XXL Nutrition

Contest Log Bob - Contest log 2012

• Topic Starter Topic Starter
Het hele weekend ben ik bij mijn vriendin, dus ik ben blij dat ik nog aan het bulken ben want clean voedsel zit er niet in (haarverjaardag etc). Aan mn bulk kcals en eiwitten kom ik wel.

Vandaag heb ik anderhalf uur trappen en stoten geoefend in de zon met mijn zwager, dus ook alvast een start gemaakt aan mn tanning haha. Dinsdag teak wondo training en woensdag benen low rep. Ik ga ook alvast nadenken over mn voeding vanaf volgende week vrijdag, want dan ga ik cleaner en kcals afbouwen.

Veel succes met de contest Bob, ga je zeker volgen! :D

Houd je nog veel rekening met teak wondo als activiteits factor mbt je voeding? Oftewel in Nederlands: vreet je meer als je teak wondo erbij doet? =P

Succes! Ziet er goed uit!

Veel succes met de contest Bob, ga je zeker volgen! :D

Houd je nog veel rekening met teak wondo als activiteits factor mbt je voeding? Oftewel in Nederlands: vreet je meer als je teak wondo erbij doet? =P

Thaanks Tim (er van uit gaand dat je zo heet ;))

Over het algemeen eet ik elke dag gewoon zo veel als ik kan in de bulk, want ik heb altijd moeite met genoeg kcal binnen krijgen. Als ik ga cutten (per 1 juni) dan zal ik daar inderdaad wel rekening mee moeten houden, dan denk ik dat een teakwondo training zo'n 400 kcal verschil in voeding zal zijn. Dus dan vreet ik inderdaad meer hehe.

ben benieuwd hoe je je voeding straks pakt

ben benieuwd hoe je je voeding straks pakt

Snap ik. De beperkingen waar ik omheen moet werken zijn:

-Vegetarisch, dus geen vlees/vis
-Alle werkdagen eet ik 2 maaltijden in de auto (ontbijt en 4 uur) en op het werk kan ik niets opwarmen
-In het weekend ben ik bij mijn vriendin dus moet alles makkelijk te bereiden zijn of vooraf in bakjes mee te nemen zijn

Maar dat komt wel goed. In de loop van deze week komen de voedingsplannen in dit topic.

Snap ik. De beperkingen waar ik omheen moet werken zijn:

-Vegetarisch, dus geen vlees/vis
-Alle werkdagen eet ik 2 maaltijden in de auto (ontbijt en 4 uur) en op het werk kan ik niets opwarmen
-In het weekend ben ik bij mijn vriendin dus moet alles makkelijk te bereiden zijn of vooraf in bakjes mee te nemen zijn

Maar dat komt wel goed. In de loop van deze week komen de voedingsplannen in dit topic.
Wachte,we eind deze,week af :-)

Damn bruut fysiek!

Cool dat je vega ben man. Hoe lang eet je al geen vlees en vis meer?

Ik zit sterk te overwegen om ook te stoppen met vlees en vis te eten.

Ik volg je btw. Succes met je doelen.

Knap dat je aan je eiwitten komt als vega zijnde..
Ik zou niet weten hoe dat op te vangen zonder mn zalm/kip/steak.., pak je wel eieren? Of gewoon veel soja en whey etc?

Ben ook benieuwd naar je cut, je staat al goed droog als je zo staat als op je avatar!

Dank u:)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:29 ----------

Cool dat je vega ben man. Hoe lang eet je al geen vlees en vis meer?

Ik zit sterk te overwegen om ook te stoppen met vlees en vis te eten.

Ik volg je btw. Succes met je doelen.

Ja, maar niet heel handig icm bodybuilding. Ik heb sinds mijn 14e geen hap vlees of vis meer gehad (overigens ook geen gelatine enzo), dus dat is bijna 10 jaar.

Met welke reden wil je stoppen met vlees en vis eten?

Leuk dat je volgt, en dankjewel, ik ga mn best doen!

