- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er iemand die hem kent en weet of hij na 2 jaar weer is terug gevallen in het oude patroon?
zou t meer zoeken in het voeding en trainingsdagen imoIs er iemand die hem kent en weet of hij na 2 jaar weer is terug gevallen in het oude patroon?
Van een beetje rijst meer of minder ga je no way gestrekt door een hypo. Voor iemand zonder slin, moet je het heel erg goed voor elkaar krijgen wil dat gebeuren.
Wie is hier de wedstrijd atleet? Combinatie van 7 dagen per week trainen en fulltime werken en dan die gare voeding eten waar totaal geen suikers, vetten en weinig calorien in zitten ga je echt niet lang volhouden. Vind het zielig dat er meteen een verband naar insuline moet worden gemaakt heb in ons gym al 3x keer gasten tegen flakte zien gaan.
Ik zou er voor tekenen, duurt nog wel 20 jaar voordat ik het bereiken kan, onee want ben qua lichaamslengte al uitgegroeid
Dit zijn iig zijn stats ten tijden van de opnames
189cm lang en in 2008 was het
38 jaar - 95kg - 8% bf

no mang was joke ken zijn stats niet hij lijkt wel lang
---------- Post added do 7 jul 2011 at 21:59 ----------
1.89 bij 95 kilo is egt niet impressive, over die insulina was grapje hoor kuki
Wie spuit hier al 5 jaar lang insuline?
Ik spuit iig al 5 jaar lang slin, en ik ben nog nooit tegen de vlakte gegaan terwijl ik net nog op 2,4 zat. Je moet het heel goed voor elkaar krijgen wil je gestrekt gaan. Zeg niet dat het niet kan, maar vind het knap als gebeurt zonder extra slin.
---------- Post added do 7 jul 2011 at 21:47 ----------
Dit zijn iig zijn stats ten tijden van de opnames
189cm lang en in 2008 was het
38 jaar - 95kg - 8% bf