MuscleMeat

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Snap wel dat je vrouwtje het beu is.
2-3 uur koken per dag voor manlief omdat hij wil sporten.
Ik kook een uur per dag en doe dit gewoon zelf.
Ik heb dan ook geen gezeik van mijn vrouwtje omdat zij er niks van merkt.
Snap best dat je fanatiek bent, maar snap je ook dat je vrouwtje het beu is?
Ben benieuwd donderdag.

misschien heb ik een beter vrouwtje
misschien eet ik meer dan jou
misschien ben ik beter dan jou
misschien ondersteun ik mijn vrouwtje als zij in wedstrijd voorbereiding is zij doet sterkste vrouw
misschien weten jij niet alles
misschien word het donderdag iets duidelijker
misschien respecteer ik jou meer dan jij mij
ze is het niet beu want ze blijft bij mij
ze wil het graag anders
respect bro!!

misschien ondersteun ik mijn vrouwtje als zij in wedstrijd voorbereiding is zij doet sterkste vrouw
ze wil het graag anders
respect bro!!

Lijkt me wel duidelijk ja....

Ben benieuwd, ik ga wel even kijken. Maar ik erger me nu al aan alle reacties van de gemiddelde nederlander: "ahwat een overdreven gedoe zoveel eten", "is gewoon een obsessie" etc etc..

Wat een idioot programma. Alweer de zoveelste "help mijn man....". K*t feministische propaganda.

Wanneer komen ze eens met:
"Help, mijn vrouw wil niet slikken."
"Help, mijn vrouw doet te weinig."
"Help, mijn vrouw kan niet koken."
"Help, mijn vrouw poetst nooit."
"Help, mijn vrouw zeurt teveel."
"Help, mijn vrouw strijkt mijn overhemden niet goed."

Ik ben voor.

wat een idioot programma. Alweer de zoveelste "help mijn man....". K*t feministische propaganda.

Wanneer komen ze eens met:
"help, mijn vrouw wil niet slikken."
"help, mijn vrouw doet te weinig."
"help, mijn vrouw kan niet koken."
"help, mijn vrouw poetst nooit."
"help, mijn vrouw zeurt teveel."
"help, mijn vrouw strijkt mijn overhemden niet goed."

ik ben voor.

+1

ze wil het graag anders
respect bro!!
Nu heb je jezelf in het hol van de leeuw gegooid :roflol:

Het is ook nooit goed, willen ze iemand met een gespierd lichaam lopen ze nog te zeuren, tenzij die vent echt elke avond in de sportschool rondhangt ;)

+1 , vorige keer ook zegt dat wijf tegen haar man, het is of je hobby de deur uit of ik :roflol:

Laat die kerel toch een hobby hebben denk ik dan, moet je dan zo'n no lifer zijn.Domme wijfen !

ze wil het graag anders
respect bro!!

Misschien moet je stoppen met die oestrogeen kuur want je zeikt als een b*ch...

Soo, of je laat de man even met rust. Wat is dat voor shit mentaliteit hier.
Als hij een vrouw heeft die dat over heeft voor hem leuk toch? Zal hij heus wel wat voor terug doen.
Kijk die jaloezie, lijken wel ****ing wijven hier.

Soo, of je laat de man even met rust. Wat is dat voor shit mentaliteit hier.
Als hij een vrouw heeft die dat over heeft voor hem leuk toch? Zal hij heus wel wat voor terug doen.
Kijk die jaloezie, lijken wel ****ing wijven hier.
Komop zeg, iemand die zegt dat hij meer eet dan RichardV kun je toch niet serieus nemen? ;)

3u koken is gewoon kansloos :P maar meen uit je reacties op te maken dat je daar inmiddels ook achter bent? ;) ik ga iig zeker kijken. heb voor mezelf al geruime tijd een goede tussenweg gevonden tussen bb en leven, op een gegeven moment ga je alles opofferen, dan is het welleens goed om te relativeren en wat aanpassingen te doen.

