AndroidHealthClinic

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

HAHAHAHAHAHAHHAAAHAAH :roflol: jezelf vergelijke met john williams :roflol:

Hij is breed swa!

TCT-Connexxion-John-Williams--1-VP.gif

mijn trainer heeft zeker van zich doen laten spreken en heeft zijn ongenoegen gespuwt over het weggooien
hij heeft een heel traject met mij gedaan testen metingen enz.vind helemaal niks van terug
dat hebben ze weggelaten
echt hij is een super coach maar word dan verkeerd neergezet

Dat was mijn vraag niet, de vraag was : waren dat nou kipschnitzels ? :D

Dat is dan weer jammer van zo'n programma, het word altijd zo gedraaid dat wat hun denken/willen ook meteen het beste is.
Had die trainer wel eens ff een stevig gesprek met Johhny Bravo willen zien voeren :)

Zie hierboven dat je nu samen met je vrouwtje aan spierdefinite werkt, dus neem aan dat julie dan samen trainen?
Als zij nu nog ff 6 keer per dag kip met rijst gaat eten dan kan jij lekker onderuit op de bank met je pizzaatje :roflol:

Ik herkende wel veel. Het is een verslaving. Ik vind Fieny al heel tolerant. Met een paar aanpassingen kun je idd heel goed je hobby uitoefenen. Ik denk niet dat je je doelen hoeft te laten voor wat ze zijn. Ik heb mezelf ook echt moeten aanleren (vooral de psyche) om niet altijd maar verbeten te zijn op trainen. Idd heb ik nu ook een homegym en drukke weken kan ik met 3x 2uur trainen me perfect voelen en nog vooruit gaan ook.
1 van die trainingen is dan bv een zaterdagochtend zo ben je maar 2 avonden van huis.

Het eten vond ik idd wel bijzonder dat je zover ging. Zolang je buiten de wedstrijd voorbereiding zo'n 6 maaltijden met kwalitatief eiwit binnen krijgt zie ik niet in waarom je niet met je gezin zou mee kunnen eten. Als ik met anderen brood zit te eten eet ik gewoon een pak kipfilet op het brood en de rest zit er dan chocopasta op te smeren ofzo.

Je hebt een mooi gezin en ik vind je vooral een gemotiveerde atleet die zijn doelen wel gaat halen, hoop dat je de goede balans vind en maybe see you on stage.

hey gijs
er is nu ook een tussenweg voor Fieny en mij
wat het eten betreft heb ik wel enige moeite,eet net als jij nu (zoutloos)brood ha ha met veel kipfilet,af en toe appelstroop bevalt eigenlijk wel
de homegym staat er voor het geval dat,en is iets om op terug te vallen als het ff niet kan
ben benieuwd om je weer een keer op het podium te zien
bij elk evenement doe jij mensen verbazen met je fysiek of kracht
grHenry

Dat was mijn vraag niet, de vraag was : waren dat nou kipschnitzels ? :D

Dat is dan weer jammer van zo'n programma, het word altijd zo gedraaid dat wat hun denken/willen ook meteen het beste is.
Had die trainer wel eens ff een stevig gesprek met Johhny Bravo willen zien voeren :)

Zie hierboven dat je nu samen met je vrouwtje aan spierdefinite werkt, dus neem aan dat julie dan samen trainen?
Als zij nu nog ff 6 keer per dag kip met rijst gaat eten dan kan jij lekker onderuit op de bank met je pizzaatje :roflol:

het waren snitzels voor mijn vrouw en kind nog niet eens voor mij
dus nog meer overbodig dan dat het voor mij was
ze traint alleen in de weekenden met mij samen op Zaterdag
ik "probeer"nu de Woensdag en Zondag een day off te pakken
lukt het even niet heb ik de Jones Smith nog

wat is eigenlijk het voordeel van zo'n driedimensionale smith boven een normaal powerrack? en waarom had je niet gelijk een zet quicklock dumbbells gevraagd. onee die hebben ze niet bij die fitness seller.

