- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Niet natty dus!!111'1'!!1!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet natty dus!!111'1'!!1!
ik heb idd wel net zo als hem op de hart afdeling gelegen met van die plakkertjes
Vraag me eerlijk gezegd wel af of het wel echt is... Vent is volgens mij een zware Rich wannabe figuur
Vraag me eerlijk gezegd wel af of het wel echt is... Vent is volgens mij een zware Rich wannabe figuur
Staat er een arts bij dan??mwa,een hartinfarct zo faken dat de artsen er in trappen voor wat "fame" gaat wel een beetje ver.....

ja zie hem er wel voor aan looolZou hij niet stiekem tijdens bezoekuur even geruild hebben?
Alles voor de likes.
Zou hij niet stiekem tijdens bezoekuur even geruild hebben?
Alles voor de likes.
dan had hij wel snel even een orgineel B&F b*ch t-shirt aan gedaan en wat potten met B&F shit op de achtergrond geplaatst
Zal psoriasis zijn o.i.d., het zit hem niet echt mee wat dat betreft. Moet shitloads aan AAS wegwerken om een middelmatig fysiek neer te zetten en heeft dan on stage ook nog van die plekken overal. Tot overmaat van ramp stopt zijn hart ermee..

Nee lijkt wel op een of andere huidaandoening.Of hij is gewoon een ontiegelijke banaan die veel te veel shit gebruikt?
Jaar lang op gram tren en hgh toch?