XXL Nutrition

Body Fat

Ilgina

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
71kg
Vetpercentage
18%
Beste mensen,,

Ik ben net paar weken begonnen met Bodybuilden. Ik ben 1.83 lang en weeg 71 kilo. Alleen...... Mijn Bodyfat is %18.5. Maar ik zie er best wel dun uit, heb beetje borsten, of t**ten zal ik zeggen. Het ziet er soort van gespierder uit, ik heb wel vet bij me buik en me onderrug, zijkanten van mn onderrug wat eigenlijk best wel lelijk eruitziet. Maar ik wil nu heel graag een voedenschema maken en wil wel aankomen en spieren kweken en ook mijn BF% verlagen. Ik weet niet of het wel mogelijk is.. En als ik veel borst spieren train, ziet het dan beter uit dan ? nu zijn me borsten wel beetje dik maar ik wil ook niet dat het nog dikker wordt..

lees de stickies, daar staat alles in!

Ja je borst gaat er dan beter uit zien. Wel heel slechte stats, 12 kilo onder je lengte met 18%.

En niet gewoon op borst gaan focussen, alles trainen, anders kan je een andere houding gaan krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry dat ik weer post, maar ik ging gisteren mijn bodyfat meten, en het was %14. 2 weken geleden was het %18,5 en ik vroeg aan een werker bij het sportschool, hoe het mogelijk is en dat het niet klopt. Die persoon zei dat het kan veranderen als ik wat gedronken hebt of gegeten hebt en al. Hoe kan ik mijn bodyfat het beste meten? en waar kan ik het meten? want op mn sportschool heb je een apparaat die je vast moet pakken met beide handen en op je borsthoogte.

Huidplooi meting:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
ow dat zie ik voor het eerst, een huidplooi meting :O maar ik ga wel kijken dan waar ik het kan verkrijgen. Maar dan kan je alleen plaatselijke vet percentages meten toch?

ow dat zie ik voor het eerst, een huidplooi meting :O maar ik ga wel kijken dan waar ik het kan verkrijgen. Maar dan kan je alleen plaatselijke vet percentages meten toch?

Nee, je meet op 3 verschillende plaatsen en daaruit komen een aantal getallen waaruit je vp% berekend word. Plaatselijk vetpercentage meten bestaat niet naar mijn weten. Huidplooimeter kan je trouwens overal op internet wel bestellen voor een redelijk prijsje als je die zoekt. Succes!

Terug
Naar boven