- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Gefeliciteerd kerel!!
---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:55 ----------
Los ervan dat je een (langdurige) relatie hebt moet je niet jezelf vergeten, als jij het graag wilt doen waarom zou je je oplaten houden? Het is net als nu een moment opname, een periode van wederom discipline alleen is het dan 'officieel' zal ik het maar noemen. Ik zelf weet ook nog niet hoe ik het ga doen maar mits ik een voorberreiding van +-18 weken met mijn studie weet te combineren en mits ik nog goeie gains maak weet ik wel wat ik ga doen. En sjah de AAS discussie dat is iets waar je je bij wilt neerleggen, wat zijn je doelen? Zijn deze natural haalbaar of niet...of vind je het prima zo, dan kan je altijd nog bijv. de Flex Cup doen in de D klasse mocht je daarin worden geplaatst maar in de C klasse weet je al vaak dat er weinig natty's zijn. Zelfs in de D zal je dit hebben. Maar nu weet ik niet wat de richtlijnen zijn voor een D-atleet.
(en het is niet dat ik de flex cup wil promoten, hun zijn simpelweg de enige wedstrijd op het moment die een D klasse heeft, vind het persoonlijk echt zo'n overhyped wedstrijd maar wel geliefd is bij vele nieuwelingen etc.)
---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:55 ----------
De dag van te voren na mijn 2e carb meal stond ik qua vasculairiteit op mijn top..ik heb het niet alleen over aders op mijn buik ik had zo over mijn hele core lopen, obliques/'blokjes' en op mijn onderbuik kwamen ze het dikste door dan nog (vanzelfsprekend)Ik had het idee dat mijn vasculariteit veel beter werd toen ik meer water ging drinken en inderdaad ook minder was na het laden en dehydrateren, die creme deed niet veel extra's voor vasculariteit helaas. Aders op mn buik heb ik op 11% nog dus dat is geen goede indicatie haha.
Over wedstrijdambities twijfel ik heel erg. Ik zou het echt vet vinden maar ik weet dat mijn vriendin daar veel moeite mee zou hebben omdat ik op dieet vaak moe en shagrijnig kan zijn. Daarnaast heb je het wedstrijden en AAS verband waar je moeilijk omheen kan. Wat denk jij? Wat is jouw planning voor de nabije toekomst?
Los ervan dat je een (langdurige) relatie hebt moet je niet jezelf vergeten, als jij het graag wilt doen waarom zou je je oplaten houden? Het is net als nu een moment opname, een periode van wederom discipline alleen is het dan 'officieel' zal ik het maar noemen. Ik zelf weet ook nog niet hoe ik het ga doen maar mits ik een voorberreiding van +-18 weken met mijn studie weet te combineren en mits ik nog goeie gains maak weet ik wel wat ik ga doen. En sjah de AAS discussie dat is iets waar je je bij wilt neerleggen, wat zijn je doelen? Zijn deze natural haalbaar of niet...of vind je het prima zo, dan kan je altijd nog bijv. de Flex Cup doen in de D klasse mocht je daarin worden geplaatst maar in de C klasse weet je al vaak dat er weinig natty's zijn. Zelfs in de D zal je dit hebben. Maar nu weet ik niet wat de richtlijnen zijn voor een D-atleet.
(en het is niet dat ik de flex cup wil promoten, hun zijn simpelweg de enige wedstrijd op het moment die een D klasse heeft, vind het persoonlijk echt zo'n overhyped wedstrijd maar wel geliefd is bij vele nieuwelingen etc.)
Laatst bewerkt:

Ik ben morgen jarig maar gisteren kwam het bezoek haha.
ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb me er ook Ff bij neergelegd tot ik terug ben van vakantie. Dan nogmaals proberen verder te cutten.