Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2012

• Topic Starter Topic Starter
hoe staat het hier? wat staat er vandaag op de planning dan..

Gaat niet zo lekker, keelpijn, koorts, onderrugpijn etc. Training zaterdag ging ook minder.

Straks biceps, triceps, schouders, high rep. Daarna uitgebreidere post. En ook nog over zaterdag.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:16 ----------

Goed bezig man, ziet er al bruut uit. Wat een heftige concurrentie dit jaar. Jezus.

Thanks man, zal straks ook eens kijken hoe het bij jou staat ;)

Das minder kerel.., hoe beviel schouder high rep? Ik vind dat bij schouders altijd minder lekker..

beterschap kerel, misschien ff wat supps pakken (multi)vitamine C of L-glutamine en op tijd naar bed.

voedingsschema al klaar?

Zo, even een maaaaajor update. Het weekend niet veel tijd gehad om te updaten, ik was bij mn vriendin en dan krijg ik niet de tijd om lange verhalen te typen ;)

Afgelopen vrijdag was de oma van mn vriendin jarig dus hebben we daar gegeten. Ik had nog verrekte spierpijn van de training van woensdag, mn traps waren nog aardig brak, en toen kreeg ik een massage van oma, en die is indonesisch en weet wel hoe dat moet:D die dag was 1 juni, start van het afbouwen in kcal, dus het eten daar was mijn 'laatste avondmaal'

Zaterdag heb ik benen getraind maar dat ging niet helemaal als verwacht:

Training:
LB, low rep

Opwarmen met 40 kg barbell, zonder pauze: 10xsldl 8xfrontsquat 8xsquat
Deadlift: 6x80 3x120 3x160 1x180 wtf? 0x190 **** offf? 1x180 Op dat moment nog geen idee waarom ik geen kracht had (later werd dit wel duidelijk)
Rack pulls, barbell tegen knieschijf: 3x180 3x180 0x180 5x160
Toe press in leg press, hoog in reps ivm blessures: 35x55 20x85 16x105 14x105
Lockouts in leg press: 10x135 10x175 één been tegelijk verder 6x115 8x130

Daarna 's middags trappen en stoten geoefend buiten op de bokszak, en een vriendin wou wat foto's maken van toen wij aan het trainen waren, zaten best leuke tussen! Het hele weekend clean gegeten, ongeveer 3300 kcal. Hoog in eiwitten, veel groenten, fruit, salades, kwark, etc.

Ik zat al niet lekker in mn vel, wat last van een zeurende onderrug, weinig kracht en dat wijst bij mij meestal op een aankomend weekje ziek zijn. En ja hoor, zondag lekker verkouden en maandag en vandaag ziek. Alles dicht, spierpijn in de onderrug, hoofdpijn, keelpijn etc.

Maar dat houdt mij niet tegen, eten clean houden, gewoon gaan werken en trainen, en op tijd slapen.

Maandag:

Training
biceps, triceps, schouders - high rep

Superset van 3 oefeningen:
Overhead triceps dumbbell extensions 20x16 15x32 12x32
incline dumbbell curls 16x14 15x14 10x16 sicke veins verschijnen..
side raises 16x14 12x14 12x10 vol!

Volgende superset, van 2 oefeningen:
cable triceps extensions (2 armen) 20x79 20x93 20x113,5
overhead cable curls (1 arm) 16x27 12x36 16x36
gewichten van dit cable station ongeveer door 2 delen voor real life kg's ;) isthisreallife?no

ondertussen al een behoorlijk zieke pomp ontwikkeld, nog even schouders superset:
reverse cable flyes (voor rear delt) 16x13,5 16x18 8x18 op.
rear delt cable raises (van front raise houding naar Y-houding) 16x13,5 12x18 10x18 op.

Gevolgd door 20 minuten cardio: 5 minuten crosstrainer en 15 minuten fietsen. Helemaal soaked, maar man wat vind ik dat saai. Iemand nog ideeen voor leukere cardio? Hardlopen gaat niet ivm slechte knie, doet chronisch pijn en dat wordt erger door regelmatige schokbelasting.

