Fitness Seller

Bodybuilder Neset Icli vanavond op ned 1

Bezoekers in dit topic

Ik vond het een ronduit denigrerende poging om de bodybuildingsport opnieuw maar eens publicitair te misbruiken en te vermarginaliseren.

Had Nesset een eerlijk antwoord gegeven over A.S -gebruik binnen de sport, werd hij en meteen ook het volledige krachtsportgebeuren geridiculiseerd tot en met, waarbij Nesset idd niet spraakmatig zou zijn opgewassen tegen de presentatoren.

Wat natuurlijk nog maar eens het stereotype van 'all muscles, no brain' gretig zou hebben bevestigd.

Hij deed er i.m.o heel goed aan deze vraag te omzeilen.
Stel je de vraag; - had daar een profwielrenner in zijn plaats gezeten, of een voetballer, enz, had dit dan een potentiele vraag geweest voor hen?
Ik denk het niet.
Waren vast heel wat k*treacties op gevolgd van onze misnoegde medemens.

Ook vond ik dat hij in de huidige context beter zijn shirt had aangehouden, want ik vond de reacties en blikken niet zo zeer 'bewonderend'.

Hij liet zijn eigenwaarde wat zakken, uiteraard wel met de beste bedoelingen, maar ik had niet bepaald het gevoel dat de presentatoren er op uit waren een lofvol en respectvol portret op te hangen van Nesset of wat dan ook betreffend Bodybuilding.

Ze gingen een Johan Musseeuw heus ook niet eens met zijn fiets door de zaal laten gaan.

Uiteraard hebben de fysieken buitenaardse proporties gekregen, en leid dit ook naar reacties als 'karikatuur' en 'onecht'.

Blijft echter van enorm belang dat het maar eens moet gedaan zijn met de leuke toegeving van 'tuurlijk neem ik heel wat', maar ik wil meer respect voor de sport en die moet maar eens Olympisch wezen in de toekomst ook... :rolleyes:

Get real.


Ach het was maar beter dat hij gewoon even zijn muscles ging showen ipv een 'gesprek' voeren. Denk je dat het all brains no muscles stereotype niet daar al ff bevestigd werd? Hij kwam op mij nou niet bepaald over als de meest intelligente knul. Niet dat dat ook zo belangrijk voor hem is ofzo, maar ik dacht wel: nou jonge probeer nou maar niet een goed gesprek te voeren want dat gaat toch nergens over.
 
Ach het was maar beter dat hij gewoon even zijn muscles ging showen ipv een 'gesprek' voeren. Denk je dat het all brains no muscles stereotype niet daar al ff bevestigd werd? Hij kwam op mij nou niet bepaald over als de meest intelligente knul. Niet dat dat ook zo belangrijk voor hem is ofzo, maar ik dacht wel: nou jonge probeer nou maar niet een goed gesprek te voeren want dat gaat toch nergens over.
Wat érg duidelijk werd toen Neset heel gretig aangaf iets te willen zeggen over 'de Armeense kwestie', maar bleef hangen bij "er moet een goed onderzoek komen".
 
Die jongen werd af en toe voor lul gezet best naar voor hem.
 
Nou ik vond niet echt dat hij voor lul gezet werd ofzo. Het was niet alsof ze expres moeilijke vragen aan hem stelde ofzo. Ze hadden het hem ook heel moeilijk kunnen maken maar dat deden ze niet. Ik vond dat ze er wel ok mee om gingen.
 
En die chick sopt echt niet van haar stoel, ga er maar vanuit dat 95% van de chicks dit niet aantrekkelijk vindt.

Nouw, ik denk dat je nog verbaasd zult staan. Je zag haar af en toe toch met een bepaalde blik kijken die verade dat er iets in d'r omging.

In haar fantasie wil ze misschien wel hard genomen worden door zo'n reus. Het is bekend dat veel vrouwen dergelijke fantasieen hebben als hard genomen worden of uitgewoond. In werkelijkheid veelal niet.

Als ze van een man weten dat hij te vertrouwen is en hij zachtaardig van binnen is, vinden ze echt vaak echt wel lekker hoor. Zelfs een veilig gevoel.
 
