MuscleMeat

Blote bast hakken

Heh,
als je niet tegen zweet kan hoor je op een hardcore/terror-feest echt gewoon NIET thuis, imho... Dan moet je gewoon lekker gaan country-linedancen ofzo.

Ik ben zelf niet van het BBH, maar op een lomp feest zijn en niet tegen zweet kunnen vind ik echt :rolleyes:

een blote bast hakker met een sly-avatar.
Balboa je bent zo fout :D.

Balboa18 zei:
whaha oh kan best jonge, zegt ie niet in een ander couplet, hakke en zage, hopla der uit?:p
Nee, dat was de intro-song van Peppi en Kokki:D

het moet zijn: hakken en zagen, wat een geluid!:D

Hebben jullie nog steeds geen shirt aan? ;)

Blote bast hak wat je wilt, maar als je aan het zweten gaat blijf bij mij uit de buurt, of trek je shirt weer aan. Als je perse behoefte hebt aan blote zweterige mannen tegen je aan ben je op een verkeerd soort feest.

blote bast hakken ..wordt weer tijd . jammer dat ze op me vakantie op antillen geen hakmuziek of iets dergelijks hadden

Mooi topic :D Waar is topic beginner :roflol:

anders kick een topic van een jaar oud

nice bump: ontopic ik doe het niet of het moet echt loeiheet zijn

ben uitgehakt (voorlopig)

Ik ben in Blanes ooit met m'n halfzatte b**kes in een zwembroek + badhanddoek op stap gegaan. Toen heb ik volgens mij ook geblotebasthakt.

blote bast hakkuh for life!!! :heart:

ja wordt ouder en wijzer eej:p nee luister nu van alles en als je eenmaal huisje boompje beesje met vrouw enz (misschie nkids) dan ga je iets rustiger aan doen (meestal). heb nu een leuke motor gsx-r ter vervanging van het stappen zeg maar

Beter in de blote bast al hakkend in de discotheek rondrijden op je GSX-R ;)

Sinds ik blote bast hak maak ik de beste gains van mn leven.

Oldschool !!!

of met je aussie open en je 'blokjuhs' aan de half kale reefteven showen:P

WhOEHOE!!!!!!!!!

Terug
Naar boven