JS67
Cool Novice
- Waardering
- 0
nou ik zag gister het voorstukkie op t.v
@ alle haters... You wished you looked like him.
+1Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou ik zag gister het voorstukkie op t.v
@ alle haters... You wished you looked like him.
+1WTF, een beetje op een mening gaan beledigen..ik weet ook wel dat ik niet groot ben...maar doe er net zo hard me best voor als ieder ander..
probeerde alleen een punt te maken dat ik normaal gesproken 1,89 bij 95kg nou niet echt ontzettend groot vind...en er hier op dbb meer dedicated people rondlopen die IMO een stuk groter zijn..
En om dan een foto van mij te gaan quaten, tja wat zal ik zeggen...WATCH ME NEXT YEAR!
Edit: Oja, HELD! waar zijn jou foto's?? Zijn te zielig zeker!
KEYBOARWARIOR!
Ik had ook al gezegd in m'n eerste post dat ik hetgeen gezegd is door mij mogelijk terug zou nemen na de aflevering![]()
WTF, een beetje op een mening gaan beledigen..ik weet ook wel dat ik niet groot ben...maar doe er net zo hard me best voor als ieder ander..
probeerde alleen een punt te maken dat ik normaal gesproken 1,89 bij 95kg nou niet echt ontzettend groot vind...en er hier op dbb meer dedicated people rondlopen die IMO een stuk groter zijn..
En om dan een foto van mij te gaan quaten, tja wat zal ik zeggen...WATCH ME NEXT YEAR!
Edit: Oja, HELD! waar zijn jou foto's?? Zijn te zielig zeker!
KEYBOARWARIOR!
wat een idioot programma. Alweer de zoveelste "help mijn man....". K*t feministische propaganda.
Wanneer komen ze eens met:
"help, mijn vrouw wil niet slikken."
"help, mijn vrouw doet te weinig."
"help, mijn vrouw kan niet koken."
"help, mijn vrouw poetst nooit."
"help, mijn vrouw zeurt teveel."
"help, mijn vrouw strijkt mijn overhemden niet goed."
ik ben voor.

Wat een idioot programma. Alweer de zoveelste "help mijn man....". K*t feministische propaganda.
Wanneer komen ze eens met:
"Help, mijn vrouw wil niet slikken."
"Help, mijn vrouw doet te weinig."
"Help, mijn vrouw kan niet koken."
"Help, mijn vrouw poetst nooit."
"Help, mijn vrouw zeurt teveel.""Help, mijn vrouw strijkt mijn overhemden niet goed."
Ik ben voor.

bodybuilding is voor domme mensen die anders niks kunnen bereiken in hun leven
als we het toch over stereotype hebben...*
* = let op dit een een grap
haha watis die presentator een schijterd zeg, oh is die aggressief etc