Vandaag heb ik weer een lekkere teakwondo training gehad. Mn voeten goed ingetaped en nergens last van gehad. Ik merk al goed dat ik vooruit ga qua techniek!

Laatst bewerkt:
Planning&voeding

Voeding is nog niet helemaal up to date, maar om jullie een idee te geven. Eet momenteel (veel) meer eiwit, meer fruit en minder vet, en dat wordt natuurlijk zo doorgezet de komende weken.

Bijlagen

beterschap kerel, misschien ff wat supps pakken (multi)vitamine C of L-glutamine en op tijd naar bed.

Thanks man! Vooral dat laatste ja, op tijd naar bed gaan lukt me nooit.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 23:20 ----------

Das minder kerel.., hoe beviel schouder high rep? Ik vind dat bij schouders altijd minder lekker..

Beviel goed, maar ik heb geen presses gedaan ivm borst training morgen, dus misschien dat het met presses wel k*t is.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 23:22 ----------

Walking db lunges zijn ook altijd leuk, misschien een idee om die één set tot fail te doen en de squat dan wat lager in reps te doen bijvoorbeeld 2/3 setjes van 10-12

En deze ben ik niet vergeten hoor, alleen die doe ik in mn high rep benen training, als mn voeten weer blessurevrij zijn (eind deze week misschien?)

Vandaag was het dus helemaal k*t. Ik werd wakker en alles zat dicht, ik heb overal spierpijn en mn hersenen doen pijn als hell. Maar dat mocht de pret niet drukken, ik ben wel gaan werken maar de training van vanavond sla ik over. Borst en rug -low rep stond op het programma, maar dat gaat 'm dus niet worden. Op tijd naar bed en hopen dat ik zaterdag weer kan knallen. Voeding vandaag was wel clean, maar aan de lage kant qua kcal.

Voeding vandaag: Ontbijten lukte niet (op de paracetamol na), was in bijna-dood modus. Op het werk 6 boterhammen met vegetarisch beleg op, een appel, een banaan en een handvol amandelen en krenten. Thuis een omelet van 5 eieren met 150 gram groenten, en straks nog een bak kwark met wat fruit. ongeveer 2500 kcal, voor een niet-trainingsdag moet dat net kunnen. Morgen eet ik weer netjes, ik beloof het.

Beterschap bro effe goeie nacht maken en knallen maar

Fooooodz :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En een leuke foto van zaterdag (technisch gezien slecht, maar het ziet er wel leuk uit ;))

The flying fat-ass:

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 22:57 ----------

Beterschap bro effe goeie nacht maken en knallen maar

Thanks bro, ga ik doen, ga nu slapen.

dope foto man..in de lucht zien je onderarmen er pas echt buff uit haha..maar je bent wel een doorzetter eh beter wel uitkyken dat je niet te veel wilt..als je ziekt bent is trainen niet verstandig omdat het katabool is..

hoe gaat vandaag dan? ohja en wat betreft cardio, gewoon niet overnadenken doe gwn 2x 15min een cardio vorm op interval niveau..cardio is saaiste verrotste wat er is maar wel noodzakelyk en als je eenmaal bezig bent valt allemaal wel mee... ik heb ook k*t knieën maar loop nu in de avond standaard 5 tot 7km..gwn rustig tempo en af en toe stoppen dan lukt wel...beetje stevig fietsen/roeien/zwemmen etc is al genoeg..3% bf hoeft toch niet gehaald te worden

dope foto man..in de lucht zien je onderarmen er pas echt buff uit haha..maar je bent wel een doorzetter eh beter wel uitkyken dat je niet te veel wilt..als je ziekt bent is trainen niet verstandig omdat het katabool is..

hoe gaat vandaag dan? ohja en wat betreft cardio, gewoon niet overnadenken doe gwn 2x 15min een cardio vorm op interval niveau..cardio is saaiste verrotste wat er is maar wel noodzakelyk en als je eenmaal bezig bent valt allemaal wel mee... ik heb ook k*t knieën maar loop nu in de avond standaard 5 tot 7km..gwn rustig tempo en af en toe stoppen dan lukt wel...beetje stevig fietsen/roeien/zwemmen etc is al genoeg..3% bf hoeft toch niet gehaald te worden

