Fitness Seller

Body in shape krijgen! (met foto's!)

Mits je voeding oke is maakt het niet uit wat voor cardio je doet.

• Topic Starter Topic Starter

Door? Ik ga niet aan de kwark, eieren, maaltijden of dat soort zaken. Daar heb ik smorgens écht geen zin in, en tussen de middag doe ik dat simpelweg niet, dus door wat vervangen?

Crackers? En zo ja, hoeveel? ipv 2 boterhammen 'sochtens 3 crackers, en tussen de middag 10 ipv 6 boterhammen?

ik lees net pas mee maar heb je al een trainingsschema gepost??aan je foto's te zien is daar ook wel iets aan mis denk ik.en als je echt droger wilt worden zal je ook wel het brood moeten laten staan.maar het belangrijkste is dat je het vol kan houden.

ik lees net pas mee maar heb je al een trainingsschema gepost??aan je foto's te zien is daar ook wel iets aan mis denk ik.en als je echt droger wilt worden zal je ook wel het brood moeten laten staan.maar het belangrijkste is dat je het vol kan houden.

Beste Marcus,

Op pagina 1 staat heel globaal het trainingsschema, kijk daar eens.
Het is Fullbody, en dan bedoel ik ook echt fullbody, 18 diverse oefeningen (alle spiergroepen), en dan al die 18 2x per week 3x12.

En je zegt dat er iets aan mis is gezien de foto's, maar dat kan je moelijk concluderen aangezien ik nu pas anderhalve maand bezig ben en daarvoor jarenlang geen KT heb gedaan, wat dus de oorzaak hiervan is;)

En ja, het brood laten staan, dat is bij mij echt vrijwel geen optie. Zat te denken, 's ochtends kan ik inderdaad wel overgaan op muesli, maar tussen de middag, op het werk kan ik wel overstappen op crackers ofzo, maar warme maaltijden of dat soort zaken gaat echt niet lukken!!!

Beste Marcus,

Op pagina 1 staat heel globaal het trainingsschema, kijk daar eens.
Het is Fullbody, en dan bedoel ik ook echt fullbody, 18 diverse oefeningen (alle spiergroepen), en dan al die 18 2x per week 3x12.

vertel eens hoe je schema eruit ziet hier kan ik k je niet mee helpen (met deze info) als je 18 oefeningen doet die niet op elkaar ingesemd zijn heeft het nog geen zin
;)

Nou, het komt er op neer dat het eigenlijk alle 18 apparaten zijn die er bij de sportschool staan. Doe verder niks met losse gewichten, eerder gedaan maar dat vind ik zo gruwelijk saai dat ik motivatie dan verlies, dus ik blijf de apparaten doen.

En ja, welke apparaten zijn dat dan, toch standaard apparatuur. Weet ze zo niet allemaal bij naam, maar apparaten als Rotary Torso, Chest Press, Leg press, Lat Pull-over, ga zo maar door. Echt de hele mikmak neem ik mee, zodat ik dus ook alle spiergroepen meeneem, de een komt dan weliswaar wat vaker voor dan de ander, maar aangezien ik tevreden ben als mijn lichaam droog en enigzins gespierd is, maakt het me (zoals je zult begrijpen) niet veel uit als mijn beenspieren bijvoorbeeld net wat meer zijn ontwikkeld dan borstspieren.

Voorlopig ben tevreden als ik eruit zie zoals They23 in mei 2010 (zie zijn log). Probeern dan ook dezelfde weg te gaan als hem, met als enige verschil dat hij in zijn afval periode (juni 09-mei 10) geen KT deed, en ik dat dus wel doe.
Maar dat resultaat heb ik dus voor ogen. Als ik dat bereikt heb, zal ik nieuwe doelen stellen, maar daar is het nu simpelweg te vroeg voor. Wil nu mijn vet kwijtraken

ik denk dat als jij slimmer traint je sneller resultaat gaat boeken en slimmer trainen betekend niet dat je die 18 app. af moet gaan lopen maar er een balans in moet gaan vinden.