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 23:34 ----------

Knap dat je aan je eiwitten komt als vega zijnde..
Ik zou niet weten hoe dat op te vangen zonder mn zalm/kip/steak.., pak je wel eieren? Of gewoon veel soja en whey etc?

Ben ook benieuwd naar je cut, je staat al goed droog als je zo staat als op je avatar!

Nou het lijkt dat ik geluk heb met mijn genen, ik kan me op dit gewicht en dit vetpercentage onderhouden op ongeveer 150 gram eiwit, dus ik heb niet zoveel nodig. Ik ben ook benieuwd wat het me meer gaat brengen als ik dit de komende weken boven de 300 gram laat komen (voedingsschema ligt al bijna klaar), in het verleden kan ik me niet herinneren dat dat veel verschil maakte.

Ik eet idd gewoon veel soja, eieren, zuivel/whey, eiwitrijke groenten/peulvruchten/noten etc. Het is inderdaad moeilijk, en veel vegetarische bronnen van eiwitten bevatten ook veel vetten wat een clean bulk voedingsschema moeilijk maakt. Het is óf vies bulken, óf laag in kh cutten.

Training

Vandaag heb ik eindelijk weer een Teakwondo training mee kunnen doen. 3 weken terug ben ik heel lelijk op mijn enkel gevallen waarbij ik wat banden verrekt heb en ik anderhalve week heb moeten hinken/kreupel lopen. Afgelopen zaterdag weer lekker kunnen trappen en stoten bij mn schoonfamilie thuis op de bokszak en vandaag weer naar training geweest dus. Ik heb alleen meteen het volgende weer, een heel stuk eelt losgescheurd aan de onderkant van mn voet, dus ik loop weer kreupel. Zodadelijk goed schoonmaken, ontsmetten en verbinden. Verder was het een super training.

Zo, ik heb een lekker bord pandanrijst (100gr) met omeletreepjes (3 eieren), 2 vegetarische filets (180gr) en wat augurkjes (10 mini's) op. Zodadelijk een snelle shake voor de laatste kcals omdat het al laat is en ik geen tijd heb om nog rustig kwark te eten.

Vanaf nu ga ik al wat cleaner met mijn voedsel, en vanaf vrijdag naar 3300 kcals clean (rustdagen) en dan ga ik beginnen met cardio.

Slaap lekker allemaal!

goed dar je weer bezig bent geweest! en succes met je voet!

goed dar je weer bezig bent geweest! en succes met je voet!

Dankje!

Zodadelijk borst + rug, high rep

Bench press
Bent over row
Flyes lichtjes incline
Seated row
Cable flyes
Seated row brede paralelle grip
Power shrugs

Warming up heb ik al gehad, goed heet gekruide spaghetti dus ik ben warm hehe

Laatst bewerkt:
planning ziet er goed uit bro!

Training

Borst + rug, high rep

Bench press 20x20 15x60 15x80 10x80 11x60 laatste twee setjes extra langzaam
Bent over row 20x20 16x10 15x80 15x80
Flyes lichtjes incline 12x12 16x16 16x16 17x16
Seated row 16x47 16x67 15x77
Incline cable flyes met rugsteun 16x18 20x27 15x40,5 16x40,5 fancy cable station, gewicht voelt als ongeveer de helft van de getallen.
Seated row brede paralelle grip 20x20 20x23,5 15x33,5
Power shrugs 10x60 15x100 12x140 16x140

Vol!

Voeding

Bak havermoutpap
Whey shake
Fruitsap

4 pistolets met vegetarische boterhamworst
2 gevulde eieren
1 appel
1 banaan

Bak spaghetti

Bak spaghetti
2 vegetarische burgertjes
Beetje roerbakgroenten en wat limabonen

kwarkshake met fruitsap

Laatst bewerkt:
Erg hoog volume man.klasse

hoe staat het hier? wat staat er vandaag op de planning dan..

Goed bezig man, ziet er al bruut uit. Wat een heftige concurrentie dit jaar. Jezus.

Terug
Naar boven