AndroidHealthClinic

Body Engineers Training Apperal

Lazar zit toch nog niet bij BE, ik heb wel voorbij zien komen dat de Harrison twins erbij zijn gekomen, en iemand uit Antwerpen,

Maar het is echt groot aan het worden.

P.S ik heb na zitten te denken om via hun die online coaching te doen, alleen ik hoor verschillende dingen.
Heeft iemand hier ervaring mee etc?

Lazar zit toch nog niet bij BE, ik heb wel voorbij zien komen dat de Harrison twins erbij zijn gekomen, en iemand uit Antwerpen,

P.S ik heb na zitten te denken om via hun die online coaching te doen, alleen ik hoor verschillende dingen.

Hier op het forum is alle info te vinden die je nodig hebt. Ik zou er niet mee in zee gaan, je betaalt je scheel en als ik al hoor hoe zij hun klanten inlichten t.b.v. de kleding, zie ik het somber in met de coaching.

ze zijn nogal druk... ik denk dat ze je wel degelijk kunnen helpen maar BE heeft beetje last van groeipijntjes. je krijgt dan bijvoorbeeld via whatsapp of skype een sessie maar heb er geen ervaring mee.

En inmiddels aangekregen?
Heb er ook besteld vandaag,

same story

19 juni besteld en nu anderhalve week later niks binnen, geen reactie op de mails en het telefoon nummer buiten gebruik.
moet ik me al zorgen maken?
is het bij jullie ondertussen binnen????

19 juni besteld en nu anderhalve week later niks binnen, geen reactie op de mails en het telefoon nummer buiten gebruik.
moet ik me al zorgen maken?
is het bij jullie ondertussen binnen????

op instagram reageert tavi meteen ;)

en anderhalve week is wel kort, kan wel maandje duren.

ik denk dat die op vakantie is want hij reageert nergens op

nog niks binnen he wat een klere zooi dit

klop aan bij zijn huis

nog niks binnen he wat een klere zooi dit

ik weet niet hoor, maar ik had gister een mail gestuurd via contact us en had binnen anderhalf uur antwoord :rolleyes:

Had een tanktop waar de letters van loslieten, heb het terug moeten sturen en krijg nu een nieuwe.

tevens ook het volgende shirt besteld

DC-somnia-white-back.jpg

nog maar een mailtje gestuurd want ik krijg echt geen reactie!

Je ziet op zijn instagram ook heel veel mensen de vraag stellen waarom het allemaal zo lang duurt en waarom niemand reageert. Hij zal inderdaad momenteel te veel hooi op de vork nemen..

zal even mijn review geven over body engineers.

- 5 juli shirt besteld: Lange levertijd.
- letters van shirt laten los
- retourzending aangemaakt, gevraagd om een zwarte ipv witte en een maat groter.
- na 2/3 weken retourzending: verkeerde kleur en maat.
- klacht gemeld, mocht het shirt houden en een tegoedbon gehad voor een nieuwe.
- gewacht op nieuwe collectie
- shirt besteld, betaling liep fout. na een week gebeld en ze zouden het meteen opsturen.
- dag erna nog niks gehad, weer gebeld, eindelijk opgestuurd.
- zou zaterdag aankomen, was verkeerd gesorteerd bij dhl, volgende werkdag leveren (maandag).
- Tot vandaag nog niks binnen.
- DHL gebeld, meld dat ze et pakketje kwijt zijn, moet maar met de afzender contact op gaan nemen.
- contact opgenomen, nu wachten op reply.

zal nu dus voor de 4de keer een shirt opgestuurd moeten gaan worden.

Maw daar best niets bestellen? Vind hun petjes nogtans iets hebben :D

ik heb gewoon pech denk ik..

met een petje kan weinig mis zijn.

leveringen en klantenservice is de afgelopen twee maanden wel verbeterd, tis dat ik een waardebon had leggen anders had ik er niks meer gekocht.

Ik wil toch nog even reageren naar aanleiding van dit topic. Ik had vrijdagavond schoenen besteld via de site waarna ik dit topic tegenkwam en begon te twijfelen. Niets was minder waar ik kreeg maandagochtend gelijk keurig een email met dat mijn order completed was. Even later in de middag kreeg ik een email met track en trace code van DHL. Vandaag is het binnen, waar ik het afgelopen vrijdagavond om 23:00 besteld had.

Prima service dus voor mij, wellicht zijn ze over de groeiproblemen heen en kunnen ze nu professioneler te werk gaan.

Bel hem eens.. 0639356539. Overigens heeft Jaco de Bruyn niets meer te maken met Body Engineers.

//edit
Niet gezien dat het een oud topic was.

Terug
Naar boven