XXL Nutrition

Contest Log Bob - Contest log 2012

Ooh. Balen man, tja, rode kleur maakt alles inderdaad een stuk minder mooi als bruin.

Zelf vind ik zonder creme uberhaupt beter ogen tbh, wanneer ik kijk naar onstage bodybuilders met die vieze vette creme erop denk ik altijd jammer... gewoon met een mooi gebronsd kleurtje geeft een mooiere, drogere, natuurlijke look imo.

• Topic Starter Topic Starter
Ooh. Balen man, tja, rode kleur maakt alles inderdaad een stuk minder mooi als bruin.

Zelf vind ik zonder creme uberhaupt beter ogen tbh, wanneer ik kijk naar onstage bodybuilders met die vieze vette creme erop denk ik altijd jammer... gewoon met een mooi gebronsd kleurtje geeft een mooiere, drogere, natuurlijke look imo.

Snap ik, ik wilde gaan voor een echte on stage look dus vandaar die keuze. En on stage is alles behalve een natuurlijke look :D Maar gezien jouw plek momenteel heb jij een betere keuze gemaakt.

Hehe :D

Heb sowieso een hekel aan on stage look, zou zelf ook nooit op het podium stappen. Mja is toch wel persoonlijke smaak hoor, denk dat die on stage truucjes ook best lekker kunnen scoren :)

Je staat er overduidelijk als een van de beste bij. Gortdroog en knoeperhard. Ik denk dat de foto s je fysiek behoorlijk benadelen. Ik stel voor foto shoot volgend jaar en wat vvm erbij, en je bent top3.

Je staat er overduidelijk als een van de beste bij. Gortdroog en knoeperhard. Ik denk dat de foto s je fysiek behoorlijk benadelen. Ik stel voor foto shoot volgend jaar en wat vvm erbij, en je bent top3.

Thank you! Dat ga ik zeker doen. Groter, harder, droger en betere foto's. Ik had er ook geen idee van dat dat laatste zoveel invloed zou hebben.

Foto's zijn jammer genoeg niet echt mooi imo, terwijl je fysiek echt keihard is, toch jammer als dat plaatsen scheelt.....
Maar weet je, ook hier leer je van zeg ik dan weer altijd, volgende keer groter/harder + betere foto's = Winn :D

(ik mag eigenlijk niks zeggen, heb helemaal geen moeite gestoken in de foto's..)

Ik heb je cijfer dan ook niet gebaseerd op de kwaliteit van de foto's zelf, maar gewoon je log vond ik veruit de leukste om te volgen en qua tips en info delen ben je ook 1 van de sympathiekste gasten, om nog maar te zwijgen over je poging om mijn deelname nog te redden :o hehe

Achja 4e is niet slecht ik had je nog wel 3e gegunt!

Foto's zijn jammer genoeg niet echt mooi imo, terwijl je fysiek echt keihard is, toch jammer als dat plaatsen scheelt.....
Maar weet je, ook hier leer je van zeg ik dan weer altijd, volgende keer groter/harder + betere foto's = Winn :D

(ik mag eigenlijk niks zeggen, heb helemaal geen moeite gestoken in de foto's..)

Precies wat je zegt; daar leren we van ;)

Haha maar ze zijn wel vet hoor!

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 08:18 ----------

Ik heb je cijfer dan ook niet gebaseerd op de kwaliteit van de foto's zelf, maar gewoon je log vond ik veruit de leukste om te volgen en qua tips en info delen ben je ook 1 van de sympathiekste gasten, om nog maar te zwijgen over je poging om mijn deelname nog te redden :o hehe

Achja 4e is niet slecht ik had je nog wel 3e gegunt!

Dankjewel kerel, dat waardeer ik!

Nee 4e plek is zeker niet slecht, al was een 3e plek leuk geweest omdat je dan nog een prijsje krijgt :D

Ben je 4des geworden? :(

Is voting afgelopen? Je ziet niet ver naast Ezra, misschien zit derde plek er nog in.

Momenteel sta ik een paar tienden achter op Ezra, dus nummer 4 inderdaad. Als je het daar niet mee eens bent dan ben je vrij om te stemmen natuurlijk ;)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 10:29 ----------

Is voting afgelopen? Je ziet niet ver naast Ezra, misschien zit derde plek er nog in.

Neehoor, je kan nog een paar dagen stemmen! Klopt, alleen dit gemiddelde is al over meer dan 50 stemmen, dus er zal nu nog maar weinig veranderen. 0,3 punten is best een flink verschil.

