AndroidHealthClinic

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

De invalshoek: Aan bodybuilding verslaafde pappa, traint zich helemaal te pletter, verwaarloosd vrouw en dochter, valt 1 x flauw en gaat gerandeerd dood als ie zo door gaat.

Niet netjes. Maar goed, Mr. Williams staat ook gerant voor shit-tv.

hoi heren, hier fieny nog een keer!
ik wil even duidelijk maken dat henry niet was flauw gevallen in zwolle, maar daadwerkelijk blauw op de grond heeft gelegen te shaken met een half hangend gezicht en vervolgens 2 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen met allerlei onderzoeken. hij kan zich er niets meer van herinneren, maar voor mij was het shocking.... ik was inderdaad henry bijna kwijt geweest door een combinatie van vlak na een wedstrijd te weinig rust, veel en hard trainen, en voeding.
door snel en goed handelen van een toevallig voorbij komende arts is alles goed gekomen... gelukkig. dus dat ze op t.v. zeiden dat we hem wel kwijt konden zijn .... klopt dus!

Beste Henry & Fieny,

Ik en mijn vriendin hebben samen gekeken naar de 'show'.

Ik moet zeggen dat ik verwacht had dat Henry het minder goed zou oppakken omdat het toch wel een flinke stap is.

Ik vind het eigenlijk heel moedig dat Henry ondanks alle vooroordelen van niet-bb'ers toch ervoor heeft gekozen het rigoureus aan te pakken en het op TV te laten komen. Wellicht was dit de enige manier om er echt een andere draai aan te geven. Ik kan het heel goed begrijpen dat er soms een derde nodig is om de realiteit onder ogen te kunnen zien.

Verder wil ik zeggen dat je een bijzonder mooie fysiek hebt maar dat het niet te extreem is. Je hebt wel echt zo'n brute uitsmijters kop. :D

Ik denk dat het allemaal helemaal goed komt want er is duidelijk een hechte band tussen jullie!

Nou goed dat wilde ik even kwijt.

Fieny en Henry, veel succes en geniet van elkaar.

Elbert

ps: **** die John Williams, vreemde vogel. Duidelijk een drama-queen. Maar ja --> that's show-business!

En hoe gaat het nu? Alweer veel aan het trainen of is het nog in mindere mate.

wat is eigenlijk het voordeel van zo'n driedimensionale smith boven een normaal powerrack? en waarom had je niet gelijk een zet quicklock dumbbells gevraagd. onee die hebben ze niet bij die fitness seller.

wat is eigenlijk het voordeel van zo'n driedimensionale smith boven een normaal powerrack? en waarom had je niet gelijk een zet quicklock dumbbells gevraagd. onee die hebben ze niet bij die fitness seller.

Ja hey lekker dankbaar! Waarom lieten ze niet ff Tony Little overvliegen om een demo te geven!
Het gaat toch uiteindelijk om het idee?2 a 3 dagen in de gym de rest onder de garage.Zeiken is ook een kunst zeg...

Groetjes Tony
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja hey lekker dankbaar! Waarom lieten ze niet ff Tony Little overvliegen om een demo te geven!
Het gaat toch uiteindelijk om het idee?2 a 3 dagen in de gym de rest onder de garage.Zeiken is ook een kunst zeg...

Groetjes Tony

voel je je nu op je pikkie getrapt fitnessboy?
:roflol:

DBB-forum is humor van de bovenste plank met een dikke toplaag sarcasme!
:D

Groetjes Tony

Respect voor Pony Tony!

2q9995g.jpg

Heb niet zo handig gereageerd, mijn excuses daarvoor.
Maar ik zou echt woedend worden als mijn partner zo'n programma erbij zou halen. Als ze niet wil koken kan ze dat toch gewoon tegen je zeggen, lijkt me niet dat je haar dwingt ofzo. En ik vond het nogal belachelijk dat er niet over haar sport werd gepraat terwijl ze (waarschijnlijk) meer bekers dan jou heeft.
En hoe komen ze bij je 4 a 5 uur sporten per dag? 2x half uur rijden en uurtje sporten is toch maar 2 uur?
Ik wist ook niet dat je nog maar 2 jaar bezig was. Dacht dat je al bezig was voordat je haar kon. Heb dan zoiets van je weet hoe iemand is take it or leave it.
Maar blijf het gewoon raar vinden dat ze er zo'n programma bij haalt, lijkt me dat jij ook wel dingetjes hebt die je niet bevallen aan haar en daar haal je toch ook geen tv bij?
Ik snap niet dat je hebt meegewerkt aan dit programma. Naar mijn idee hebben ze je aardig te kijk gezet. Mja je hebt er nu wel een smithmachine bij.

