Na bestudering van jullie schema's kwam ik tot dit voedingsschema.
Zou dit een goed voedingsschema zijn?:
Ontbijt: Brinta (of Muesli

) met magere melk
Gewoon brinta doen. Ik zou ook nog een schep Whey toevoegen.
Hoe laat sta je op? want tussen ontbijt en middag niets eten is erg lang! Hier ook een maaltijd met een beetje complexe koolhydraten, eiwit en goede vetten toevoegen! Bijvoorbeeld rijst met vis.
Middageten: 4 boterhammen met kipfilet met magere melk (af en toe een eitje tussen brood)
4 boterhammen ineens is dan wel weer erg veel! 2 broodjes is genoeg, en dan gewoon een enorme berg kipfilet of een aantal eieren erbij (niet meer dan 1 eigeel)
Tussendoortje(ong 2 a 3 uur erna): banaan of appel of mueslireep
Dit is slecht, alleen maar suiker. Eet ook weer een beetje complexe koolhydraten, eiwit en wat goede vetten.
Avondeten: Aardappelen, groente, en vaak eten we kipschnitzel
Zorg dat je niet té veel aardappelen eet. Kipfilet is beter dan een kipschnitzel.
Tussendoortje in avond: Cashewnoten of mueslireep of banaan of appel.
Noten zijn goed, mueslireep of fruit niet. Voeg er een Whey shake aan toe.
En voor het slapen gaan is kwark ook goed las ik in dat Sticky topic?
Jep, voor het slapen lekker een bakkie kwark eten.
Met als drinken water (Ik dacht trouwens dat Crystal Clear bijna hetzelfde als water was alleen dan met prik?? Niet dus

)
Crystal clear is op zicht niet zo slecht, maar gewoon water drinken is wel beter voor je. Gewoon een beetje afwisselen dus.
Tevens 3 of 4 maal per week anderhalf uur op de hometrainer? en voor krachttraining moet ik nog even iets vinden
EERST krachttraining (zoek eens op een Rippetoe schema) en daarna pas 30-40 minuten cardio. Langere cardio sessies zou ik niet doen. Max 4 of 5 keer per week 45 minuten.