AndroidHealthClinic

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Doelde op dat shitload aas gebeuren. Mag duidelijk zijn dat hem iets mankeert, zijn huid is wel het minste denk ik. Wat er in zijn hoofd omgaat zou meer zorgen moeten baten.
Denk dat dat voor iedere aas gebruiker uiteindelijk geldt. Erfelijkheid en eventueel aangeboren afwijkingen zijn natuurlijk ook nog opties hé... Want volgens mij is hij heel jong. Nu zou het me eerlijk gezegd ook niet helemaal verbazen als er ook drugs bij gebruikt wordt door hem.. ????? Any thoughts ? Ach ja... Ik vindt het helemaal geen interessant fysiek verder ook.. Eerlijk is eerlijk... Behoorlijke gyno inderdaad maar ook helemaal niet spectaculair groot of wat dan ook..

Tja, van afwijkingen weet je alles af natuurlijk.

r*tard.jpg

Hij zat nu aan 500mg test en 400 mg tren.
Geen gekke doseringen dus. Gaat verder als natty als ik het goed begrijp.

Denk dat dat voor iedere aas gebruiker uiteindelijk geldt. Erfelijkheid en eventueel aangeboren afwijkingen zijn natuurlijk ook nog opties hé... Want volgens mij is hij heel jong. Nu zou het me eerlijk gezegd ook niet helemaal verbazen als er ook drugs bij gebruikt wordt door hem.. ????? Any thoughts ? Ach ja... Ik vindt het helemaal geen interessant fysiek verder ook.. Eerlijk is eerlijk... Behoorlijke gyno inderdaad maar ook helemaal niet spectaculair groot of wat dan ook..

Ja want een jaar lang een gram tren zetten is verantwoord? :roflol: Tuurlijk sommige hebben afwijkingen of een verhoogd risico maar als je op geen enkele manier probeert het risico beperkt te houden is het gewoon volledig je eigen schuld.

Sowieso is die geestelijk beperkt, of hij is knetter dom of hij is gewoon knetter naïef.

Hij zat nu aan 500mg test en 400 mg tren.
Geen gekke doseringen dus. Gaat verder als natty als ik het goed begrijp.

Is misschien als kuur niet gek maar ik vraag me serieus af wanneer hij voor het laatst off gegaan is/cruise gedaan heeft voor herstel.

Onverantwoord gebruik zal alleen maar erger worden de komende jaren. Deels met dank aan de Rich Piana's en Bostin Loyd's van deze wereld.

Onverantwoord gebruik zal alleen maar erger worden de komende jaren. Deels met dank aan de Rich Piana's en Bostin Loyd's van deze wereld.

:roflol: die krijgen nog begeleiding, Kelvin maakt gewoon zijn eigen plan en denkt yolo.

Niet dat ik perse verantwoord met aas om ga maar ik laat tenminste elke maand mijn bloedwaarden controleren om te kijken of het niet de spuigaten uit loopt.

'I'd rather live 30 years a lion then 70 years a lamb'.

Al denk ik dat 50 jaar met een pacemaker leven je eerder Clarence the Cross-Eyed Lion maakt.

• Like
Waarderingen: Pren
Ik trainde in dezelfde gym als Kelvin in Hellemond destijds. Dus heb hem persoonlijk gekent. In de gym liep ook altijd een dealert type Bosin Loyd rond, dus hij had het niet van een vreemde.

Ik heb nooit zo begrepen wat opgeblazen bodybuilders met' leven als een leeuw' te maken hebben.

Echte leeuwen worden zo geboren en zijn geen labradors met een bontkraag om. :)

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij overigens vertellen hoe je een ''leeuw' bent als je keihard zit te juicen? Je hebt alleen wat spiermassa in vergelijking met een persoon die niet lift dus ik snap de vergelijking niet echt. Dus als je keihard roid en breed bent dan heb je een goeie leven dan iemand die 'normaal' leeft?

Gast moet nu heel zijn leven met een pacemaker leven, wat een leeuw :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand mij overigens vertellen hoe je een ''leeuw' bent als je keihard zit te juicen? Je hebt alleen wat spiermassa in vergelijking met een persoon die niet lift dus ik snap de vergelijking niet echt. Dus als je keihard roid en breed bent dan heb je een goeie leven dan iemand die 'normaal' leeft?

Gast moet nu heel zijn leven met een pacemaker leven, wat een leeuw :roflol:

Dit is wat mensen ervan maken denk ik eerder. Ik ben vrij lang en heb best wat massa waardoor het oogt (voor de average joe) dat ik een groot monster ben maar hoe vaak kom je erachter dat die grote bodybuilders allemaal best lieve jongens zijn en dat het alleen maar zo oogt.

Dit is wat mensen ervan maken denk ik eerder. Ik ben vrij lang en heb best wat massa waardoor het oogt (voor de average joe) dat ik een groot monster ben maar hoe vaak kom je erachter dat die grote bodybuilders allemaal best lieve jongens zijn en dat het alleen maar zo oogt.

grote gespierde mannen zijn heel lief ,het zijn vaak die ecto manlets die altijd stoer moeten doen, let er maar op in een willekeurige gym of op straat,iets met een complex...

Terug
Naar boven