Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn trainer heeft zeker van zich doen laten spreken en heeft zijn ongenoegen gespuwt over het weggooien
hij heeft een heel traject met mij gedaan testen metingen enz.vind helemaal niks van terug
dat hebben ze weggelaten
echt hij is een super coach maar word dan verkeerd neergezet

Ik herkende wel veel. Het is een verslaving. Ik vind Fieny al heel tolerant. Met een paar aanpassingen kun je idd heel goed je hobby uitoefenen. Ik denk niet dat je je doelen hoeft te laten voor wat ze zijn. Ik heb mezelf ook echt moeten aanleren (vooral de psyche) om niet altijd maar verbeten te zijn op trainen. Idd heb ik nu ook een homegym en drukke weken kan ik met 3x 2uur trainen me perfect voelen en nog vooruit gaan ook.
1 van die trainingen is dan bv een zaterdagochtend zo ben je maar 2 avonden van huis.
Het eten vond ik idd wel bijzonder dat je zover ging. Zolang je buiten de wedstrijd voorbereiding zo'n 6 maaltijden met kwalitatief eiwit binnen krijgt zie ik niet in waarom je niet met je gezin zou mee kunnen eten. Als ik met anderen brood zit te eten eet ik gewoon een pak kipfilet op het brood en de rest zit er dan chocopasta op te smeren ofzo.
Je hebt een mooi gezin en ik vind je vooral een gemotiveerde atleet die zijn doelen wel gaat halen, hoop dat je de goede balans vind en maybe see you on stage.
Dat was mijn vraag niet, de vraag was : waren dat nou kipschnitzels ?
Dat is dan weer jammer van zo'n programma, het word altijd zo gedraaid dat wat hun denken/willen ook meteen het beste is.
Had die trainer wel eens ff een stevig gesprek met Johhny Bravo willen zien voeren
Zie hierboven dat je nu samen met je vrouwtje aan spierdefinite werkt, dus neem aan dat julie dan samen trainen?
Als zij nu nog ff 6 keer per dag kip met rijst gaat eten dan kan jij lekker onderuit op de bank met je pizzaatje![]()
wat is eigenlijk het voordeel van zo'n driedimensionale smith boven een normaal powerrack? en waarom had je niet gelijk een zet quicklock dumbbells gevraagd. onee die hebben ze niet bij die fitness seller.
het waren snitzels voor mijn vrouw en kind nog niet eens voor mij
dus nog meer overbodig dan dat het voor mij was
ze traint alleen in de weekenden met mij samen op Zaterdag
ik "probeer"nu de Woensdag en Zondag een day off te pakken
lukt het even niet heb ik de Jones Smith nog

Vechten denk ik. Niet omdat ik stoer ben, maar juist omdat ik een mietje ben:ik kan de stress van het vluchten niet aan . Ik moet het 'aan gaan'..![]()
Hiermee overtreft hij zeker 90% van alle keyboard warriors.