Haha thanks ;) Dat doorzetten is juist wat me op de been houdt, mensen geven vaak te snel toe, ze zeggen ja ik voel me niet lekker dus ik ben ziek, ja het doet pijn dus ik moet stoppen, ik heb er geen zin in dus ik doe het niet enzovoort. Ik doe daar niet aan mee, als ik me niet lekker voel dan heeft mn lichaam maar pech, het leven gaat door, ik geef niet toe aan 'ziek' zijn. Ik neem gewoon mn extra rust en doe zoveel mogelijk wat ik altijd doe. Daar voel ik me het beste bij en meestal heb ik maar 1 slechte dag en ben ik er daarna weer snel bovenop.

Vandaag voel ik me weer een stuk beter, gisteren op tijd naar bed gegaan na nog een lekkere bak vers fruit met kwark, en vanmorgen werd ik prima wakker. Tja ik kan het hardlopen wel weer voorzichtig proberen want met teakwondo gaat het op zich ook wel goed, dat is in ieder geval leuker dan op een crosstrainer. Dank je voor de tips!

Beterschap ermee! :)

google is shuttle run interval...die kan je ook lopen als cardio.heb je maar 20 meter ruimte nodig..door de korte intervallen er in krijgen je knieen en andere gewrichten even rust ipv de constante druk er op..die gaat bij mij altijd erg goed

mooie foto gaaf! en goed om te horen dat het wat beter gaat!

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 08:47 ----------

google is shuttle run interval...die kan je ook lopen als cardio.heb je maar 20 meter ruimte nodig..door de korte intervallen er in krijgen je knieen en andere gewrichten even rust ipv de constante druk er op..die gaat bij mij altijd erg goed
shuttle run doe ik ook vaak ik doe dan vaak 20meter vol sprinten en dan hou ik 5seconde rust en dan weer terug sprinten hoe doe jij hem?

mooi fysiek man! ga je zeker volgen! benieuwd wat je met je voeding ngo gaat doen! succes

je hebt normale shuttle run..gwn maximaal test zonder interval..gaat tot trap 20 ofso..je hebt ook shuttle run interval gaat tot trap 200ofso..met intervallen dus 5x rennen 5coïtus rust etc..dies wel chill en sloopt je echt...de mp3 had ik ergens gedownload moet je ff googlen als je ni kan vinden mail ik hem wel als j wil..

mooi fysiek man! ga je zeker volgen! benieuwd wat je met je voeding ngo gaat doen! succes

Thanks man, maar nog niet half op weg tot jouw fysiek! Hoe gaat/ging het met jouw cut? Ik blijf elke keer als ik mn voeding verscherp updaten.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 19:58 ----------

je hebt normale shuttle run..gwn maximaal test zonder interval..gaat tot trap 20 ofso..je hebt ook shuttle run interval gaat tot trap 200ofso..met intervallen dus 5x rennen 5coïtus rust etc..dies wel chill en sloopt je echt...de mp3 had ik ergens gedownload moet je ff googlen als je ni kan vinden mail ik hem wel als j wil..

Ga ik proberen :D ik ben benieuwd!

Voeding
gisteren;

ontbijt : Whey shake, bak havermout
Op het werk: 1 appel, 1 banaan, 4 luxe broodjes met vegetarische ham(3) of pindakaas (1)
Avondeten: Omelet van 6 eieren met uit, paprika en champignons
Tussendoor: handje amandelen
Voor het slapen: Bak kwark met een peer en een banaan in stukjes er doorheen

Totaal: 3000kcal (EKV 27/38/35)

Voeding
Doel voor vandaag; Meer eiwitten, minder vetten.

Training
Morgen; Borst+rug, low rep, 20 min cardio, uur rustig trappen en stoten op bokszak

Ik voel me overigens weer een stuk beter! Alleen nog een beetje verkouden, maar weer helemaal klaar voor een helse workout.

Terug
Naar boven