Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie voeding hoor alleen met 3000kcals creëer je byna geen tekort of overschot aan kcals toch? en lekker dat je je weer beter voelt niet volluit of geforceerd trainen is fokt op.
myn onderhoud ligt ook op 3300-3500 maar als ik niet 800-1000 kcals tekort creëer schiet het niet op..ik zelf heb eigenlyk niet nagedacht over hoeveel kg vet ik moet verliezen maar gwn zo shredded mogelyk worden, wel handig om over na te denken aangezien 7000kcals verbranden gelyk staat aan een kilo vet toch.. ik ben nu gwn aant carbcyclen en gaat prima..ik kan mezelf niet objectief wegen omdat ik geen weegschaal heb thuis..maar ik ga ook langzaam in gewicht omlaag gelukkig.. als ik geen progressie meer zie dan verander ik pas mn voeding en training..
---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 15:30 ----------
ik ga zoveel mogelyk op de spiegel af anders ben ik te veel bezig met meten enso..weeg nu tydens training 95kg al paar weken volgens my mar word wel droger
Ik zit nu rond de 86,5.0.5kg per week kwijt is indd ideaal, kzou wel ff goed in de gaten houden of 500kcals tekort genoeg vooral omdat er niet super veel tyd meer is voor experimenteren..
en over 7k 9k kcals is/was ook al discussie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/levert-1-kg-vet-7000-kcal-174739/
Ik zou idd ook wat meer naar de spiegel kijken, dan je druk te maken of het 7k of 9k is..
Hi Bob,
Mooie fysiek heb je hoor. En grote sprong kracht.
Jou massa is dus weer mijn doel.
Ik vind het knap dat jullie je allemaal zo diep kunnen focussen op voeding.
Ik heb nog nooit een calorie geteld.
Ik doe alles op gevoel, weeg niks, eet gewoon wat ik kan.
Schoon voedsel en andere essentiële voedingstoffen.
Zodra ik minder ga eten verlies ik meteen massa.
Mijn % is te laag.
Succes man met je cut en overtrain jezelf niet.

haha 
Planning ziet er goed uit man, maak je niet al te druk om eventueel krachtverlies.
Dit komt wel weer terug als je eventueel na de zomer weer wat wil bouwen.
Ben al blij dat ik blessurevrij kan trainen, als ik zo de logjes om me heen bekijk dan is dat wel anders.
Ik zie dat je vanavond de lunges gaat doen en daarna nog cardio pfff.. sterkte manhaha
![]()

Heb je gelijk in, moet ik me niet te druk om maken. Yup, vanavond ga ik ze proberen. In eerste instantie had ik sets van 20 stappen gepland maar daar heb ik maar even van af gezien, eerst dit maar eens overwinnen
hehe ja, een beetje fietsen moet nog wel lukken toch?![]()

net fysiek kerel!
op wat voor kuur zit je nu? is wel interessant om ff te vermelden