MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2012

Gefeliciteerd kerel!!

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:55 ----------

Ik had het idee dat mijn vasculariteit veel beter werd toen ik meer water ging drinken en inderdaad ook minder was na het laden en dehydrateren, die creme deed niet veel extra's voor vasculariteit helaas. Aders op mn buik heb ik op 11% nog dus dat is geen goede indicatie haha.

Over wedstrijdambities twijfel ik heel erg. Ik zou het echt vet vinden maar ik weet dat mijn vriendin daar veel moeite mee zou hebben omdat ik op dieet vaak moe en shagrijnig kan zijn. Daarnaast heb je het wedstrijden en AAS verband waar je moeilijk omheen kan. Wat denk jij? Wat is jouw planning voor de nabije toekomst?
De dag van te voren na mijn 2e carb meal stond ik qua vasculairiteit op mijn top..ik heb het niet alleen over aders op mijn buik ik had zo over mijn hele core lopen, obliques/'blokjes' en op mijn onderbuik kwamen ze het dikste door dan nog (vanzelfsprekend)

Los ervan dat je een (langdurige) relatie hebt moet je niet jezelf vergeten, als jij het graag wilt doen waarom zou je je oplaten houden? Het is net als nu een moment opname, een periode van wederom discipline alleen is het dan 'officieel' zal ik het maar noemen. Ik zelf weet ook nog niet hoe ik het ga doen maar mits ik een voorberreiding van +-18 weken met mijn studie weet te combineren en mits ik nog goeie gains maak weet ik wel wat ik ga doen. En sjah de AAS discussie dat is iets waar je je bij wilt neerleggen, wat zijn je doelen? Zijn deze natural haalbaar of niet...of vind je het prima zo, dan kan je altijd nog bijv. de Flex Cup doen in de D klasse mocht je daarin worden geplaatst maar in de C klasse weet je al vaak dat er weinig natty's zijn. Zelfs in de D zal je dit hebben. Maar nu weet ik niet wat de richtlijnen zijn voor een D-atleet.
(en het is niet dat ik de flex cup wil promoten, hun zijn simpelweg de enige wedstrijd op het moment die een D klasse heeft, vind het persoonlijk echt zo'n overhyped wedstrijd maar wel geliefd is bij vele nieuwelingen etc.)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Tof ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat vindt je klassering van nu niet terecht man! Je had beter verdiend!ik begin morgen weer met iets trainen eindelijk weer

Ik zal zo eens wat foto's van deze week uploaden. Dankjewel man, en ook bedankt voor je cijfer!

Ik heb me vanmorgen laten afmatten in mijn rugtraining, hoge gewichten, hoog volume, dropsets, static holds, alles. Altijd mooi als iemand je naar een volgend niveau pusht, om zelf zo diep te gaan is bijna onmogelijk.

Pre workout meal was 25gr isolaat, 40gr waxy maize, 2 scoops Tested pre workout

Opwarmen op latpulldown (18x33kg) side raises (10x12 kg) opdrukken (20x)

Chins met deadhang (50reps totaal)
10x
7x
7x
6x
6x
5x
5x
4x

Seated row
Dropsets etc beginnend met 117 kg, tot het naadje, 4 sets

Dumbbell row
12x40
10x40 met 5 sec static hold bovenin bij 8e rep
12x40

Dumbbell curl
18x12
10x16
12x12

Reverse dumbbell curl
12x16
15x12

Concentration curl
8x12

Cable curl van achteren
12x10
12x10

Gewicht na de training was 88 kg, en dat was dus nog in de ochtend.
Post workout meal; Pizza Quattro Formaggi:)

dat dere post/w meal - ik zelf eet ook wat ik wil nu, probeer wel onder onderhoud te blijven nog eventjes. Gewicht stijgt toch nog mooi mee

Een paar foto's van deze week:

IMG-20120803-00829.jpg

IMG-20120801-00813.jpg

IMG-20120801-00812.jpg

IMG-20120801-00809.jpg

IMG-20120801-00811.jpg

dat dere post/w meal - ik zelf eet ook wat ik wil nu, probeer wel onder onderhoud te blijven nog eventjes. Gewicht stijgt toch nog mooi mee

Ik probeer wel aardig clean te eten zo door de dag heen, alleen post workout probeer ik zo'n 1500 kcal in een keer naar binnen te schuiven dus dat is dan even niet zo clean hehe. Ik zit nu flink boven onderhoud maar ik ga dinsdag op vakantie dus probeer nu nog even zoveel mogelijk gewicht te pakken. Wat is jouw onderhoud nu dan schat je?

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 13:24 ----------

Had trouwens je vorige post nog niet gelezen man! ga ik nu even doen :D

Gefeliciteerd dan nog

Gefeliciteerd kerel!!

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:55 ----------

De dag van te voren na mijn 2e carb meal stond ik qua vasculairiteit op mijn top..ik heb het niet alleen over aders op mijn buik ik had zo over mijn hele core lopen, obliques/'blokjes' en op mijn onderbuik kwamen ze het dikste door dan nog (vanzelfsprekend)

Los ervan dat je een (langdurige) relatie hebt moet je niet jezelf vergeten, als jij het graag wilt doen waarom zou je je oplaten houden? Het is net als nu een moment opname, een periode van wederom discipline alleen is het dan 'officieel' zal ik het maar noemen. Ik zelf weet ook nog niet hoe ik het ga doen maar mits ik een voorberreiding van +-18 weken met mijn studie weet te combineren en mits ik nog goeie gains maak weet ik wel wat ik ga doen. En sjah de AAS discussie dat is iets waar je je bij wilt neerleggen, wat zijn je doelen? Zijn deze natural haalbaar of niet...of vind je het prima zo, dan kan je altijd nog bijv. de Flex Cup doen in de D klasse mocht je daarin worden geplaatst maar in de C klasse weet je al vaak dat er weinig natty's zijn. Zelfs in de D zal je dit hebben. Maar nu weet ik niet wat de richtlijnen zijn voor een D-atleet.
(en het is niet dat ik de flex cup wil promoten, hun zijn simpelweg de enige wedstrijd op het moment die een D klasse heeft, vind het persoonlijk echt zo'n overhyped wedstrijd maar wel geliefd is bij vele nieuwelingen etc.)

