Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht > 90 min fietsen = spieren verbrandenmaar als je langer dan zoveel minuten aan het fietsen bent
Ik doe 45 min op mn hometrainer per dag nu en ben van plan KT te gaan doen, 2 a 3 keer per week. Wat zou er eigenlijk veranderen aan mijn lichaam als ik alleen 45 min per dag op hometrainer zou gaan? Niks?DOe je verder ook nog aan sport dan?
Doe je aan krachttraining
Doe je aan cardio.
Wat betreft die 100 km. fietsen. Super natuurlijk dat je zo'n goede motivatie had, maar als je langer dan zoveel minuten aan het fietsen bent, gaat je lichaam geen vet verbranden, maar vet + spieren. Dat wil je natuurlijk nniet. Daarom zou je ook niet langer dan een uur per dag moeten doen. Het kan wel langer, maar dan moet je weer Kh bronnen in gaan nemen.
Je hebt gewoon een goed voedingsschemanodig, en daarnaast een goed KT schema. Goed rusten, en je maaltijden goed verdelen. Dan komt het vast wel goed voor de zomer!
Ik doe 45 min op mn hometrainer per dag nu en ben van plan KT te gaan doen, 2 a 3 keer per week. Wat zou er eigenlijk veranderen aan mijn lichaam als ik alleen 45 min per dag op hometrainer zou gaan? Niks?
Tevens staat mijn voedingsschema hierboven ergens...
45 min per dag hometrainer is meer dan voldoende. Je verbrand juist dan vet en geen spieren. EN je wilt vet verbranden en geen spieren.
Cardio is goed, mits je een goed eetschema hebt, en heb je die dan wel?

Ochtend (tijd varieert zeer)
-Brinta met warme melk en rozijnen
-Melk
Middag: 3 bolletjes met kipfilet.
Rond 3 uur: 2 bolletjes kipfilet
5 uur Avondeten: 3 aardappels met vlees en groente
8/9 uur: 2 bolletjes kipfilet
Voor slapen gaan: Kwark
Dat is mijn voedingsschema op dit moment... wel erg veel kipfilet ik weet het, maar tis EN lekker EN zitten eiwitten in
Moet ik nog ergens nog meer brinta inplannen ofzo?
Doe zelf ook zo'n 50 gram op 2 stukjes brood. En tis mager beleg. Dus verder topspul.
Ja, is prima, maar zoals hij eerst deed, 4 uur, is niet goed. T kan wel, maar dan moet je kh nuttigen

ok, k zat met die vraag omdat ik hier veel las van 20 minuutjes cardio per dag... dacht dat ik overdreef![]()
Waarop slaat dit?
Hij vraagt hoe hij het gemakkelijkste van zn vet kan afraken, dus squat-tabata doen lijkt me wel een goede tip als hij dat nog niet zou kennen...