MuscleMeat

Blote bast hakken

eduardjanssen zei:
Omdat je zweet als een ****ing otter en omdat niemand zit te wachten op jouw geile zweet. Het is zo, het is echt te ranzig voor woorden.

Jij kleed je lekker aan, fris schoon etc. En dan staat er zo'n pillen vretende gabber zonder shirt zich kapot te zweten en tegen je op te rijen. No thnx!

:roflol:

true!

Balboa18 zei:
die 90% is mayb wel wa overdreven..maar de meeste op pf waarderen da wel volgs mij;)

Voor zover je het nog niet door had:
Het niveau op DBB ligt een stuk hoger dan op een board als Partyflock!

Dus tja, verwacht niet dat er hier veel houthakkersvriendjes of helga- vriendinnetjes zitten die je gaan ondersteunen hierin.

Balboa18 zei:
je spreekt over 'die gabbers' als of het inboorlingen ofzo zijn.

ik sta liever tussen 'die gabbers' die er een feestje van maken, dan in 'tha club' waar iedereen een beetje stoer staat te bubblen op belachelijke r&B.

inboorlingen dansen toch ook graag in hun blote bast op simpele muziek?

Blote tet hakken :meal:

• Topic Starter Topic Starter
2hard2die zei:
Voor zover je het nog niet door had:
Het niveau op DBB ligt een stuk hoger dan op een board als Partyflock!

Dus tja, verwacht niet dat er hier veel houthakkersvriendjes of helga- vriendinnetjes zitten die je gaan ondersteunen hierin.

*zucht* ik ben niet bepaald een wazitype. kheb zelf een hekel aan die figuren. en vrouwen kijken heus wel graag naar een getraind lichaam. maar zoals ik al zei, ik heb maar een paar keer shirt uitgetrokken omdat ut fukking heet was en er wel meer waren die dat ook deden.

ze zullen mij ook wel een patsertje vinden: ruit ingeslagen ...radio en foon weg. hoop ellende

bij me nieuwe gym..ging voor de 4de keer .

• Topic Starter Topic Starter
en wat heeft dat te makken met blote bast hakken?:D

Voor ecto's.

"Arnold doesn't dance, he can barely walk" laat staan hakken.

Hakkeeuhh terroorrrrr hakkeuh hakkeuh terror terror

WAAR IS DIE TERROR!!!!
hak hak hak toeink toeink toeink oef oef oef oef hak hak hak hak terrrroooooooooorrrrrrrrrr

eigen volk eerst, eigen volk eerst, terror terror terror terror terror

oeink oeink oeink

** trekt shirt uit **

WHAHAH OMG wat een gaar topic is dit!!! :D
De echte DBB breezahs worden zo wel duidelijk zeg...!!!:o

hoeveel mensen zou hier zijn die zeggen dat ectoos hun shirt aan moeten houden omdat ze zelf 20% BF moeten verbergen.....blote bast hakken:cool:

toet toet poing poing hakken en zagen :hedbang:

Terug
Naar boven