Dankjewel!

Haha vet, vasculariteit is altijd mooi om te zien, maar niet echt belangrijk voor een wedstrijd/shoot.

Dat klopt, maar ik wil niet dat mijn relatie onder mijn 'obsessie' lijdt. Maar ik heb nog een hoop om uit te proberen, bijvoorbeeld cutten zonder echt laag te gaan in KH, wie weet gaat dat ook prima en ben ik dan beter gehumeurd. Ik denk dat het prima te combineren is met je studie maar daar kom je het beste achter door het gewoon te proberen. Qua gains is het moeilijk, ik denk dat het natty boven de 90 kg wel ophoudt voor mij op dit vetpercentage, maar dat is de uitdaging die ik nu weer aan ga voor de winter. Ik ga wel eens kijken naar de flex cup. Als ik het goed begrijp is de kans dus groot dat jij daar naar toe gaat werken? Ik wil wel komen kijken, lijkt me vet.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 13:38 ----------

Dank je ;) Ik ben morgen jarig maar gisteren kwam het bezoek haha.

voor mij ABSOLUUT geen flexcup, ga alleen kijken.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 16:14 ----------

Ik probeer wel aardig clean te eten zo door de dag heen, alleen post workout probeer ik zo'n 1500 kcal in een keer naar binnen te schuiven dus dat is dan even niet zo clean hehe. Ik zit nu flink boven onderhoud maar ik ga dinsdag op vakantie dus probeer nu nog even zoveel mogelijk gewicht te pakken. Wat is jouw onderhoud nu dan schat je?
Ik heb precies het zelfde, ontbijt/post workout/avond eten is nog wel clean daarna begint het craven naar zoetigheid waar ik nu ook een oplossing voor heb gevonden, 'healthy wafels' ik zal hier binnekort een topic voor openen, vullen goed en laag in carbs waardoor ik makkelijk onder onderhoud kan blijven en toch het gevoel heb gehad dat ik een cheatmeal heb gehad haha. Maar zelfs als ik afwijk van me voeding pak ik daarna alleen nog wat eiwitbronnen gedurende de dag.
Ik wil onder 3000kcals blijven nu, heb het de eerste dagen na de shoot te extreem aangepakt waardoor ik nogal veel vocht vasthield wat nu vrij snel wegtrekt terwijl me bodyweight stabiel blijft en zelfs stijgt terwijl ik onder onderhoud zit.
Zodra al het vocht is weggetrokken en me lijnen weer goed zichtbaar zijn hou ik me gewicht goed in de gaten en dan ga ik kijken ga ik iets over de 3000+ of kan ik het zo aanhouden.

Laatst bewerkt:
Wat is dan het plan qua wedstrijden? Want ik had begrepen dat je wel een wedstrijdje wilde gaan pakken?

Fok nu ik je fotos zie had ik beter kunnen niet uploaden haha, nice man. Wat eet je postwo dan? Gefeliciteerd nog!

Wat is dan het plan qua wedstrijden? Want ik had begrepen dat je wel een wedstrijdje wilde gaan pakken?
Het lijkt me wel mooi om zowel bij de junioren klasse te staan als de tot 80kg, maar ik woog nu al zo'n 78-79kg bij 6% - stel ik zou op 80kg+ uitkomen dan ga ik alleen voor de junioren klasse. Welke wedstrijd is nog een vraagteken maar m'n eerste voorkeur gaat naar JBC of de NBPF maar ik weet niet of je hiervoor moet kwaliciferen. Maar eerst kijken of ik het kan combineren zo niet, sjah hellaas.

Dikke foto's klasse man

Fok nu ik je fotos zie had ik beter kunnen niet uploaden haha, nice man. Wat eet je postwo dan? Gefeliciteerd nog!

Een pizza met een isolaat + waxy maize shake bijvoorbeeld, of een pak pannekoeken (1530 kcal **** yeah :D) met honing en een isolaat shake haha dank je!

Het lijkt me wel mooi om zowel bij de junioren klasse te staan als de tot 80kg, maar ik woog nu al zo'n 78-79kg bij 6% - stel ik zou op 80kg+ uitkomen dan ga ik alleen voor de junioren klasse. Welke wedstrijd is nog een vraagteken maar m'n eerste voorkeur gaat naar JBC of de NBPF maar ik weet niet of je hiervoor moet kwaliciferen. Maar eerst kijken of ik het kan combineren zo niet, sjah hellaas.

Ah oke ik snap het. Ik zou me eens moeten verdiepen in de wedstrijden die er gehouden worden want ik heb er geen idee van :) wanneer is de flex cup?

• Like
Waarderingen: KEUN
Still mirin vet % :eek: ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb me er ook Ff bij neergelegd tot ik terug ben van vakantie. Dan nogmaals proberen verder te cutten.

Terug
Naar boven