Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik lees net pas mee maar heb je al een trainingsschema gepost??aan je foto's te zien is daar ook wel iets aan mis denk ik.en als je echt droger wilt worden zal je ook wel het brood moeten laten staan.maar het belangrijkste is dat je het vol kan houden.

Beste Marcus,
Op pagina 1 staat heel globaal het trainingsschema, kijk daar eens.
Het is Fullbody, en dan bedoel ik ook echt fullbody, 18 diverse oefeningen (alle spiergroepen), en dan al die 18 2x per week 3x12.
vertel eens hoe je schema eruit ziet hier kan ik k je niet mee helpen (met deze info) als je 18 oefeningen doet die niet op elkaar ingesemd zijn heeft het nog geen zin
![]()
Nou, het komt er op neer dat het eigenlijk alle 18 apparaten zijn die er bij de sportschool staan. Doe verder niks met losse gewichten, eerder gedaan maar dat vind ik zo gruwelijk saai dat ik motivatie dan verlies, dus ik blijf de apparaten doen.
kan mij daar iemand mee helpen met deze vraag ??
met hiit training hoeveel procent vet kan je daar mee zo ongeveer kwijt geraken ik bedoel zoals een procent of 5 a 6 ?? of mss meer ?? zou dat lukken

zucht....
Vraag jezelf af hoe graag je vet wilt verliezen en strakker wilt worden.
Als je dit soort antwoorden geeft op goede adviezen ben je hier op de verkeerde plek en moet je maar lekker in je eigen wereldje blijven.
Volgens mij laat jij je bedje nog door je moeder opmaken.
Wees sterk, toon karakter, wordt een man.
zucht....
Vraag jezelf af hoe graag je vet wilt verliezen en strakker wilt worden.
Als je dit soort antwoorden geeft op goede adviezen ben je hier op de verkeerde plek en moet je maar lekker in je eigen wereldje blijven.
Volgens mij laat jij je bedje nog door je moeder opmaken.
wees sterk, toon karakter, wordt een man.
Beste Marcus,
vertel eens hoe je schema eruit ziet hier kan ik k je niet mee helpen (met deze info) als je 18 oefeningen doet die niet op elkaar ingesemd zijn heeft het nog geen zin
![]()
Bij deze dan mijn schema. Gister eens nagevraagd, en ga dan Full Body (ma,wo,vr) deze doen. Allen 3x12 keer is uitgangspositie
- Leg press
- Leg extension
- Hip abduction
- Rotary torso
- Abdominal crunches
- Lower Back (zittend gewichten met rug naar achter duwen)
- Chest Press
- Seated Row
- Lat pull down
- Nitro pull down
- Seated dip
- Pec Fly
Zoals je ziet vanalles wat. Gaf eerder aan dat ik 'zomaar' wat doe, maar dat is dus niet zo. Groei dan ook echt (iig qua kracht).
Bij deze dan mijn schema. Gister eens nagevraagd, en ga dan Full Body (ma,wo,vr) deze doen. Allen 3x12 keer is uitgangspositie
- Leg press
- Leg extension
- Hip abduction
- Rotary torso
- Abdominal crunches
- Lower Back (zittend gewichten met rug naar achter duwen)
- Chest Press
- Seated Row
- Lat pull down
- Nitro pull down
- Seated dip
- Pec Fly
Zoals je ziet vanalles wat. Gaf eerder aan dat ik 'zomaar' wat doe, maar dat is dus niet zo. Groei dan ook echt (iig qua kracht).
heel erg goed maar als ik het zie doe je er maar 12 en dat is niet de 18 die je eerst zei.
als ik zo kijk kan je denk ik zwaarder trainen als je bv een 2 daags spilt pakt .dan heb je wel je app die je zo leuk vind .maar ook je trainings intensiteit kan dan omhoog.
toch wil ik wel aanhallen dat als je er een paar losse oefeningen tussen zet je meer spieren aanspreekt dan alleen app maar goed dat moet je zelf weten.
heel erg goed maar als ik het zie doe je er maar 12 en dat is niet de 18 die je eerst zei.
als ik zo kijk kan je denk ik zwaarder trainen als je bv een 2 daags spilt pakt .dan heb je wel je app die je zo leuk vind .maar ook je trainings intensiteit kan dan omhoog.
toch wil ik wel aanhallen dat als je er een paar losse oefeningen tussen zet je meer spieren aanspreekt dan alleen app maar goed dat moet je zelf weten.
+1
Klopt, heb deze 12 uitgekozen, enerzijds omdat ik sommige spiergroepen in verhouding veel meer deed, anderzijds heb ik de apparaten die me het minst bevallen weggelaten.
Bedoel je dat ik dan 1 dag full body doe en de andere 2 split? En hoe kan ik bovenstaande oefeningen dan beste verdelen?
Zal dit dan eens een weekje proberen, kijken hoe het mij bevalt.
Met hiit training kan je 50% vet kwijtraken als je het hebt... ligt er natuurlijk aan hoeveel je het doet en hoeveel je eet. Het is niet te zeggen hoeveel % hiit verbrandt, want 2 minuten hiit per week zal minder verbranden dan 10 uur lopen per week... Ligt dus echt aan je kcal inname - kcal verbranding. Als je ongeveer 500 kcal onder je onderhoud zit per kan je rekenen op ongeveer 300 à 350 gram vet per week (als je redelijk hoog zit). Zodra je wat lager komt zal er niet veel vet meer zijn om te verbranden en je lichaam zal de prioriteit voor energie ook wat meer richting andere stoffen verplaatsen.