Nou, het komt er op neer dat het eigenlijk alle 18 apparaten zijn die er bij de sportschool staan. Doe verder niks met losse gewichten, eerder gedaan maar dat vind ik zo gruwelijk saai dat ik motivatie dan verlies, dus ik blijf de apparaten doen.

zucht....

Vraag jezelf af hoe graag je vet wilt verliezen en strakker wilt worden.

Als je dit soort antwoorden geeft op goede adviezen ben je hier op de verkeerde plek en moet je maar lekker in je eigen wereldje blijven.
Volgens mij laat jij je bedje nog door je moeder opmaken.

wees sterk, toon karakter, wordt een man.

kan mij daar iemand mee helpen met deze vraag ??
met hiit training hoeveel procent vet kan je daar mee zo ongeveer kwijt geraken ik bedoel zoals een procent of 5 a 6 ?? of mss meer ?? zou dat lukken

???
Met hiit training kan je 50% vet kwijtraken als je het hebt... ligt er natuurlijk aan hoeveel je het doet en hoeveel je eet. Het is niet te zeggen hoeveel % hiit verbrandt, want 2 minuten hiit per week zal minder verbranden dan 10 uur lopen per week... Ligt dus echt aan je kcal inname - kcal verbranding. Als je ongeveer 500 kcal onder je onderhoud zit per kan je rekenen op ongeveer 300 à 350 gram vet per week (als je redelijk hoog zit). Zodra je wat lager komt zal er niet veel vet meer zijn om te verbranden en je lichaam zal de prioriteit voor energie ook wat meer richting andere stoffen verplaatsen.

zucht....

Als je dit soort antwoorden geeft op goede adviezen ben je hier op de verkeerde plek en moet je maar lekker in je eigen wereldje blijven.

Wees sterk, toon karakter, wordt een man.

+1

zucht....

wees sterk, toon karakter, wordt een man.

Het spijt me zeer, maar ik ga van 0 naar VIJF dagen sporten in de week, richt me volledig op goede voeding, verander dus mijn gehele levenstijl en dan durf jij te zeggen dat ik geen karakter toon?

Dat ik geen bodybuilder wil worden, oke, maar ik ben er heilig van overtuigd dat 95% van de bevolking (als het niet meer is) MINDER sport en een ongezonder levenspatroon heeft, dus laat me in mijn waarde.

En als je dan vraagt wat ik hier dan op 't forum doe, ik wil advies en weet dat hier veel mensen zitten met de benodigde kennis.
En het klopt dan wel dat ik wellicht andere oefeningen kan doen, maar ik sla zijn advies toch niet in de wind? Ik weet van mezelf dat wanneer ik met losse gewichten ga werken, dat ik de motivatie verlies. Dat weet ik uit ervaring, aangezien ik dat al vaker gepoogd heb.

Ik heb er ook spijt van:p

Laat me maar nieuwe foto's zien over 3 maanden.
Ter motivatie;)

Beste Marcus,

vertel eens hoe je schema eruit ziet hier kan ik k je niet mee helpen (met deze info) als je 18 oefeningen doet die niet op elkaar ingesemd zijn heeft het nog geen zin
;)

Bij deze dan mijn schema. Gister eens nagevraagd, en ga dan Full Body (ma,wo,vr) deze doen. Allen 3x12 keer is uitgangspositie

- Leg press
- Leg extension
- Hip abduction
- Rotary torso
- Abdominal crunches
- Lower Back (zittend gewichten met rug naar achter duwen)
- Chest Press
- Seated Row
- Lat pull down
- Nitro pull down
- Seated dip
- Pec Fly

Zoals je ziet vanalles wat. Gaf eerder aan dat ik 'zomaar' wat doe, maar dat is dus niet zo. Groei dan ook echt (iig qua kracht).

