AndroidHealthClinic

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

wtf, 4 a 5 uur trainen per dag :O. Damn daar schiet je toch niks mee op?

Wat een saaie shit man, krijgen alleen weer is vanaf de 'slechte' kan te zien.
Vanaf het perspectief van de vrouw dus, teringzooi.

Wel een chickie die adviseur zeg... :D

haha die negert doet wel heel dramatisch

Ow mijn God, bodybuilders, alcholisten drugsverslaafden zijn een pot nat.:roflol:

Waarom wordt ie ondertitelt?

niet opgelet
heb wat foto's gezien
ziet er goed uit,vind alleen je rug achter blijven met de rest
maar das mijn mening

Sorry voor de eventueel lullig overkomende comments...

Vind persoonlijk me rug ok...alleen m'n borst en schouders lopen achter zeg maar...

In het algemeen moet alles groter..

Zonde van de blesures aan de benen btw, want je ub is cker buff!!

I''ll watch you next year;)

Wat staat er nou op dat shirt wat de hele tijd weggehaald wordt.

scania ?

[[kjk

Laatst bewerkt:
:)minder van het goede meer van het slechte:):thumb:

Eten weg gooien??? ??? ???

En je bent een verslaafde:roflol:
:mad:Wel te erg dat ze de jou vergelijken met een DRUGS verslaafde!!!!:mad:

was wel lache :D

Laatst bewerkt:
haha watis die presentator een schijterd zeg, oh is die aggressief etc
beetje show van de tv he, vind het tot nu toe vrij objectief, misschien dat gelul over "ja levensgevaarlijk" was wel wat overtrokken, but again, its tv.

wtf, 4 a 5 uur trainen per dag :O. Damn daar schiet je toch niks mee op?
hehe, lijkt mij ook, vooral in deze situatie lijkt het me wat beter om gewoon een hiit vorm van trainen te pakken, dc bv.

Wat een saaie shit man, krijgen alleen weer is vanaf de 'slechte' kan te zien.
Vanaf het perspectief van de vrouw dus, teringzooi.
vind het wel meevallen... bb is gewoon een obsessieve sport, daar kun je niet omheen. dat wordt ook wel duidelijk gepresenteerd hier. maar ik kan niet echt een negatief oordeel over de sport opzich...

vind het best een buffe gast en hele nette uitvoering van de oefeningen.

@energypop, is intermittent fasting niet wat voor je? www.leangains.com is een vorm van vasten waarbij je 16u per dag vast en 8u per dag eet, stuk beter voor het sociale leven.
kwa trainen zou ik je doggcrapp aanraden ;) superzwaar, en precies genoeg volume, 3x per week kt. onderzoek wijst ook uit dat teveel training weinig toegevoegde waarde heeft.
(blijven tips, ik weet ook dat je een begeleider hebt)

Wat staat er nou op dat shirt wat de hele tijd weggehaald wordt.

Het merk van de vrachtwagens, die hij bouwt.

OT:

Ik vind dit toch wel erg hard, zoals ze dit aanpakken. Iemand, die zo geobsedeerd is door zijn sport en zijn lichaam kun je toch niet zomaar even zijn hele leven op zijn kop zetten.
Dat hij wat meer van het leven en zijn gezin moet gaan genieten, kan ik me best voorstellen, maar doe dat dan wat meer gefaseerd, zodat hij er geestelijk (en lichamelijk) meer en beter bij betrokken blijft. Op deze manier verwacht ik eerder, dat hij zijn gezin vaarwel zegt.

die vrouw zegt dat je minder moet sporten is dat programma een grap ofzo ,??vanaf nu lui achter de tv met een big mac en een grote cola dat is beter.(ga je trouwens ook echt stoppen en minder of helemaal niet dieten?
idd, bb is alles! vrouw en kinderen, boeien! :rolleyes:

die vrouw zegt niet dat hij totaal moet stoppen, maar dat er misschien ook een tussenweg is, dan gain je misschien wat minder (met de nadruk op misschien...) maar kun je wel andere leuke dingen doen in het leven.

Ze gaan ook echt een voedingsschema voor hem maken he.:roflol:
Alsof hij dat zelf niet kan. Verder vind ik het maar een vreemd programma. Totaal geen respect tegenover hem. Alleen de negatieve kant. @ energypop: succes met het vinden van jullie gulden middenweg. komt vast goed. Leuk gezin ook btw.

Het merk van de vrachtwagens, die hij bouwt.

OT:

Ik vind dit toch wel erg hard, zoals ze dit aanpakken. Iemand, die zo geobsedeerd is door zijn sport en zijn lichaam kun je toch niet zomaar even zijn hele leven op zijn kop zetten.
Dat hij wat meer van het leven en zijn gezin moet gaan genieten, kan ik me best voorstellen, maar doe dat dan wat meer gefaseerd, zodat hij er geestelijk (en lichamelijk) meer en beter bij betrokken blijft. Op deze manier verwacht ik eerder, dat hij zijn gezin vaarwel zegt.
blijft tv he ;) maar zelfs als bb'er kan ik me er ergens wel in vinden, dat obsessieve biedt weinig extra resultaat in verhouding tot de moeite die je ervoor doet.

Terug
Naar boven