het voordeel is dat de machine zich aan mij aanpast qua bewegingen en niet alleen verticaal beweegd maar dus ook horizontaal
geloof mij het is een monster goed apperaat!!
een powerrack is ook goed hen ik ook gehad maar de Jones Smith kom ik beter uit de voeten,maar dat is ook persoonlijk dan he!
door de jaren heen werk je met verschillende apperaten en daarom viel deze bij mij in het oog
een ander voordeel op een powerrack is dat je al snel kan herstellen als je alleen traint en toch zwaar gaat en het gaat net ff niet haak je een Smith al gauw wat eerder weg in de haken
met een powerrack klettert hij alleen op de opvang stangen met eerder een kand op een blessure
daar in tegen is het natuurlijk onverstandig over de top te gaan als je alleen bent,maa ja mannen blven mannen (eigenwijs)

mocht jezelf kiezen wat je kreeg of had je er totaal geen inspraak in?

Ik neem teminste aan dat je het niet zelf heb moeten betalen?

ben er voor om een block te zetten overigens
alles is denk ik nu wel gezegd positief en negatief
wil iedereen bedanken voor hun mening
niet iedereen is het zelfde en gaan daarom hun eigen weg volgen of die nu voldoet aan de wensen van een ander is dan niet belangrijk
elke dag ,iedere beslissing ,of emotie is een leerproses
voor alle atleten die gereageerd hebben wens ik veel succes toe met de te komen wedstrijden dit jaar of de jaren die volgen
zelf wil ik zeggen dat ik er nog lang niet ben
wat ik zeker weet dat ik er zal komen,mijn moment zoeken van overwinnen en de beste te zijn op een wedstrijd
BB blijft mijn leven
zal er mee om moeten leren gaan en het juiste pad volgen naar de top
mensen veel succes en allemaal hartelijk bedankt

p.s ga morgen met vrouw en kind uit eten
Fieny beslist wat ik eet ha ha
Gr.Henry en Fieny

het waren snitzels voor mijn vrouw en kind nog niet eens voor mij
dus nog meer overbodig dan dat het voor mij was
ze traint alleen in de weekenden met mij samen op Zaterdag
ik "probeer"nu de Woensdag en Zondag een day off te pakken
lukt het even niet heb ik de Jones Smith nog

I'm shocked :eek:
Het was dus geneens jouw eten, hoe zinloos zeg.
Maar goed alles is wel weer gezegd inderdaad.
Woensdag en zondag rust, beste wat er is.
Kan het zenuwstelsel ook effe bijkomen :thumbs:

alles voor de kijkcijfers, had natuurlijk ook aan een paar zwervers kunnen geven in de buurt maar ach, wat maakt die john dat nou uit he ;p

die lekkere blonde wat kan die lullen over niks zeg de t*ring. je hebt iedergeval je gym kan zo toch weer rustigjes in je eigen ding terug vallen:rolleyes: je ziet er wel uit als een best gek

me pik is weer 1cm langer

Ik heb alle reacties gelezen en wat een topic weer zeg op DBB :/ Alle keyboard warriors hebben hun zegje weer gedaan en hun meningen en vooroordelen gegeven over zaken waarvan ze helemaal geen verstand hebben en dus eigenlijk ook helemaal niet het recht hebben om over te spreken.

Maar goed, heb zeker respect voor Henry en hoe hij met bodybuilding bezig is en hij heeft ook zeker een goede fysiek, in april zelfs nog eerste geworden in Beverwijk en was daar blijkbaar het meest ripped van allemaal. Hiermee overtreft hij zeker 90% van alle keyboard warriors.

Ik wens Henry het allerbeste toe en hoop dat de aanpassingen in zijn lifestyle alleen maar positief zullen uitpakken, zowel voor hemzelf als voor zijn vrouw en dochter. Keep up the good work!

Terug
Naar boven