Fitness Seller

Blote bast hakken

Ik heb gister avond lekker zitten programmeren, heeft iemand van jullie nog lopen hakken ?

ik ga misschien ook naar MOH..

alleen ik hak echt niet in blote bast..

lekker in een hemd tegen iedereen aan pogo'en.. lekker lol maken :p

• Topic Starter Topic Starter
ik zie tog liever blotebasthakkers ( wat een woord:D) dan die debiele wazis met hun beukdansje

RvR zei:
a. ik ben geen wazi
b. ga jij maar lekker hakken op terror en speedcore ;)

hehe was niet persoonlijk naar jou bedoeld. haha maar speedcore is leuk voor half uurtje, ff naar al die dwazen kijken.

als ik zeg 2 uur thuisssssssssssssss bedoel ik natuurlijk niet 2 uur smiddags kale zombie EN HAAL DIE ZONNEBRIL VAN JE PORUM....IDIOOT!!!

hoge school hakken:D
[Link niet meer beschikbaar]

over blote bast hakkuh gesproken ..DEFQON `1 ...jullie ook?!

Tommyboy zei:
vindt dat van jopke dus gewoon geneuk. om het kort te houden vinden ik het normaal dat mannen en vrouwen die een mooi of indrukwekkend lichaam hebben dit meer laten zien dan anderen die dat niet hebben of beter gezegt vind ik het normaal dat anderen dat dan niet doen. Ik durf best te zeggen dat ik een beter gebouwd lichaam heb (was dus eerder niet zo) dan veel bekenden van me en dan zou ik dit allemaal maar moeten gaan verbergen voor hun hahahaha. en die personen patseren maar met hun auto ...of dure sieraden of een stoer kapsel. K*t was weer niet kort. ja balboa wij begrijpen elkaar

get a ****ing life tommyboy. Als je met blote bast door de disco rondhuppelt en graag de exhibitionist wilt uithangen dan ben je imo gewoon een ****ing nerd, klaar uit.

Je persoonlijkheid en karakter maakt je sterk, niet je uiterlijk vertoon. Als jij dat met 24 jaar nog niet begrijpt dan heb ik het echt met je te doen.

RubenSossa zei:
get a ****ing life tommyboy. Als je met blote bast door de disco rondhuppelt en graag de exhibitionist wilt uithangen dan ben je imo gewoon een ****ing nerd, klaar uit.

Je persoonlijkheid en karakter maakt je sterk, niet je uiterlijk vertoon. Als jij dat met 24 jaar nog niet begrijpt dan heb ik het echt met je te doen.

Ben het wel met je eens dat als je in je blote bast gaat hakkuh om te pronken dat het een beetje nerderig is.Maar sommige lokaties vragen erom om te gaan blote bast hakkuh!Maar dan niet om te pronken maar omdat het zo enorm heet is.Ik deed het vroeger dus ook wel eens.Tegenwoordig niet meer.Ik ga niet eens meer naar hardcore feesten.Soms wel eens een keertje hakkuh op een oldschool nummertje op een technofeest maar wel met de kleren aan!:cool:

mja, :D

het gemiddelde feest waar ik kom/kwam maakte ik me echt niet druk om een paar zwetende jochies. Je kwam toch wel drijfnat van het bier thuis :D (Of het shirt werd van je bast gerukt. Hoe dan ook, je nieuwste outfit was geen optie)

En who FUKKING cares. k zal me een beetje lopen opwinden over lui die wel of niet in hun blote bast willen hakken. Het 'hakken' gebeurt op de dansvloer, daar ga je uit je plaat, ja soms heb je het ontzettend warm en gaat het shirt uit. prima. Degene die op die manier van de dansvloer afloopt, heeft de volgende dag een flinke verkoudheid, dus daar hebben ze zelf het meeste last van. En ja, het is LEUK om te zien dat mensen zich verbazen over je fysiek. Het is een (indirect) compliment en complimentjes zijn leuk (als je er mee om kunt gaan). overigens is hakken voor mij niet meer dan jeugdsentiment, de gedachte aan al die gabbertjes die helemaal spastisch uit hun plaat gingen op die AFGRIJSELIJKE takkeherrie :D Maar zo'n uberparty lijkt me wel moddervet en ik heb altijd gezegd dat ik er een ga bezoeken. Mn neus d'r af als ik dan niet uiteindelijk ook in mn blote bast uit mn plaat ga.

waarom moet ik denken aan die paar foto's die laatst zijn gepost van een dbb'er op een feest? :D

Blote bast hakken. Haha.

RubenSossa zei:

denk da je zelf de grootste nerd ben met je grote bek. ik laat iedereen gewoon in een waarde en ik loop nooit te patseren ofwat ...ik heb geen zin het helemaal uit leggen maar ik probeerde hier aleen uit te leggen dat ik vind dat iemand ook met zijn lijf mag pasten zoals een ander dat met zijn dikke auto en goudenkettingen dat doet . ik heb in the wall in weelde wel vaker in mijn blote bast gestaan ja (zoals zovelen) maar ben geen exhibitionist maar het was gewoon te warm. balalblablalblalbalba

Gekke Gijs zei:
Ben het wel met je eens dat als je in je blote bast gaat hakkuh om te pronken dat het een beetje nerderig is.Maar sommige lokaties vragen erom om te gaan blote bast hakkuh!Maar dan niet om te pronken maar omdat het zo enorm heet is.Ik deed het vroeger dus ook wel eens.Tegenwoordig niet meer.Ik ga niet eens meer naar hardcore feesten.Soms wel eens een keertje hakkuh op een oldschool nummertje op een technofeest maar wel met de kleren aan!:cool:

ja omdat het te warm is

builderB zei:
mja, :D

het gemiddelde feest waar ik kom/kwam maakte ik me echt niet druk om een paar zwetende jochies. Je kwam toch wel drijfnat van het bier thuis :D (Of het shirt werd van je bast gerukt. Hoe dan ook, je nieuwste outfit was geen optie)

En who FUKKING cares. k zal me een beetje lopen opwinden over lui die wel of niet in hun blote bast willen hakken. Het 'hakken' gebeurt op de dansvloer, daar ga je uit je plaat, ja soms heb je het ontzettend warm en gaat het shirt uit. prima. Degene die op die manier van de dansvloer afloopt, heeft de volgende dag een flinke verkoudheid, dus daar hebben ze zelf het meeste last van. En ja, het is LEUK om te zien dat mensen zich verbazen over je fysiek. Het is een (indirect) compliment en complimentjes zijn leuk (als je er mee om kunt gaan). overigens is hakken voor mij niet meer dan jeugdsentiment, de gedachte aan al die gabbertjes die helemaal spastisch uit hun plaat gingen op die AFGRIJSELIJKE takkeherrie :D Maar zo'n uberparty lijkt me wel moddervet en ik heb altijd gezegd dat ik er een ga bezoeken. Mn neus d'r af als ik dan niet uiteindelijk ook in mn blote bast uit mn plaat ga.

waarom moet ik denken aan die paar foto's die laatst zijn gepost van een dbb'er op een feest? :D

Wat voor uberparty lijkt je vet?Een hardcore feest? Of een houseparty in het algemeen?

Terug
Naar boven