Bij deze dan mijn schema. Gister eens nagevraagd, en ga dan Full Body (ma,wo,vr) deze doen. Allen 3x12 keer is uitgangspositie

- Leg press
- Leg extension
- Hip abduction
- Rotary torso
- Abdominal crunches
- Lower Back (zittend gewichten met rug naar achter duwen)
- Chest Press
- Seated Row
- Lat pull down
- Nitro pull down
- Seated dip
- Pec Fly

Zoals je ziet vanalles wat. Gaf eerder aan dat ik 'zomaar' wat doe, maar dat is dus niet zo. Groei dan ook echt (iig qua kracht).

heel erg goed maar als ik het zie doe je er maar 12 en dat is niet de 18 die je eerst zei.
als ik zo kijk kan je denk ik zwaarder trainen als je bv een 2 daags spilt pakt .dan heb je wel je app die je zo leuk vind .maar ook je trainings intensiteit kan dan omhoog.
toch wil ik wel aanhallen dat als je er een paar losse oefeningen tussen zet je meer spieren aanspreekt dan alleen app maar goed dat moet je zelf weten.

heel erg goed maar als ik het zie doe je er maar 12 en dat is niet de 18 die je eerst zei.
als ik zo kijk kan je denk ik zwaarder trainen als je bv een 2 daags spilt pakt .dan heb je wel je app die je zo leuk vind .maar ook je trainings intensiteit kan dan omhoog.
toch wil ik wel aanhallen dat als je er een paar losse oefeningen tussen zet je meer spieren aanspreekt dan alleen app maar goed dat moet je zelf weten.

+1

Klopt, heb deze 12 uitgekozen, enerzijds omdat ik sommige spiergroepen in verhouding veel meer deed, anderzijds heb ik de apparaten die me het minst bevallen weggelaten.

Bedoel je dat ik dan 1 dag full body doe en de andere 2 split? En hoe kan ik bovenstaande oefeningen dan beste verdelen?
Zal dit dan eens een weekje proberen, kijken hoe het mij bevalt.

???
Met hiit training kan je 50% vet kwijtraken als je het hebt... ligt er natuurlijk aan hoeveel je het doet en hoeveel je eet. Het is niet te zeggen hoeveel % hiit verbrandt, want 2 minuten hiit per week zal minder verbranden dan 10 uur lopen per week... Ligt dus echt aan je kcal inname - kcal verbranding. Als je ongeveer 500 kcal onder je onderhoud zit per kan je rekenen op ongeveer 300 à 350 gram vet per week (als je redelijk hoog zit). Zodra je wat lager komt zal er niet veel vet meer zijn om te verbranden en je lichaam zal de prioriteit voor energie ook wat meer richting andere stoffen verplaatsen.

wasbeer bedankt voor je antwoord , ja dacht het al dat het best was niet alleen hiit te doen , en het idd combineren met cutten .

Laatst bewerkt:
khoolydraden verlagen tot onder de 200 gr, vet omhoog tot rond de 100gr en eiwitten ook omhoog tot 150gr zou mijn advies wezen.

eerst de fruit eruit want alleen fruit is natuurlijk geen maaltijd, als je daar 1x vette vis doet zoals zalm.
smorgens gelijk vet eten kan maar is niet wenselijk, waarom niet gewoon brinta met melk en beetje stroop er doorheen ?

verder die 6 boterhammen als 2e maaltijd is natuurlijk overdreven beetje verdelen, zou 4 bh van maken met 100gr kipfilet.

als je deze aanpassingen doet ben je al een heel eind.

dus dan wordt het:

- brinta met melk en stroop
- fruit ? moet je ff wat verzinnen want alleen fruit is geen maaltijd.
- 4bh met kipfilet of slankie
- avondeten
- rouwkorst etc.
- nog een handje noten voor het slapen gaan

probeer dit is ?

Terug
Naar boven