Klote van je verkeerde olie, ik zelf had halverwege ook zo'n dergelijke spray/olie opgesmeerd die ik van de sportschool eigenaar mocht gebruiken. Had hem bewust aan het eind gebruikt omdat ik wist dat me huid rood ging uitslaan hiervan. Vasculariteit hield veel langer vol hiermee en de aders op me abs kwamen door..die kwamen door het laden iets minder goed uit als tijdens de prep..heb zelfs nu in de rebound nog aders op me abs.

Maar heb jij zelf wedstrijd ambities? Ik vroeg het ook al aan markrot..ik zie jou echt als een atleet waar ik zo naast zou kunnen staan op het podium! ;)

Klote van je verkeerde olie, ik zelf had halverwege ook zo'n dergelijke spray/olie opgesmeerd die ik van de sportschool eigenaar mocht gebruiken. Had hem bewust aan het eind gebruikt omdat ik wist dat me huid rood ging uitslaan hiervan. Vasculariteit hield veel langer vol hiermee en de aders op me abs kwamen door..die kwamen door het laden iets minder goed uit als tijdens de prep..heb zelfs nu in de rebound nog aders op me abs.

Maar heb jij zelf wedstrijd ambities? Ik vroeg het ook al aan markrot..ik zie jou echt als een atleet waar ik zo naast zou kunnen staan op het podium! ;)

Ik had het idee dat mijn vasculariteit veel beter werd toen ik meer water ging drinken en inderdaad ook minder was na het laden en dehydrateren, die creme deed niet veel extra's voor vasculariteit helaas. Aders op mn buik heb ik op 11% nog dus dat is geen goede indicatie haha.

Over wedstrijdambities twijfel ik heel erg. Ik zou het echt vet vinden maar ik weet dat mijn vriendin daar veel moeite mee zou hebben omdat ik op dieet vaak moe en shagrijnig kan zijn. Daarnaast heb je het wedstrijden en AAS verband waar je moeilijk omheen kan. Wat denk jij? Wat is jouw planning voor de nabije toekomst?

Heb je nog andere foto's, die niet zo ingesmeerd zijn? Jammer dat je cijfer niet te veranderen is, maar ik had je al een 10 gegeven voor de vorige extra foto's die je postte.

Heb je nog andere foto's, die niet zo ingesmeerd zijn? Jammer dat je cijfer niet te veranderen is, maar ik had je al een 10 gegeven voor de vorige extra foto's die je postte.

Niet van mijn piekmoment, wel nog een paar tijdens de cut en van de rebound

Dankje voor je compliment dat je ze een 10 waard vindt!

(Big T even een berichtje sturen voor het cijfer? :tanden:)

Niet van mijn piekmoment, wel nog een paar tijdens de cut en van de rebound

Dankje voor je compliment dat je ze een 10 waard vindt!

(Big T even een berichtje sturen voor het cijfer? :tanden:)

Mag jij doen, als je wilt. :p
Ben wel benieuwd naar de cut en rebound.

Hoe gaat je met je gezondheid Bob. Nog ergens last van gehad? Na het junken? Komen er nog foto nu? Hoe je er nu bij staat?

Hoe gaat je met je gezondheid Bob. Nog ergens last van gehad? Na het junken? Komen er nog foto nu? Hoe je er nu bij staat?

Hee Hendrie, op een verkoudheidje na goed! Gewicht zit weer op 87 kg, nog steeds sixpack hoor haha maar wel weer lekker op kracht. Weer 120 gedrukt en 160 gesquat. Ja ik heb nog wel wat nieuwe foto'tjes die kan ik morgen wel even uploaden als ik weer achter mn laptop zit. Vandaag mijn verjaardag gevierd dus even weinig tijd gehad. Hoe gaat t met jou dan?

Hee Hendrie, op een verkoudheidje na goed! Gewicht zit weer op 87 kg, nog steeds sixpack hoor haha maar wel weer lekker op kracht. Weer 120 gedrukt en 160 gesquat. Ja ik heb nog wel wat nieuwe foto'tjes die kan ik morgen wel even uploaden als ik weer achter mn laptop zit. Vandaag mijn verjaardag gevierd dus even weinig tijd gehad. Hoe gaat t met jou dan?

Tof ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat vindt je klassering van nu niet terecht man! Je had beter verdiend!ik begin morgen weer met iets trainen eindelijk weer

Terug
Naar boven