AndroidHealthClinic

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Kuurt die kerel? ??? Dacht dat het om een naturel ging aangezien is niet echt monsterachtig is, dacht meer aan een Ed van Amsterdam gigant :D

Ed van Amsterdam is overrated :rolleyes:

weet iemand btw hoe hij komt aan een pro kaart? is mij nog steeds niet duidelijk welke nederlandse/europese titel of wereldtitel hij gewonnen heeft om de kaart te krijgen.

echt leuk om te lezen hoe iedereen kan zeiken en zeuren bij voorbaat al....

Als deze man zich hier ging voorstellen en zijn verhaaltje zou doen zou iedereen "respectah" hebben voor zijn resultaten, stats en inzet.

Het probleem ligt hem vast in het feit dat hij bij een huis-tuin en keuken programma op rtl komt waar het gemiddelde niveau niet al te hoog ligt.
Veel kun je dus ook niet verwachten over dit programma, aangezien het de bedoeling is dat "de kijker" het idee krijgt dat deze "freak" gek in zijn hoofd is om zijn leven op te geven voor deze "sport"...
Ik verwacht dan zeker ook niet inhoudelijke dingen over bodybuilding ofzo. maar meer wat gezeik over dat het gezin op de 2e plaats komt, en dat er geen tijd meer over is door dit gekkenwerk voor deze sport.

vind 1.89 bij 95kg @ 8% niet super impresive IMO..Sisevano is nog groter..

Maar ik ga wel kijken, want misschien moet ik hetr voorgaande terugnemen..

wat een kneuzen weer. 189 bij 95 kg.. @ 8% kan harstikke groot zijn zelf! gewicht zegt geen focking holl. en dan sisevano aan te halen.. get a break. die is 110 kg bij 8%? maar imo kon hij ook 80 kg zijn. Ik ken iemand die is 83 kg bij zelfde lengte en is minstens net zo groot

ik wou zeggen, gewicht zegt geen drol, onstage is die gast nog groter dan marvin @ 10%bf

Ik hoop niet dat ze er een negatieve uitzending over bodybuilden van maken!

Morgen ga ik lekker kijken!
Bakje rijst op schoot, stukje kip erbij, ananas schijfje erbij en een onsje borccoli.

:D

Hij is gewoon 1e of 2e geworden op een WK zover ik het weet:D

voorm zover ik weet heeft hij junioren amateur gewonnen op ek niveau en niet zijn prokaart gehaalt, maar is hij door de sponsoren toch tot pro gebombardeerd? (ik kan het verkeerd hebben maar dat vernam ik van een aardige bron)

Laatst bewerkt:
wisten we allemaal niet dat skatermarvin gewoon een dikke dweep is.

niet zn eerste keer dat hij met bullshit komt.

WTF, een beetje op een mening gaan beledigen..ik weet ook wel dat ik niet groot ben...maar doe er net zo hard me best voor als ieder ander..

probeerde alleen een punt te maken dat ik normaal gesproken 1,89 bij 95kg nou niet echt ontzettend groot vind...en er hier op dbb meer dedicated people rondlopen die IMO een stuk groter zijn..

En om dan een foto van mij te gaan quaten, tja wat zal ik zeggen...WATCH ME NEXT YEAR!:rolleyes:

Edit: Oja, HELD! waar zijn jou foto's?? Zijn te zielig zeker!

KEYBOARWARIOR!

Nou ik zag gister het voorstukkie op t.v

:roflol: @ alle haters... you wished you looked like him.

voorm zover ik weet heeft hij junioren amateur gewonnen op ek niveau en niet zijn prokaart gehaalt, maar is hij door de sponsoren toch tot pro gebombardeerd? (ik kan het verkeerd hebben maar dat vernam ik van een aardige bron)

[Link niet meer beschikbaar]

2e dus op WK in 1998;)

k'zag het voorstukje ook toevallig gisteren. die gast is echt wel buff ! alleen zag ik alweer huilende mensen en veel drama... jammer maar dat hoort erbij.

rtl 4 is nie in belgie .. dus kan nie kijke gvd

er is ook zo'n website... rtlgemist.nl ofzo ;)

Terug
Naar boven