MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2012

• Topic Starter Topic Starter
Ok, nice! Ik bedoelde eigenlijk dat je na het cutten je onderhoud wat lager zit. Dus als je op je onderhoud eet van voordat je begon met cutten gain je ook, zonder onnodige vetgains. Verder is natuurlijk je insulingevoeiligheid na het cutten ook verbeterd wat in je voordeel is nu.

Ga je hierna trouwens ook loggen? Zou mooi zijn om te volgen.

Omdat ik altijd al moeilijk aankom maak ik me niet zoveel zorgen om vetgains. Ik zit nu een weekje hoog in kcal maar op vakantie zal ik weer 12 dagen wat lager in kcal zitten. En ik hoop inderdaad dat door de verhoogde insulinegevoeligheid de junk van de afgelopen dagen niet zo'n ramp is geweest en mijn lichaam die berg aan voedingsstoffen heeft gebruikt om te herstellen en aan te vullen. Ook blijf ik cardio er een beetje in houden.

Ja, ik heb besloten te blijven loggen, dus je bent welkom:) Ik zal hier een linkje plaatsen als ik van dit log naar een nieuw log ga. Log jij?

Dankjewel man :D haha nee de pose voelt nog niet echt natuurlijk en ik krijg mn lats nog niet mooi breed. Meer oefenen.

Achja, niet zo erg.

Ja heerlijk! 2 dagen alle remmen los en moorgen weer gezond bulken. Al ga ik wel weer een nieuw doel zoeken, dat werkte erg motiverend. Misschien een PL wedstrijdje ofzo.

Jazeker! Ik start dan wel even een nieuw log natuurlijk maar je bent bij deze zeer welkom ;)

De december raw PL nk? Dan zie we elkaar daar ;)

De december raw PL nk? Dan zie we elkaar daar ;)

Ik zat meer te denken aan een regionaal iets, op nationaal niveau eindig ik als laatste :( (zeker omdat ik van plan ben om naar de 90 kg te gaan, dan stelt een 125 bench, 160 squat en 215 deadlift niet zoveel meer voor)

Maar als je meer info hebt dan stuur maar eens wat :D

Omdat ik altijd al moeilijk aankom maak ik me niet zoveel zorgen om vetgains. Ik zit nu een weekje hoog in kcal maar op vakantie zal ik weer 12 dagen wat lager in kcal zitten. En ik hoop inderdaad dat door de verhoogde insulinegevoeligheid de junk van de afgelopen dagen niet zo'n ramp is geweest en mijn lichaam die berg aan voedingsstoffen heeft gebruikt om te herstellen en aan te vullen. Ook blijf ik cardio er een beetje in houden.

Ja, ik heb besloten te blijven loggen, dus je bent welkom:) Ik zal hier een linkje plaatsen als ik van dit log naar een nieuw log ga. Log jij?

Haha elk nadeel hebt zijn voordeel! Ja, link is in mijn sig:)

Ik zat meer te denken aan een regionaal iets, op nationaal niveau eindig ik als laatste :( (zeker omdat ik van plan ben om naar de 90 kg te gaan, dan stelt een 125 bench, 160 squat en 215 deadlift niet zoveel meer voor)

Maar als je meer info hebt dan stuur maar eens wat :D

Eddine is het nog aan het regelen. Ik ga meedoen in de 66- klasse, dus de lat ligt niet zo hoog voor mij heheheh.

Haha elk nadeel hebt zijn voordeel! Ja, link is in mijn sig:)

Haha ik ben soms ook zo blind als een mol :D ik zal eens een kijkje nemen!

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 11:34 ----------

Eddine is het nog aan het regelen. Ik ga meedoen in de 66- klasse, dus de lat ligt niet zo hoog voor mij heheheh.

Okee, hou me maar op de hoogte dan ;) Als ik mee zou doen dan zou ik mijn BW lager moeten houden.

Heb net jouw hele weekplanning copy paste gedaan in een document, klaar voor het zelf toe te passen. Misschien dat dit mij wel gemotiveerd kan houden. :)
Nog eens bedankt voor je informatieve log & veel succes brah!

Heb net jouw hele weekplanning copy paste gedaan in een document, klaar voor het zelf toe te passen. Misschien dat dit mij wel gemotiveerd kan houden. :)
Nog eens bedankt voor je informatieve log & veel succes brah!

Graag gedaan! Keun heeft ook een samenvatting in zijn log staan van zijn aanpak, misschien ook interessant voor je, dan zie je de overeenkomsten en verschillen in aanpak en kan je zelf je keuze maken.

Thanks bro, jij ook met het voortzetten van je cut!

Voor wie het nog niet gezien had, de foto's staan erop:

[Link niet meer beschikbaar]

Stemmen dus!

Training
Woensdag 1 augustus
Rug, Biceps

BOR
20x40
10x80
5x100
5x100
5x100
5x100

DL
10x100
Shit, te erge pomp in inderrug, scherpe trekkende pijn aan de linkerkant.