hey kerel,
hier de baas zelf nog even
rewachte geen excuus ofzo hoor,maar vind het wel respectvol dat je het doet
ik heb ook nooit gezegd dat ik zoveel train maar er werd mij gevraagd hoeveel tijd besteed je er per dag aan?
en alles meegenomen kloppen voor mij die tijden wel
krachttrainen doe ik niet langer dan 1 u. hoogstens 1,5u.
zit lang in de auto helaas
ik dwing Fieny niet om te koken zij doet het gewoon,maar op een gegeven moment eiste ik steeds meer van het eten en de bereiding
was er ook niet echt blij mee in het begin,maar wist in mijn achterhoofd ook wel dat ze gelijk had,ze had het menig keer al gezegd
en wie niet horen wil moet maar voelen toch?
het is nu zo dat zij ook meer tijd voor zichzelf heeft dus ook voor haar trainigen
vind ongeloofelijk veel voldoening als zij haar prestatie's gaat verbeteren
ik train nu ook met haar samen op spier definitie
dat deden we eerder nooit we zijn dan ook samen en doen wat we allebei graag doen
vind het super van je dat je toch zo kan reageren en hoop je op een wedstrijd te kunnen spreken en je de hand te schudden
gr.Henry

Het gevoel bedruipt mij dat het voornamelijk om die Smithmachine ging. Daarnaast vind ik het jammer dat BB weer in een verkeerd daglicht komt te staan. ik zou nooit meewerken aan een dergelijk programma, ook niet als er wat te halen valt.

just my 2ct.

heb er zeker niet om gevraagd
mijn vrouw heeft het aangegeven
dat is ook een stukje dat ze niet hebben laten zien
toen men vroeg wat ik graag zou willen hebben om thuis te trainen ben ik weg gelopen
vind dat schooien en daar ben ik te trots voor

wat is haar vetpercentage eigenlijk? volgens mij valt dat best wel mee.

Vond dit ook echt een naaistreek.
Niemand maar dan ook niemand komt met zijn poten aan mijn eten !!
Zonder eten geen groei, eten is heilig.
Zijn inderdaad mensen zat die sterven van de honger, en dan pleuren ze zo ff 5 kilo kipfilet in de container :eek:
Ik heb respect voor je jongen, en vind dat je te veels te zwaar gestraft word voor het doen van goede dingen.
Welke mong**l verzint het dat iemand slechter moet gaan eten ?
Word het daar gezelliger van? Nee !!
Jij eet tegen heug en meug, want je weet dat het fout is, pizza is niet clean.
Tuurlijk kan je wel eens een keertje junken, is alleen maar goed voor je spijsvertering, maar niet elke avond, dat is gewoon niet goed.
Doe het gerust, maar alleen als je dat zelf wil.
Valt me nog mee dat je nog niet verplicht ben tot 2 verplichte zuip-avonden.
Vandaag ga je niet trainen, vanavond lig je lam in je nest :D

Maar goed, de situatie thuis is dus flink verbeterd, daar ging het om en dat is dus goed gelukt.
Ik ben zelf van mening dat daar geen programma voor nodig was, je ging vrij makkelijk om en je zag zelf ook je fouten in.

Snap trouwens ook niet dat die 'trainer' het helemaal niet voor je op nam.
Die armen van hem krijg je ook niet van een balletje gehakt met mayonaise.
Maar goed, die blonde is wel een leugentje waard :D

Rest mij nog 1 vraag, waren dat nou kipschnitzels of wat ?

mijn trainer heeft zeker van zich doen laten spreken en heeft zijn ongenoegen gespuwt over het weggooien
hij heeft een heel traject met mij gedaan testen metingen enz.vind helemaal niks van terug
dat hebben ze weggelaten
echt hij is een super coach maar word dan verkeerd neergezet

hoeveel zwaar kon die john williams nou eigenlijk bankdrukken? hij ziet er sterker uit als mij en ik doe 6*60.

ik wil dat gewoon graag weten hoe zwaar die gast kan, hij ziet er imo niet uit als een ecto en zijn bf zal ook niet boven de 15 zitten dunkt mij.

wat heeft dat voor meerwaarde dan, om dat te weten...je hebt wel brute inschattingsskills trouwens.

dan kan ik mezelf een beetje met hem vergelijken.

Terug
Naar boven