Die jongen werd af en toe voor lul gezet best naar voor hem.
Hij werd helemaal niet voor lul gezet. Er zijn duidelijk vragen gesteld, zoals de vraag of er ook geld te verdienen is met professioneel bodybuilden en de vraag hoe je zoiets moet bereiken. Verder niets.
 
Nouw, ik denk dat je nog verbaasd zult staan. Je zag haar af en toe toch met een bepaalde blik kijken die verade dat er iets in d'r omging.

In haar fantasie wil ze misschien wel hard genomen worden door zo'n reus. Het is bekend dat veel vrouwen dergelijke fantasieen hebben als hard genomen worden of uitgewoond. In werkelijkheid veelal niet.

Als ze van een man weten dat hij te vertrouwen is en hij zachtaardig van binnen is, vinden ze echt vaak echt wel lekker hoor. Zelfs een veilig gevoel.

Sure.. :rolleyes:
 
De meeste vrouwen hebben al gegeten en gedronken bij zo'n fysiek idd :P

Trouwens, erg lekker hockey dametje :lick:
 
Opzeker dat die Pauw, Fatima later hard heeft genomen!

Maarre ja die Neset zat daar niet echt op z'n gemak vlg mij, (de rest in het begin denk ook niet trouwens)
 
Opzeker dat die Pauw, Fatima later hard heeft genomen!

Maarre ja die Neset zat daar niet echt op z'n gemak vlg mij, (de rest in het begin denk ook niet trouwens)


had ie gewild, ik trouwens ook wel :)
 
ik denk dat die kerel gewoon retezenuwachtig was en daarom niet echt goed uit z'n woorden kon komen, toch vond ik dat ie wel een leuk stukje bracht, dat ie die anabolen ontkent, tuurlijk waarom zou ie dat zeggen, dat komt hem niet ten goede.
 
Dat oude grijze wijfie tegenover hem zat zeker wel op hem te geilen, maar of je daar nou blij mee moet zijn...
 
Whaha, gasten, get real, zo goed als alle chicks vinden zo'n vasculaire kleerkast gewoon ranzig.
 
bruut fysiek hoor, hij heeft zn woordje goed gedaan!

iedereen denkt altijd zo makkelijk over anabolen enzo maar hij moet er KEI hard voor werken en dat snappen mensen vaak niet.
hij heeft het duidelijk proberen te maken maar ik denk dat dat hetzelfde is als dat een terrorist aan een racist duidelijk probeert te maken dat hij het beste voor heeft met de wereld...
 
Mja hij komt wel moeilijk uit zijn woorden, je merkt dat de zenuwen met een gebrek aan intelligentie niet echt bevordelijk zijn voor zijn spraakzaamheid.

Wel zeker dikke fysiek man.

Kerel wat kun jij zeldzaam dom uit je nek lullen!!!
Kennelijk heb jezelf een groot gebrek aan inteligentie want anders zou je niet zo dom zwetsen.
Heb je Neset weleens gesproken? en ben jij weleens op tv geweest na het halen 2 ZEER belangerijke titels en nog vol van emotie van de voorgaande periode van dieet en extreem zware training?
Zo nee: lul dan niet zo stom uit je bek als je iemand niet kent!!!
Het gaat hier om een TOP atleet die nog zeer veel voor de sport zal gaan betekenen.
 
Ik vond dat ie zich niet goed kon verweren,uitleg gaf over de sport.

Nu moet ik ook zeggen dat ie geen ideaal presentator duo had. Want beidde heren zijn zeer goed in wat ze doen. Je weet als je bij hun 2 te gast bent je met heel goede minutie moet komen. Want die 2 mannen kunnen schieten en vuren daar wordt je akelig van.

Neset kwam ook niet goed uit zijn woorden om 3 redenen; beetje taalgebrek,zenuwen/spanningen, te veel gefocus op de ' negatieve houding vanuit de tafel ' ( je wist dit van tevoren )

Hij werd op een gegeven moment ook best wat 'feller 'toen Pauw naar de Aarmeense kwestie vroeg ( ? )

Ik had het meer op de boeg gegooit dat ' onze ' sport uit 3 facetten bestaat;
voeding,training, rust en wanneer 1 van de 2 niet top is, haal je niet het maximale eruit.

