Fitness Seller

Blubberbuik moet weg. hoe?

dat staat er al, voor het slapen gaan. En tussen avond eten @ 17/18.00 uur en voor het slapen gaan?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, dan wordt het toch wel erg veel kwark? :P

DOe je verder ook nog aan sport dan?
Doe je aan krachttraining
Doe je aan cardio.

Wat betreft die 100 km. fietsen. Super natuurlijk dat je zo'n goede motivatie had, maar als je langer dan zoveel minuten aan het fietsen bent, gaat je lichaam geen vet verbranden, maar vet + spieren. Dat wil je natuurlijk nniet. Daarom zou je ook niet langer dan een uur per dag moeten doen. Het kan wel langer, maar dan moet je weer Kh bronnen in gaan nemen.

Je hebt gewoon een goed voedingsschemanodig, en daarnaast een goed KT schema. Goed rusten, en je maaltijden goed verdelen. Dan komt het vast wel goed voor de zomer!

DOe je verder ook nog aan sport dan?
Doe je aan krachttraining
Doe je aan cardio.

Wat betreft die 100 km. fietsen. Super natuurlijk dat je zo'n goede motivatie had, maar als je langer dan zoveel minuten aan het fietsen bent, gaat je lichaam geen vet verbranden, maar vet + spieren. Dat wil je natuurlijk nniet. Daarom zou je ook niet langer dan een uur per dag moeten doen. Het kan wel langer, maar dan moet je weer Kh bronnen in gaan nemen.

Je hebt gewoon een goed voedingsschemanodig, en daarnaast een goed KT schema. Goed rusten, en je maaltijden goed verdelen. Dan komt het vast wel goed voor de zomer!
Ik doe 45 min op mn hometrainer per dag nu en ben van plan KT te gaan doen, 2 a 3 keer per week. Wat zou er eigenlijk veranderen aan mijn lichaam als ik alleen 45 min per dag op hometrainer zou gaan? Niks?

Tevens staat mijn voedingsschema hierboven ergens...

Ik doe 45 min op mn hometrainer per dag nu en ben van plan KT te gaan doen, 2 a 3 keer per week. Wat zou er eigenlijk veranderen aan mijn lichaam als ik alleen 45 min per dag op hometrainer zou gaan? Niks?

Tevens staat mijn voedingsschema hierboven ergens...

45 min per dag hometrainer is meer dan voldoende. Je verbrand juist dan vet en geen spieren. EN je wilt vet verbranden en geen spieren.

Cardio is goed, mits je een goed eetschema hebt, en heb je die dan wel?

45 min per dag hometrainer is meer dan voldoende. Je verbrand juist dan vet en geen spieren. EN je wilt vet verbranden en geen spieren.

Cardio is goed, mits je een goed eetschema hebt, en heb je die dan wel?

Ochtend (tijd varieert zeer)
-Brinta met warme melk en rozijnen
-Melk

Middag: 3 bolletjes met kipfilet.

Rond 3 uur: 2 bolletjes kipfilet

5 uur Avondeten: 3 aardappels met vlees en groente

8/9 uur: 2 bolletjes kipfilet

Voor slapen gaan: Kwark

Dat is mijn voedingsschema op dit moment... wel erg veel kipfilet ik weet het, maar tis EN lekker EN zitten eiwitten in :)

Moet ik nog ergens nog meer brinta inplannen ofzo?

Laatst bewerkt:
Ochtend (tijd varieert zeer)
-Brinta met warme melk en rozijnen
-Melk

Middag: 3 bolletjes met kipfilet.

Rond 3 uur: 2 bolletjes kipfilet

5 uur Avondeten: 3 aardappels met vlees en groente

8/9 uur: 2 bolletjes kipfilet

Voor slapen gaan: Kwark

Dat is mijn voedingsschema op dit moment... wel erg veel kipfilet ik weet het, maar tis EN lekker EN zitten eiwitten in :)

Moet ik nog ergens nog meer brinta inplannen ofzo?

Als ik jouw was, zou ik de bolletjes weglaten, en of hier echt brood voor neer zetten, of iets anders. Gewoon lekker bruinbrood of brood met meer pitten doen.

Kipfilet is prima hoor ;) Doe zelf ook zo'n 50 gram op 2 stukjes brood. En tis mager beleg. Dus verder topspul.

Kwark is ook goed. Maar 's ochtend zou je bijvoorbeeld ook ipv melk gewoon water kunnen doen met bijvoorbeeld whey. Daar ben ik zelf een voorstander van, maar dat is zeker niet noodzakelijk hoor;)

Maar hoe heb jij berekend wat je op een dag moet eten enz..

is een uur cardiotraining dan niet goed??

ok, k zat met die vraag omdat ik hier veel las van 20 minuutjes cardio per dag... dacht dat ik overdreef ;)

NEe, is niets mis mee, alleen je kan het ook redelijk snel doen(20 minuutjes per dag + 5 cooling down + 5 min warming up!)
Alleen dan wordt vaak HIIT bedoeld! Das zegmaar 1 minuut voluit fietsen, en dan 2 minuten wat rustiger, en dan weer 1 minuut voluit, enz.. ! En dan zo'n 15 tot 20 minuten! Dan heb je een hele intense workout en een super NA verbranding

Niets is beter dan squat-tabata imo.

Waarop slaat dit?

Hij vraagt hoe hij het gemakkelijkste van zn vet kan afraken, dus squat-tabata doen lijkt me wel een goede tip als hij dat nog niet zou kennen...

Dit slaat op "Niets is beter dan" waarop ik zeg: "ieder zijn hobby".

Sjakie, ik wil het zelfde gaan doen als jij, maar ik heb nog wat meer vet dan dat jij op dit moment heb. Daarom wil ik eerst 10 kilo eraf trainen. Jij zegt dat je dat met een hometrainer deed maar ik zat meer aan een spinningbike te denken. Wat kunnen jullie mij adviseren en wat is meest effectief en stevig?

wel slechte advies hier moet ik zeggen.

ik zou gewoon normaal gaan eten 6x per dag met voldoende eiwit en gewoon kracht training gaan doen, cardio even laten zoals het is want je wilt nu spieren opbouwen en niet weer verbranden door te gaan cardioen.

cardio na de krachttraining kan maar hoogstens cooling down van 15 min tops en niet meer als dat, anders is het gewoon funest om spieren op te bouwen.

voedingsschema zonder eiwit proteine:

m1: brinta met melk
m2: 2 boterhammen met 150 hr kipfilet
m3: 150 gr rijst. groente en 100gr kipfilet
trainen
m4: 100 gr rijst en 150 gr biefstuk
m5: 150 gr zonnebloem tonijn in blik met rouwkorst
m6: 500 gr kwark

weet niet hoeveel kcal dit is maar schat rond de 2500

ga dit gewoon is proberen en 1x per week junken. en elke 4 weken je vet% laten meten, ik denk zelfs met deze schema dat de eerste kg's spier er zo aan zitten en je nog niet eens stijgt in vet daarna zien we wel als je op een plateau komt, dan heb je zelf ook al ervaring om schema's in mekaar te flansen

wat een vragen allemaal man.
Ben je al begonnen met trainen?

Terug
Naar boven