Fitness Seller

Body-Solid Bench anyone

Heb 'm inmiddels binnen, nette levering binnen een week uit Duitsland. Ik moet zeggen dat ik het een super degelijk ding vind, en enorm wendbaar op de wieltjes. Van de drie die ik nu gehad heb vind ik dit de beste, goed gegokt dus!:D

Het grote voordeel vind ik de smalle leuning, die me toch meer aan de panatta en technogym bankjes doet denken. De barbarian en MArcy vind ik in dat opzicht iets te breed. MAar goed is heel persoonlijk natuurlijk. Qua degelijkheid doet de Bodysolid zeker niet onder voor de Barbarian en voor mijn gevoel is de bodysolid zelfs iets minder beweeglijk. De MArcy is in dit opzicht qua degelijkheid niet met deze twee te vergelijken, die had meer speling op de draaiende delen. Qua verstelsysteem vind ik bodysolid gebruiksvriendelijker door het handige pop-pin systeem.

Voor 200,- euro incl. verzenden uit Duitsland zeker een goede prijs kwaliteit verhouding en daarmee dus een stuk goedkoper dan de barbarian.

Laatst bewerkt:
goeie keuze ga je nog veel plezier van hebben!

• Topic Starter Topic Starter
Goed om te horen! Thanks for sharing :)
Weet een van jullie toevallig of je bij die zaak ook die lifetime warranty hebt zoals bij fitnessathome? Neem aan dat ik em niet kapot krijg, maarja, toch wel handig. Kon het zo snel niet vinden op die site, mn Duits is nogal k*t :P

Ik ga morgen is even bellen en bestellen en hopelijk heb ik em volgende week ook dan.

Have fun :D

Weet een van jullie toevallig of je bij die zaak ook die lifetime warranty hebt zoals bij fitnessathome?

Yep, en je kan gewoon online bestellen, vervolgens krijg je een mailtje met iban ed, je moet dus wel vooruit betalen. Maar de levering is niet veel trager dan wanneer je in Ned. besteld, het komt nl. uit hetzelfde magazijn in Duitsland.:D Verzendkosten NL 30,- en Dsl. 36,- ofzo. Al met scheelt het toch weer 30,- en makkelijk verdiend.

Yep, en je kan gewoon online bestellen, vervolgens krijg je een mailtje met iban ed, je moet dus wel vooruit betalen. Maar de levering is niet veel trager dan wanneer je in Ned. besteld, het komt nl. uit hetzelfde magazijn in Duitsland.:D Verzendkosten NL 30,- en Dsl. 36,- ofzo. Al met scheelt het toch weer 30,- en makkelijk verdiend.

Dank u :cool:
Bellen zou ik alleen doen om te vragen over de warranty, dat hoeft dus niet meer :D Ga het bankje zo dan inderdaad online bestellen.

Effective, hoe bevallen je oly db's eigenlijk, zijn ze niet lang met bv curls???

Effective, hoe bevallen je oly db's eigenlijk, zijn ze niet lang met bv curls???

Valt me 100% mee, ik had ze gekocht voor db rows, shrugs en press oefeningen, curlen doe ik meestal met ez bar of rechte bar. Laatst toch even geprobeerd te curlen met de db's en ging nog best eigenlijk. Heb trouwens die sluitringen van Helisports erbij, werken perfect, dit in tegenstelling tot de berichten hier op DBB ten opzichte van die van FS.

thanks, zit nog steeds te twijfelen of ik helemaal over zal gaan op 50mm, ook voor db's

Heb ik wel gedaan, maar goed, ik train fullbody en vooral gericht op kracht dus ben er ook niet heel veel mee bezig..

tja ik train ook erg basic, doe wel een curl maar meestal maar 1 soort.
meeste oef met barbell ook vanwege het gemak in het rack, die db's moet je iedere keer maar vd grond af rapen...
db's gebruik ik meestal voor db row / lateral raise / db extension /db curl
nou nog maar ff denken zal dit topic niet meer bevuilen gaat tenslotte om bodysolid bank!!

Zo, heb em dan eindelijk ook besteld. Morgen zal het mailtje wel komen, dan betalen en afwachten maar :D. Zal als ik em heb natuurlijk ook laten weten wat ik er van vind, misschien dat anderen er ook nog wat aan hebben later.

Ik zit trouwens ook te denken om over te stappen naar 50mm, heb nu nog alles in 30mm.. Heb/had denk ik beetje dezelfde twijfels bij 50mm DB's als Gose.
Maarja, dat komt nog wel, eerst moet die bank maar is komen.

Heb em ook binnen nu :) Net als bij Effective een goede levering precies binnen een week. (Vorige week zondag de bestelling geplaatst, betaling maandag verwerkt, bench vandaag geleverd)

Ik ben er ook erg blij mee, ziet er super uit en voelt heel degelijk. En zoals ik al dacht vind ik de smalle leuning ook een zeer grote plus. Voelt veel beter dan mijn oude bank met een veel bredere leuning. Mijn broertje die pas is begonnen mee te trainen
voelde ook meteen het verschil, de beweging voelt veel natuurlijker en "gezonder" hierop.

De beschrijving om em in elkaar te zetten was 10x niks, maar gelukkig was het niet al te moeilijk. Ik dacht op het einde alleen heel even dat ik iets verkeerds had gedaan omdat de bank in z'n flat stand niet in een lock zat als je begrijpt wat ik bedoel, pas bij de eerste incline klikt ie vast. Maar goed, dat zal wel zo horen.

Jammer dat ik em pas volgende week echt goed kan gaan testen aangezien ik gisteren nog heb gebenched :P Kan niet wachten.

Ik laat nog wel weten als ik er een paar keer op heb getraind of iets toch niet bevalt, maar dat zal wel niet zijn. Oja, gat tussen het zitje en de leuning doe ik toch maar iets tussen als ik flat bench doe, vind ik toch wat fijner voelen, maar dat zal bij iedereen anders zijn denk.

Ik dacht op het einde alleen heel even dat ik iets verkeerds had gedaan omdat de bank in z'n flat stand niet in een lock zat als je begrijpt wat ik bedoel, pas bij de eerste incline klikt ie vast. Maar goed, dat zal wel zo horen.

Klopt, hoort gewoon zo. Heb 'm nu een paar weken, gewoon top!

bij mij bevalt ie ook nog steeds super. heb ook een body-solid press rack ook zeer tevreden over. en alles goed betaalbaar.

Terug
Naar boven