- Waardering
- 30
Daar komt spuit elf aan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar komt spuit elf aan

De invalshoek: Aan bodybuilding verslaafde pappa, traint zich helemaal te pletter, verwaarloosd vrouw en dochter, valt 1 x flauw en gaat gerandeerd dood als ie zo door gaat.
Niet netjes. Maar goed, Mr. Williams staat ook gerant voor shit-tv.

Heb je wel de goede codecs geinstalleerd?
Google anders even op: codec pack
wat is eigenlijk het voordeel van zo'n driedimensionale smith boven een normaal powerrack? en waarom had je niet gelijk een zet quicklock dumbbells gevraagd. onee die hebben ze niet bij die fitness seller.
Ja hey lekker dankbaar! Waarom lieten ze niet ff Tony Little overvliegen om een demo te geven!
Het gaat toch uiteindelijk om het idee?2 a 3 dagen in de gym de rest onder de garage.Zeiken is ook een kunst zeg...
Groetjes Tony
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja hey lekker dankbaar! Waarom lieten ze niet ff Tony Little overvliegen om een demo te geven!
Het gaat toch uiteindelijk om het idee?2 a 3 dagen in de gym de rest onder de garage.Zeiken is ook een kunst zeg...
Groetjes Tony
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb niet zo handig gereageerd, mijn excuses daarvoor.
Maar ik zou echt woedend worden als mijn partner zo'n programma erbij zou halen. Als ze niet wil koken kan ze dat toch gewoon tegen je zeggen, lijkt me niet dat je haar dwingt ofzo. En ik vond het nogal belachelijk dat er niet over haar sport werd gepraat terwijl ze (waarschijnlijk) meer bekers dan jou heeft.
En hoe komen ze bij je 4 a 5 uur sporten per dag? 2x half uur rijden en uurtje sporten is toch maar 2 uur?
Ik wist ook niet dat je nog maar 2 jaar bezig was. Dacht dat je al bezig was voordat je haar kon. Heb dan zoiets van je weet hoe iemand is take it or leave it.
Maar blijf het gewoon raar vinden dat ze er zo'n programma bij haalt, lijkt me dat jij ook wel dingetjes hebt die je niet bevallen aan haar en daar haal je toch ook geen tv bij?
Ik snap niet dat je hebt meegewerkt aan dit programma. Naar mijn idee hebben ze je aardig te kijk gezet. Mja je hebt er nu wel een smithmachine bij.
Het gevoel bedruipt mij dat het voornamelijk om die Smithmachine ging. Daarnaast vind ik het jammer dat BB weer in een verkeerd daglicht komt te staan. ik zou nooit meewerken aan een dergelijk programma, ook niet als er wat te halen valt.
just my 2ct.
Vond dit ook echt een naaistreek.
Niemand maar dan ook niemand komt met zijn poten aan mijn eten !!
Zonder eten geen groei, eten is heilig.
Zijn inderdaad mensen zat die sterven van de honger, en dan pleuren ze zo ff 5 kilo kipfilet in de container
Ik heb respect voor je jongen, en vind dat je te veels te zwaar gestraft word voor het doen van goede dingen.
Welke mong**l verzint het dat iemand slechter moet gaan eten ?
Word het daar gezelliger van? Nee !!
Jij eet tegen heug en meug, want je weet dat het fout is, pizza is niet clean.
Tuurlijk kan je wel eens een keertje junken, is alleen maar goed voor je spijsvertering, maar niet elke avond, dat is gewoon niet goed.
Doe het gerust, maar alleen als je dat zelf wil.
Valt me nog mee dat je nog niet verplicht ben tot 2 verplichte zuip-avonden.
Vandaag ga je niet trainen, vanavond lig je lam in je nest
Maar goed, de situatie thuis is dus flink verbeterd, daar ging het om en dat is dus goed gelukt.
Ik ben zelf van mening dat daar geen programma voor nodig was, je ging vrij makkelijk om en je zag zelf ook je fouten in.
Snap trouwens ook niet dat die 'trainer' het helemaal niet voor je op nam.
Die armen van hem krijg je ook niet van een balletje gehakt met mayonaise.
Maar goed, die blonde is wel een leugentje waard
Rest mij nog 1 vraag, waren dat nou kipschnitzels of wat ?
hoeveel zwaar kon die john williams nou eigenlijk bankdrukken? hij ziet er sterker uit als mij en ik doe 6*60.
hoeveel zwaar kon die john williams nou eigenlijk bankdrukken? hij ziet er sterker uit als mij en ik doe 6*60.