- Waardering
- 11.223
Het is toch geen geheim dat dat boefje creatine gebruikt?Politie heeft daar op de tafel blijkbaar wit poeder [...] gevonden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is toch geen geheim dat dat boefje creatine gebruikt?Politie heeft daar op de tafel blijkbaar wit poeder [...] gevonden

Waarom? hij is niemand, buiten zijn eigen omgeving, een uitleg verschuldigd.Ik denk dat niemand hier verwacht dat rijke piano 80 wordt. Hij is toch wel hét toonbeeld van overdreven en totaal onverantwoord gebruik. Niet gek dat die link met AAS dan snel gelegd wordt als er iets met hem gebeurt. Het zou ook verstandig zijn als iemand die dicht bij hem in de buurt staat nu eens duidelijk zegt wat er echt gebeurd is.
Hij is thuis gevallen en is verkeerd terecht gekomen op zijn hoofd.
Niet alles is aas gerelateerd toch . Een ieder kan vallen op zn hoofd.
Hij is bewusteloos geraakt tijdens het knippen van zijn haar door zijn vriendin. Toen idd gevallen en zij kon hem logischerwijs niet opvangen.
Politie heeft daar op de tafel blijkbaar wit poeder, een creditcard en (snuif)rietjes gevonden, evenals 20 flesjes AAS (wow big surprise lol)
Maar goed, blijkt dat de eerste berichten er toch niet ver naast zaten,.... en Coke plus die hoeveelheden AAS is gewoon vragen om een hartklapper oid.
Dan kan het primair wel niet met AAS vandoen hebben, het zal zeker niet in zijn voordeel gewerkt hebben, zeker niet met een huge hart(door roids/HGH, wat hij eerder al bekend maakte).
Bron: Bodybuilder Rich Piana ‘fighting for his life in a coma after overdose at his home’
Hij is gevallen omdat hij bewusteloos raakte. Of dat nou aas of coke of beide is, zal er wel aan bijgedragen hebben. Verder is niet bekend of hij puur is opgenomen voor het ontstane hoofdletsel of dat er meer aan de hand is.
Pretty sure coke is not an opioidWhen emergency personnel arrived, paramedics found crushed up white powder on a table along with a credit card and straw and decided to give Rich 2 doses of Narcan (often used to treat opiate overdoses) to try and revive him.

Maar waar staat dat het sos was?
, maar ik kan me zo 1,2,3 geen ander wit poeder bedenken waar je snuifbuisjes en een creditcard bij gebruikt 
Ik ook niet direct, maar met die gekke Amerikanen en al helemaal Rich Pianobol weet je het maar nooit.Nou ben ik al heul lang uit dat wereldje, maar ik kan me zo 1,2,3 geen ander wit poeder bedenken waar je snuifbuisjes en een creditcard bij gebruikt
![]()

No need for her to kill him. It was just a matter of time until he kills himself if he really combined steroids and stimulants. That´s just asking for heart failure.Ik denk dat die t**f gewoon achter zijn geld aanzit!!!
MOORDENAAR!!!
Ok Jeff Seid!No need for her to kill him. It was just a matter of time until he kills himself if he really combined steroids and stimulants. That´s just asking for heart failure.
Nou ben ik al heul lang uit dat wereldje, maar ik kan me zo 1,2,3 geen ander wit poeder bedenken waar je snuifbuisjes en een creditcard bij gebruikt
![]()
+1En ongelijk hebben ze niet. Als mensen AS willen gebruiken, geen probleem maar ze moeten de gevolgen niet minimaliseren. Ik heb geen medelijden met dat soort gasten. Zijn gasten die 5 keer zoveel AS, HGH, en andere middelen gebruiken dan de gewone bb'er die wat kuurt. Ze weten waar ze mee bezig zijn en kennen de risico's.
+1Ik denk dat niemand hier verwacht dat rijke piano 80 wordt. Hij is toch wel hét toonbeeld van overdreven en totaal onverantwoord gebruik. Niet gek dat die link met AAS dan snel gelegd wordt als er iets met hem gebeurt. Het zou ook verstandig zijn als iemand die dicht bij hem in de buurt staat nu eens duidelijk zegt wat er echt gebeurd is.