MuscleMeat

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Ik denk dat niemand hier verwacht dat rijke piano 80 wordt. Hij is toch wel hét toonbeeld van overdreven en totaal onverantwoord gebruik. Niet gek dat die link met AAS dan snel gelegd wordt als er iets met hem gebeurt. Het zou ook verstandig zijn als iemand die dicht bij hem in de buurt staat nu eens duidelijk zegt wat er echt gebeurd is.
Waarom? hij is niemand, buiten zijn eigen omgeving, een uitleg verschuldigd.

• Topic Starter Topic Starter
Hij is bewusteloos geraakt tijdens het knippen van zijn haar door zijn vriendin. Toen idd gevallen en zij kon hem logischerwijs niet opvangen.
Politie heeft daar op de tafel blijkbaar wit poeder, een creditcard en (snuif)rietjes gevonden, evenals 20 flesjes AAS (wow big surprise lol)
Maar goed, blijkt dat de eerste berichten er toch niet ver naast zaten,.... en Coke plus die hoeveelheden AAS is gewoon vragen om een hartklapper oid.
Dan kan het primair wel niet met AAS vandoen hebben, het zal zeker niet in zijn voordeel gewerkt hebben, zeker niet met een huge hart(door roids/HGH, wat hij eerder al bekend maakte).

Bron: Bodybuilder Rich Piana ‘fighting for his life in a coma after overdose at his home’

Hij is gevallen omdat hij bewusteloos raakte. Of dat nou aas of coke of beide is, zal er wel aan bijgedragen hebben. Verder is niet bekend of hij puur is opgenomen voor het ontstane hoofdletsel of dat er meer aan de hand is.

Dit klinkt allemaal erg mooi maar ik weet niet meer wat ik moet geloven. Hij was gisteren zelfs door een nieuws site al dood verklaard. Wat kunnen we nog geloven? Ik denk dat het afwachten is op wat Chanel en / of familie naar buiten brengt.

Update, lees het nu ook op TMZ:

0811-rich-piana-pumped-up-muscle-photos-launch-3.jpg

Bodybuilding superstar Rich Piana had 20 bottles of steroids in his home at the time of his medical emergency ... this according to the police report obtained by TMZ Sports.

Cops were called to Piana's Florida home at 1:30 PM on Monday after the 46-year-old social media sensation suddenly collapsed in his bathroom while getting a haircut from his girlfriend, Chanel.

Piana's girlfriend says she tried to catch the former Mr. California bodybuilding champ when he collapsed but couldn't due to his massive size and weight. Chanel told officials Piana struck his head during the fall.

The 911 operator instructed Chanel to perform CPR but she was unable to revive him.

When emergency personnel arrived, paramedics found crushed up white powder on a table along with a credit card and straw and decided to give Rich 2 doses of Narcan (often used to treat opiate overdoses) to try and revive him.

Chanel told responders Rich had battled opiate addiction in the past but she believed he was clean.

Rich never regained consciousness and was transported to a nearby hospital where he was placed into a medically induced coma.

The report notes that police found bottles and bottles of testosterone in the home, 20 in total. Chanel said Rich is an admitted steroid user who's been juicing for more than 20 years.

Chanel also noted Rich had suffered from a slightly enlarged heart at one point in his life -- but didn't know if that contributed to the medical emergency.

Chanel says Rich is still alive and fighting -- but has asked for prayers.

Ik denk dat die t**f gewoon achter zijn geld aanzit!!!

MOORDENAAR!!!

Oxycodone heb ik zien passeren

En ongelijk hebben ze niet. Als mensen AS willen gebruiken, geen probleem maar ze moeten de gevolgen niet minimaliseren. Ik heb geen medelijden met dat soort gasten. Zijn gasten die 5 keer zoveel AS, HGH, en andere middelen gebruiken dan de gewone bb'er die wat kuurt. Ze weten waar ze mee bezig zijn en kennen de risico's.
+1

Ik denk dat niemand hier verwacht dat rijke piano 80 wordt. Hij is toch wel hét toonbeeld van overdreven en totaal onverantwoord gebruik. Niet gek dat die link met AAS dan snel gelegd wordt als er iets met hem gebeurt. Het zou ook verstandig zijn als iemand die dicht bij hem in de buurt staat nu eens duidelijk zegt wat er echt gebeurd is.
+1

Mocht die vriendin van hem nog een schouder zoeken om uit te huilen:wave2:

Terug
Naar boven