Seated cable row
15x47
10x77
8x97
8x97
10x97
8x97

Lat pulldown
12x47
12x57
12x57
extra breed; 16x47

Rack pulls
10x80
3x120
weer die pijn.. Deadlift en rackpulls de volgende keer weer gewoon voor BOR doen.

Shrugs
15x120
15x120
15x120

Cable row met 2 cables, ellebogen hoog en handen wijd, voor upper back
16x16.5
16x16.5

Cable reverse flyes
10x6
12x6

Side raises
16x6 (langzaam)
12x14 (snel)

Barbell curls
15x32.5
15x32.5
15x32.5

Hele dikke pomp en alles doet pijn, lekker.
Voeding is uiteindelijk op 4000 kcal gekomen. (E30/K48/V22)

Planning tot vakantie
Donderdag; rust 3500 kcal
Vrijdag; borst, schouders, triceps, quads, buik, 4000 kcal
Zaterdag; rug, biceps, onderarmen, hamstrings, kuiten, 4000 kcal
Zondag; rust, 3500 kcal
Maandag; Fullbody, 4000 kcal
Dinsdag; naar Turkije! Daar rond 3000 kcal eten.

Hier wat foto's die niet in de collage zaten (bewogen/slecht geposeerd)

Graag commentaar m.b.t. aandachtspunten, want volgend jaar wil ik groter, beter, en harder terugkomen om wel een top 3 plek te bemachtigen!

DSC_3201.jpg

DSC_3217.jpg

DSC_3223.jpg

DSC_3268.jpg

De eerste 2 foto's zijn echt nice man!

Proficiat met dit mooie resultaat

dikke rug man! heb je een 9 gegeven!

Die foto's vind ik eigenlijk nog beter dan die op de collage. Heb je je BF% eigenlijk laten meten?

dikke rug man! heb je een 9 gegeven!

Thanks! :D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 12:25 ----------

Die foto's vind ik eigenlijk nog beter dan die op de collage. Heb je je BF% eigenlijk laten meten?

Auch, dat is jammer dan als dat me een punt heeft gekost haha. Maar dankjewel. Nee, ik heb wel mijn BF van toen ik 87 kg woog, dat was 11%. Ik heb van B&F een huidplooimeter en daarmee kwam ik op 4% vlak voor de foto's (zelf gemeten en iemand anders laten meten), dat neem ik dus met een korreltje zout;)

Ik moet wel zeggen dat ik voor het laden toch nog net wat droger stond dan op de foto's, ik denk dat dat met zout te maken heeft. De volgende keer nog schoner laden dus.

De look is ontzettend hard en droog en massief, en alles klopt.

Qua commentaar zou ik alleen zeggen dat de combinatie van belichting en dat olie op je huid vreemd oogt. Net als varkensvlees wat je uit het pak haalt ofzo :p misschien meer bruinen en olie achterwege laten? Verder zie ik eigenlijk weinig verbeterpunten.

Denk ook de olie iets te, had je veel hoger verwacht aan de hand van je eerdere foto's.

De look is ontzettend hard en droog en massief, en alles klopt.

Qua commentaar zou ik alleen zeggen dat de combinatie van belichting en dat olie op je huid vreemd oogt. Net als varkensvlees wat je uit het pak haalt ofzo :p misschien meer bruinen en olie achterwege laten? Verder zie ik eigenlijk weinig verbeterpunten.

danku danku!

Nou dat kan ik wel enigszins verklaren. Ik had namelijk bij Body&Fit shop Pro Tan Quick Bronze besteld. Twee dagen later krijg ik mijn bestelling binnen en zie ik 2 potjes Pro Tan Hot Quick Bronze erin zitten. Dus ik kijk op de bestellijst en daar staat bij geschreven dat die uitverkocht was, dus hebben ze er 2 keer deze in gedaan zonder mij eerst te informeren. Daar was ik al niet zo blij mee want ik had niet voor niets voor de niet-hot versie gekozen.

Er zit namelijk een soort tijgerbalsem in waar je huid helemaal heet van wordt. Leuk voor vasculariteit, maar gebruikers zeggen dat het op sommige lichaamsdelen de hardheid wat verminderd. Ik had me dus helemaal ingesmeerd en mijn huid werd knalrood en begon als een gek te gloeien dus binnen een paar minuten was ik al nat van het zweet (dat glimde dus zo, niet zozeer de olie, en ik werd meer rood dan bruin doordat mijn huid rood werd), daarnaast sloeg de lucht op je longen en was mijn vriendin er licht allergisch voor waardoor haar hele gezicht pijn ging doen. Het prikte ook aan je ogen. Ik heb ook het idee dat mijn abs er minder gedefinieerd van werden.

Thanks Body&fitshop...

De belichting hadden we meer mee moeten experimenteren, dat had zeker beter gekund. Mijn poses hadden we ook eerder een keer moeten oefenen op camera. Mooi leermomentje.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 13:23 ----------

Denk ook de olie iets te, had je veel hoger verwacht aan de hand van je eerdere foto's.

Zie bovenstaande ;)

Ik heb dus geen olie gebruikt, alleen tanning creme. Het glanzende is zweet :(

Terug
Naar boven