Jensyo
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Heb 3 weken terug een tank top en een sleevles hoodie besteld bij BE van Tavi Castro. Je voelt het al aankomen heb nog steeds niks binnen gehad noch een track&trace code. 2 dagen nadat ik besteld had heb ik een email verzonden met de vraag of ik de T&T code alsnog kon krijgen, nooit op gereageerd. 4 dagen na bestelling heb ik nogmaals een mail verstuurd met de vraag hoe het zat met mijn bestelling ,voor 10 uur besteld volgende dag in huis zou je zeggen toch? Ben benieuwd of het überhaupt nog komt aangezien meerdere mensen op hun FB berichten achterlaten met de klacht dat er niet gereageerd wordt op mails aangezien zij ook geen levering hebben gehad.
Heeft er iemand anders ervaring met BE training aperal? Wel vette kleding moet ik toch zegen...
Maarja al met al raad ik anderen af hier kleding te bestellen! Slechte levering slechte service.
Heeft er iemand anders ervaring met BE training aperal? Wel vette kleding moet ik toch zegen...
Maarja al met al raad ik anderen af hier kleding te bestellen! Slechte levering slechte service.
Laatst bewerkt:

Zijn telefoonnummer staat gewoon op de site, dus je kan altijd nog proberen te bellen.