Fitness Seller

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

damn, denk dat we morgen weer een hoop uit te leggen hebben in de familie...

beetje jammer dit programma

haha inderdaad, ben beneden aan het kijken met ouders erbij, ow de opmerkingen van mijn ouders, manmanman.

ben half jaartje bezig zelf nog maar, en nog maar 66kg en ouders zeggen nu al van "je bent nu tog wel gespiert genoeg?" ja lolwut jij wel. kreeg ook de opmerking over anabolen ofc.

Jahoor wat een k*tprogramma. Die gast word gewoon gedwongen niks meer aan trainen te doen. Alsof dat zo normaal is. Alsof het leven wat die andere leven zo chill is. Laat die gast met rust man. Dat hij er aan mee werkt zeg had allang zegt fl**ker een eind op

Als hij gewoon 3/4 keer per week gaat trainen, 60/75 min, en normaal eet behalve rond zijn wedstrijden is er niets aan de hand in mijn ogen. Homegym zal echt een uitkomst bieden daar, snap niet dat ze dat niet al zelf gemaakt hadden daar..

Ja dat eten had ik ook niet gepikt, eet lekker wat ik zelf wil. Kan best met het avondeten mee eten, beetje andere verhouding misschien. Maar wat boeit dat wijf nou wat hij op z'n werk bijv. eet. :P

Ze is om de dag 2,5 uur dat eten aan het klaar maken.
Echte man kookt zijn eigen hapje.

Jahoor wat een k*tprogramma. Die gast word gewoon gedwongen niks meer aan trainen te doen. Alsof dat zo normaal is. Alsof het leven wat die andere leven zo chill is. Laat die gast met rust man. Dat hij er aan mee werkt zeg had allang zegt fl**ker een eind op

gaat een beetje moeilijk met een vrouw en kindje, hij zou bv ook 3x pw kunnen trainen ipv elke dag

vind hem een beetje aanstellen, je bent geen prof bber je hebt een gezin en 5 uur per dag trainen en al dat eten is nergens voor nodig ik zeg kappen

in before negs

gaat een beetje moeilijk met een vrouw en kindje, hij zou bv ook 3x pw kunnen trainen ipv elke dag

Nou sorry man is maar een paar uurtjes per dag. Ik zou er schijt aan hebben. En hem dwingen dingen te eten die die niet wil. Whats the point.

Ik zou niet kunnen stoppen.

Laatst bewerkt:
Is nu op tv ben benieuwd

k*tprogramma :( 1 gaar toestel neerzetten daar en dan denken dat hij niet meer naar de gym moet :roflol: zo vervelend die ontwetende mensen.

Had hem groter verwacht

mwoa denk eerder dat het komt door zijn voeding. Week in week uit droge rijst en shit eten is echt niets.

Van een beetje rijst meer of minder ga je no way gestrekt door een hypo. Voor iemand zonder slin, moet je het heel erg goed voor elkaar krijgen wil dat gebeuren.

Ben ik nu echt de enige die hem maar een beetje iel vind???
Zou met alles wat hij er voor laat toch wel wat groter moeten zijn?

super streng dieet, veel trainen...

Ik vind het echt kul...

2 meter bij 130 is klein tegenover 1.80 bij 130 in bb termen killy

lol aan t einde die KISS fan, wtf

Terug
Naar boven