Ik had het voorbeeldje van ' de auto ' erbij gehaald. dat haal ik altijd aan wanneer ik van mening ben dat 'onze sport ' verdedigd moet worden;

'' Je hebt een mooie auto, mooie wieldoppen, mooie kleur wagen ( lichaam en training ) en je gooit er de juiste brandstof in ( AS ) maar toch rijdt je auto niet ! Want je motorblok is stuk/ niet goed ( voeding )

Je kunt die mooie auto met mooie wieldoppen en die mooie glimmende kleur nog zo leuk vol gooien met de juiste brandstof, maar wanneer je motorblok niet goed functioneert/stuk is kom je niet ver...

Ik ben trouwens ook zeer benieuwd wat Fatima dacht toen Neset begon te posen ( waarbij hij gewoon duidelijk een pose of 4 had moeten doen incl. latijnse benaming en er wat over had moeten vertellen, meer dan; '' deze vind ik een goeie '' ... op deze manier kwam ie, denk ik wat intelligenter over ) Fatima greep op een geven moment zó met haar hand voor d'r mond ( wat een schatje is ze trouwens ) maar ik wist niet direct hoe ik dat moest interpeteren. Ik vond wel dat ze een mooie vraag stelde, beter gezegd mooi verwoorde. Volgens mij had ze wel respect voor dat iemand zo leeft en ik vond dat ze best geinteresseerd leek. leuk dat die meiden altijd proberen 2 handjes om zo'n bicep proberen te krijgen ( doen ze zelfs al bij mij, terwijl ik voledig in het niet val bij zo'n Neset ) om een beeld te krijgen van hoe kolosaal is het wel niet. Ze vond het volgens mij wel teveel van het goede.

Denk dat zom ex minister Dekker zoiets compleet verafschuwd .

Verder goede prestatie voor hem en zag er inderdaad zeer goed uit. ( met name rug en armen, toen ie dat glaasje water een paar keer optilde dacht ik zijn bicep begint dadelijk water te spuwen ala een vulkaan )
 
Kerel wat kun jij zeldzaam dom uit je nek lullen!!!
Kennelijk heb jezelf een groot gebrek aan inteligentie want anders zou je niet zo dom zwetsen.
Heb je Neset weleens gesproken? en ben jij weleens op tv geweest na het halen 2 ZEER belangerijke titels en nog vol van emotie van de voorgaande periode van dieet en extreem zware training?
Zo nee: lul dan niet zo stom uit je bek als je iemand niet kent!!!
Het gaat hier om een TOP atleet die nog zeer veel voor de sport zal gaan betekenen.


Gast doe relaxed man.

Ik zeg helemaal niets over zijn prestaties en wat hij voor de sport zal betekenen. Doe nou niet alsof die gast hyperintelligent is want dat is hij gewoon niet. Die chick had ook net goud gewonnen maar kon toch wel wat makkelijker lullen dan die gast of niet? Wat hij zegt doet niets af aan zijn prestaties en dat zal ik ook nooit beweren.
 
Gast doe relaxed man.

Ik zeg helemaal niets over zijn prestaties en wat hij voor de sport zal betekenen. Doe nou niet alsof die gast hyperintelligent is want dat is hij gewoon niet. Die chick had ook net goud gewonnen maar kon toch wel wat makkelijker lullen dan die gast of niet? Wat hij zegt doet niets af aan zijn prestaties en dat zal ik ook nooit beweren.

Hoe goed je kunt lullen heeft imo weinig met intelligentie te maken.
Vergeet niet dat Nederlands niet zijn moedertaal is. Daar komen nog de zenuwen etc. bij. Hoe kun je nou daaraan zien of iemand intelligent is?
 
Bovendien moet een bodybuilder zich veel meer bewijzen dan die hockey ding dus zij heeft zoiezo een stap voor op hem.
 
Back
Naar boven