hey mannen,
even een reactie van de dame zelf

...... het is voor mijn man begonnen als hobby dat eigenlijk uit de hand liep.(dat is wel duidelijk lijkt mij) hij zou dit voor een jaar doen maar wegens omstandigheden heeft hij zijn doel niet bereikt.

( ma overleden, werk, operatie kapotte knieen, enz...) in het begin zorgde ik voor het gezin en werkte 16 uur per week. vond en vind het zeer leuk om hem te steunen in zijn hobby. hij werkt fulltime (2 ploegendienst) en daarnaast vrijdags en zaterdags als portier. dus deed ik met plezier zijn dieet, van alles uitzoeken, lezen en natuurlijk alles bereiden. ik kookte dan ook om de dag ongeveer 3 uur.( niet iedere dag dus) rijst, vis, groenten, beef, kip enz... ik kookte dan gelijk voor 2 dagen voor het gezin vlees erbij. anders kwam ik de keuken niet meer uit...... ondertussen... kids groter... en nu werk ik 32 uur in de week en daarnaast geef ik kickbokslessen en werk om de week achter de bar. dus naast de huishouding en opvoeding werd het toch wel wat zwaarder en zou het ook prettiger vinden dat hij wat meer thuis was, niet om te koken of te poetsen, maar gewoon wat meer bij ons, daar geniet ik dan toch het meest van, mijn mannetje bij me hebben.
dus het was niet bedoelt om hem te sarren of in kwaad daglicht te zetten ik zou het gewoon fijn vinden dat hij wat meer thuis is en wat minder op de gym. ik heb dit alles zelf aangeboden, ik vind dat als je man een hobby heeft je hem daarin moet steunen, en dat heb ik de afgelopen jaren ook gedaan(met plezier) het werd gewoon even te gek. jullie zullen donderdag zelf zien dat er meer achter zit dan dieeten en trainen. en even voor de duidelijkheid. hij had deze hobby niet toen we bij elkaar kwamen, dus hier zijn we samen naar toe gegroeit, alleen voor mij kwam er een halt en hij wou eigenlijk alleen meer. ik ben ervan overtuigt dat als hij 2 rustdagen inplant en anders gaat eten hij nog groter word. dat is toch het doel?
wij hebben de uitzending ook nog niet gezien, we hopen dat het een leuke uitzending word alleen is het wel afwachten hoe ze het gemonteerd hebben natuurlijk.

bij deze, de relatie zit goed en ik zal hem altijd met bb steunen alleen in een wat mindere mate en bij een wedstrijd gaat het gewoon weer volop. ik hoop dat jullie wat meer info hebben zo, en we zullen donderdag en vrijdag even kijken wat jullie ervan vonden.
groetjes fieny