JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet opgelet
heb wat foto's gezien
ziet er goed uit,vind alleen je rug achter blijven met de rest
maar das mijn mening

beetje show van de tv he, vind het tot nu toe vrij objectief, misschien dat gelul over "ja levensgevaarlijk" was wel wat overtrokken, but again, its tv.haha watis die presentator een schijterd zeg, oh is die aggressief etc
hehe, lijkt mij ook, vooral in deze situatie lijkt het me wat beter om gewoon een hiit vorm van trainen te pakken, dc bv.wtf, 4 a 5 uur trainen per dag :O. Damn daar schiet je toch niks mee op?
vind het wel meevallen... bb is gewoon een obsessieve sport, daar kun je niet omheen. dat wordt ook wel duidelijk gepresenteerd hier. maar ik kan niet echt een negatief oordeel over de sport opzich...Wat een saaie shit man, krijgen alleen weer is vanaf de 'slechte' kan te zien.
Vanaf het perspectief van de vrouw dus, teringzooi.
superzwaar, en precies genoeg volume, 3x per week kt. onderzoek wijst ook uit dat teveel training weinig toegevoegde waarde heeft.Wat staat er nou op dat shirt wat de hele tijd weggehaald wordt.
idd, bb is alles! vrouw en kinderen, boeien!die vrouw zegt dat je minder moet sporten is dat programma een grap ofzo ,??vanaf nu lui achter de tv met een big mac en een grote cola dat is beter.(ga je trouwens ook echt stoppen en minder of helemaal niet dieten?

blijft tv heHet merk van de vrachtwagens, die hij bouwt.
OT:
Ik vind dit toch wel erg hard, zoals ze dit aanpakken. Iemand, die zo geobsedeerd is door zijn sport en zijn lichaam kun je toch niet zomaar even zijn hele leven op zijn kop zetten.
Dat hij wat meer van het leven en zijn gezin moet gaan genieten, kan ik me best voorstellen, maar doe dat dan wat meer gefaseerd, zodat hij er geestelijk (en lichamelijk) meer en beter bij betrokken blijft. Op deze manier verwacht ik eerder, dat hij zijn gezin vaarwel zegt.
maar zelfs als bb'er kan ik me er ergens wel in vinden, dat obsessieve biedt weinig extra resultaat in verhouding tot de moeite die je ervoor doet.