Fitness Seller

Body en fit huismerk producten

Bezoekers in dit topic

Niks meer kopen daar, stelletje oplichters
 
Maak anders weer reclame voor die oplichters, dat dit zomaar kan in Europa
 
Waarom zijn het dan oplichters?
Heb er nog geen vervelende ervaringen mee gehad namelijk.
 
Zit minder eiwit in de producten ten opzichte van wat er op het label staat
 
Waarom zijn het dan oplichters?
Heb er nog geen vervelende ervaringen mee gehad namelijk.
Heb je onder een steen geleefd?

3 huismerk eiwitten bevatte aanzienlijk minder eiwit (20%) dan het label vertelde. Er werd aan amino spiking gedaan en zelfs fructose toegevoegd..
 
Waarom zijn het dan oplichters?
Heb er nog geen vervelende ervaringen mee gehad namelijk.

Uit verschillende labtesten is gebleken dat de whey produkten 20% minder eiwitten bevatten dan aangegeven op het label (en meer koolhydraten)

B&F zei hun leverancier aan te pakken en met degelijke badges op de markt te komen maar uit volgende testen bleken ze alweer (moedwillig) te falen

Hier vind je al wat testen van verschillende merken http://www.supplementlabtest.com/
 
Haha wat een triest k*t bedrijf is het ook. Al die huismerk is rommel van ze, waarschijnlijk zijn ze bang voor nog meer tests omdat over al hun producten in twijfel worden getrokken. En terecht ook, wil niet weten wat je in die multi en visolie van hun wel allemaal niet tegenkomt.
 
Lol dat is standaard shit bij bodyenfit. Die aanbiedingen is wel vaker wat mee. Juiced aminos van Universal waren eerst 15 euro PER STUK. Nu 30 euro per stuk, maar wel 1+1 gratis. En heb dit echt al honderden keren gezien... Ook met unstoppable was dat destijds zo. Kostte altijd 35 euro, net voordat ie uit de handel ging was ie ineens van 39,95 naar 19,95. En nog vele andere producten hetzelfde.
 
Alle producten zijn op hun hoogste prijs gezet zodat je denkt dat je een goede aanbieding krijgt maar dit niet zo is.


Oats zijn 2,90 terwijl ze regelmatig in de aanbieding zijn voor 1,90. Bij andere producten als magnificent zal het wel wat euro's schelen.
 
Zijn alle producten van bf nu per definitie slecht nadat de eiwitten drama waren?
 
Zijn alle producten van bf nu per definitie slecht nadat de eiwitten drama waren?

Dat weet je pas als het getest is, maar de drie geteste eiwitproducten zijn in ieder geval slecht. Dus logisch dat er vraagtekens bij de rest wordt gezet. Zou ook geen producten kopen van een merk waarbij de geteste producten slecht zijn.
 
Nee dat snap ik. Ik bestel mijn eiwitten nu ook ergens anders;). Maar producten als agmatine, beta alanine etc. Koop ik wel bij bf, of kan ik daar nu ook mee stoppen?
 
Nee dat snap ik. Ik bestel mijn eiwitten nu ook ergens anders;). Maar producten als agmatine, beta alanine etc. Koop ik wel bij bf, of kan ik daar nu ook mee stoppen?

Waarom zou je uberhaupt willen dat die gasten een euro verdienen? Alleen al uit principe zal ik daar nooit meer iets bestellen.
 
Als je alles vanuit principe gaat bekijken kan je bijna niks meer kopen tegenwoordig;)
 
Back
Naar boven