MuscleMeat

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Lelijk fysiek, en wtf zijn die plekken overal..:eek:

Vraag me eerlijk gezegd wel af of het wel echt is... Vent is volgens mij een zware Rich wannabe figuur

Vraag me eerlijk gezegd wel af of het wel echt is... Vent is volgens mij een zware Rich wannabe figuur

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FouzED8A.jpg

Wereldkampioen bodybuilding levend verbrand in horrorbotsing
Op weg naar een toernooi is drievoudig wereldkampioene bodybuilding Alejandra Rubio levend verbrand na een aanrijding met een vrachtwagen. Vier andere bodybuilders kwamen in dezelfde horrorbotsing om het leven.

Rubio bestuurde de wagen en was met vier collega's op weg naar een toernooi in haar geboorteland Argentinië. Op videobeelden is te zien hoe de wagen in brand staat.

Zware brandwonden
De andere bodybuilders die op weg waren naar Santiago del Estero waren Elias Torres, Guadelupe David, Emanuel Villalba en Daniel Motivero. De vrachtwagenchauffeur en zijn medereiziger liepen zware brandwonden op.

zijn gevaarlijke tijden om een bodybuilder te zijn :grumble:

Zal psoriasis zijn o.i.d., het zit hem niet echt mee wat dat betreft. Moet shitloads aan AAS wegwerken om een middelmatig fysiek neer te zetten en heeft dan on stage ook nog van die plekken overal. Tot overmaat van ramp stopt zijn hart ermee..

hoe oudis die gozer dan??

Zal psoriasis zijn o.i.d., het zit hem niet echt mee wat dat betreft. Moet shitloads aan AAS wegwerken om een middelmatig fysiek neer te zetten en heeft dan on stage ook nog van die plekken overal. Tot overmaat van ramp stopt zijn hart ermee..

Of hij is gewoon een ontiegelijke banaan die veel te veel shit gebruikt? :scratch:

Jaar lang op gram tren en hgh toch?

Terug
Naar boven