- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Ok, nice! Ik bedoelde eigenlijk dat je na het cutten je onderhoud wat lager zit. Dus als je op je onderhoud eet van voordat je begon met cutten gain je ook, zonder onnodige vetgains. Verder is natuurlijk je insulingevoeiligheid na het cutten ook verbeterd wat in je voordeel is nu.
Ga je hierna trouwens ook loggen? Zou mooi zijn om te volgen.
Omdat ik altijd al moeilijk aankom maak ik me niet zoveel zorgen om vetgains. Ik zit nu een weekje hoog in kcal maar op vakantie zal ik weer 12 dagen wat lager in kcal zitten. En ik hoop inderdaad dat door de verhoogde insulinegevoeligheid de junk van de afgelopen dagen niet zo'n ramp is geweest en mijn lichaam die berg aan voedingsstoffen heeft gebruikt om te herstellen en aan te vullen. Ook blijf ik cardio er een beetje in houden.
Ja, ik heb besloten te blijven loggen, dus je bent welkom
Ik zal hier een linkje plaatsen als ik van dit log naar een nieuw log ga. Log jij?

haha nee de pose voelt nog niet echt natuurlijk en ik krijg mn lats nog niet mooi breed. Meer oefenen.
(zeker omdat ik van plan ben om naar de 90 kg te gaan, dan stelt een 125 bench, 160 squat en 215 deadlift niet zoveel meer voor)
misschien meer bruinen en olie achterwege laten? Verder zie ik eigenlijk weinig verbeterpunten.