Fitness Seller

Breaking News Body En Fitshop geeft 5 gesigneerde Jay Cutler producten weg!

B&F

Gargantuan Beast
10.000 berichten
Waardering
704
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Body En Fitshop geeft 5 gesigneerde Jay Cutler producten weg!

Zoals iedereen weet was begin deze maand Jay Cutler bij ons! Bij het opruimen van mijn supplementenkast, zag ik nog 5 gesigneerde potten staan. Deze geven we weg!

Het enige wat je hoeft te doen is te stemmen op ons, hier te reageren met een screenshot als bewijs van je stem!

Stemmen doe je via: http://websitevanhetjaar.nl/body-fitshop/

Onder de deelnemers zullen we op maandag 3 november 12.00 uur, vijf winnaars willekeurig kiezen.

Had al eerder gestemd, maar bij deze nogmaals! :)

Activatiemail nog niet binnen, zal zo wel komen! Dan bevestig ik mijn stem!
292u07n.png

done, had al keer gestemd maar nu nog een keer gedaan!

116ki68.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Home Hoe stemmen De prijzen Selectieprocedure Eerdere winnaars Quotes Uitreiking Terugblik [Afbeelding niet meer beschikbaar] Bedankt voor uw stem! Vergeet niet om uw stemmen te activeren! Check uw e-mail (ook uw ongewenste post!) en klik op de activatielink als u klaar bent met het stemmen op uw favoriete websites. Let op: u hoeft uw stemmen slechts eenmaal te activeren. Deel uw stem via social media Laat anderen zien dat u gestemd heeft. Deel uw stem op social media. Doorgaan met stemmen U kunt uw stem uitbrengen in de andere categorieën! Kies een categorie, selecteer de website die u het beste vindt en breng uw stem uit. Auto's Banken & Beleggen Carrière Communities Consumentenelektronica Consumentengoederen Daten Educatie & Opleiding Energie Gezondheid Goede doelen Huisvesting Media Nieuws & Informatie Overheid Shopping Sport Telecom Vakantie & Toerisme Vergelijking Verzekeraars Vrije Tijd Weer & Verkeer Dit is je kans: neem deel aan het OpinionBar onderzoekspanel! [Afbeelding niet meer beschikbaar] Partners [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Dank je heren! :) Jullie maken kans op een pot van Jay Cutler! :D

glwfOTp.png

Nooit problemen met Body & Fit gehad, dus dikke 10'en uitgedeeld :)

Succes!

stem body.jpg

Stemmen reeds gedaan!!!
Weet niet hoe ik een screenshot moet maken?

Website van het Jaar
Bedankt voor uw stem!

Vergeet niet om uw stemmen te activeren! Check uw e-mail (ook uw ongewenste post!) en klik op de activatielink als u klaar bent met het stemmen op uw favoriete websites. Let op: u hoeft uw stemmen slechts eenmaal te activeren.
Deel uw stem via social media

Laat anderen zien dat u gestemd heeft. Deel uw stem op social media.
Doorgaan met stemmen

U kunt uw stem uitbrengen in de andere categorieën! Kies een categorie, selecteer de website die u het beste vindt en breng uw stem uit.

Voor de 2de keer gestemd

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Stemmen reeds gedaan!!!
Weet niet hoe ik een screenshot moet maken?

Dank je!
Je hebt een 'print screen' knop op je toetsenbord. Deze even indrukken. Op deze manier komt de screenshot onder de control + v (plakken) optie. Even plakken in dit forum en done! :)

Bart

rj47yx.png

Done

Gedaan voor de beste website van Nederland!

Laatst bewerkt:
2lk8x82.png

Graag gedaan, kijken of ik nu wel een keer geluk heb! Hier hoef ik niet extra voor te slijmen neem ik aan.

Bij deze, foto van mijn scherm, leuke actie trouwens

20141031_133429.jpg

Terug
Naar boven