hey mannen,

even een reactie van de dame zelf;)...... het is voor mijn man begonnen als hobby dat eigenlijk uit de hand liep.(dat is wel duidelijk lijkt mij) hij zou dit voor een jaar doen maar wegens omstandigheden heeft hij zijn doel niet bereikt.:(( ma overleden, werk, operatie kapotte knieen, enz...) in het begin zorgde ik voor het gezin en werkte 16 uur per week. vond en vind het zeer leuk om hem te steunen in zijn hobby. hij werkt fulltime (2 ploegendienst) en daarnaast vrijdags en zaterdags als portier. dus deed ik met plezier zijn dieet, van alles uitzoeken, lezen en natuurlijk alles bereiden. ik kookte dan ook om de dag ongeveer 3 uur.( niet iedere dag dus) rijst, vis, groenten, beef, kip enz... ik kookte dan gelijk voor 2 dagen voor het gezin vlees erbij. anders kwam ik de keuken niet meer uit...... ondertussen... kids groter... en nu werk ik 32 uur in de week en daarnaast geef ik kickbokslessen en werk om de week achter de bar. dus naast de huishouding en opvoeding werd het toch wel wat zwaarder en zou het ook prettiger vinden dat hij wat meer thuis was, niet om te koken of te poetsen, maar gewoon wat meer bij ons, daar geniet ik dan toch het meest van, mijn mannetje bij me hebben.
dus het was niet bedoelt om hem te sarren of in kwaad daglicht te zetten ik zou het gewoon fijn vinden dat hij wat meer thuis is en wat minder op de gym. ik heb dit alles zelf aangeboden, ik vind dat als je man een hobby heeft je hem daarin moet steunen, en dat heb ik de afgelopen jaren ook gedaan(met plezier) het werd gewoon even te gek. jullie zullen donderdag zelf zien dat er meer achter zit dan dieeten en trainen. en even voor de duidelijkheid. hij had deze hobby niet toen we bij elkaar kwamen, dus hier zijn we samen naar toe gegroeit, alleen voor mij kwam er een halt en hij wou eigenlijk alleen meer. ik ben ervan overtuigt dat als hij 2 rustdagen inplant en anders gaat eten hij nog groter word. dat is toch het doel?
wij hebben de uitzending ook nog niet gezien, we hopen dat het een leuke uitzending word alleen is het wel afwachten hoe ze het gemonteerd hebben natuurlijk. :Dbij deze, de relatie zit goed en ik zal hem altijd met bb steunen alleen in een wat mindere mate en bij een wedstrijd gaat het gewoon weer volop. ik hoop dat jullie wat meer info hebben zo, en we zullen donderdag en vrijdag even kijken wat jullie ervan vonden.
groetjes fieny;)

Bitchfight om een tv programma met mensen die je niet kent :roflol:

ze wil het graag anders
respect bro!!

Ze heeft het verder dus perfect?
Hoe noemen ze zo iemand dan in het engels? Een Attention wh*re? Of ben jij dat?

Maar zoals ik al zei: ik kijk donderdag wel even:D

hey mannen,

even een reactie van de dame zelf;)...... het is voor mijn man begonnen als hobby dat eigenlijk uit de hand liep.(dat is wel duidelijk lijkt mij) hij zou dit voor een jaar doen maar wegens omstandigheden heeft hij zijn doel niet bereikt.:(( ma overleden, werk, operatie kapotte knieen, enz...) in het begin zorgde ik voor het gezin en werkte 16 uur per week. vond en vind het zeer leuk om hem te steunen in zijn hobby. hij werkt fulltime (2 ploegendienst) en daarnaast vrijdags en zaterdags als portier. dus deed ik met plezier zijn dieet, van alles uitzoeken, lezen en natuurlijk alles bereiden. ik kookte dan ook om de dag ongeveer 3 uur.( niet iedere dag dus) rijst, vis, groenten, beef, kip enz... ik kookte dan gelijk voor 2 dagen voor het gezin vlees erbij. anders kwam ik de keuken niet meer uit...... ondertussen... kids groter... en nu werk ik 32 uur in de week en daarnaast geef ik kickbokslessen en werk om de week achter de bar. dus naast de huishouding en opvoeding werd het toch wel wat zwaarder en zou het ook prettiger vinden dat hij wat meer thuis was, niet om te koken of te poetsen, maar gewoon wat meer bij ons, daar geniet ik dan toch het meest van, mijn mannetje bij me hebben.
dus het was niet bedoelt om hem te sarren of in kwaad daglicht te zetten ik zou het gewoon fijn vinden dat hij wat meer thuis is en wat minder op de gym. ik heb dit alles zelf aangeboden, ik vind dat als je man een hobby heeft je hem daarin moet steunen, en dat heb ik de afgelopen jaren ook gedaan(met plezier) het werd gewoon even te gek. jullie zullen donderdag zelf zien dat er meer achter zit dan dieeten en trainen. en even voor de duidelijkheid. hij had deze hobby niet toen we bij elkaar kwamen, dus hier zijn we samen naar toe gegroeit, alleen voor mij kwam er een halt en hij wou eigenlijk alleen meer. ik ben ervan overtuigt dat als hij 2 rustdagen inplant en anders gaat eten hij nog groter word. dat is toch het doel?
wij hebben de uitzending ook nog niet gezien, we hopen dat het een leuke uitzending word alleen is het wel afwachten hoe ze het gemonteerd hebben natuurlijk. :Dbij deze, de relatie zit goed en ik zal hem altijd met bb steunen alleen in een wat mindere mate en bij een wedstrijd gaat het gewoon weer volop. ik hoop dat jullie wat meer info hebben zo, en we zullen donderdag en vrijdag even kijken wat jullie ervan vonden.
groetjes fieny;)

Zijn hobby, zijn zorgen, zijn problemen.

At Energypopye: dude, je bent 30+ typ in fatsoenlijke zinnen met interpunktie.

Komop zeg, iemand die zegt dat hij meer eet dan RichardV kun je toch niet serieus nemen? ;)

je zegt het zelf al gast
als je het goed leest staat er ook "misschien"
ik ken hem niet hij mij niet hij gaat uit van een stukje van een heel verhaal
hoe kan ik hem nou wel serieus nemen dan of jou? ken jou ook niet jij mij niet
wat weten jullie van mijn schema's?
bedoel maar,iedereen heeft zijn eigen manier van dit alles

Terug
Naar boven