Fitness Seller

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Witte poeder kan van alles zijn, er is meer in de wereld van medicatie dan alleen maar de bekende cocaine en amfetamine. Zelfs Fentanyl is een mogelijkheid. Iemand met een opiaten verslaving (in ruste of niet) draait zijn hand natuurlijk niet om voor het sterkere spul. Maar het zal gissen blijven. Overigens is het wel bijzonder naïef en makkelijk van Chanel om te zeggen dat ze dacht dat hij clean was. Tenzij het haar Coke was natuurlijk :o

Iedere dag dat ik hier online kom en ik zie bij meldingen dat er op deze topic is gereageerd kijk ik toch even of 'ie niet al is overleden. :rolleyes:

Tja als er iemand is waarbij het in de lijn der verwachting ligt om op jonge leeftijd te komen te overlijden aan een "aangeboren" hartafwijking dan staat Rich natuurlijk wel in de Top3.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou in ieder geval het nieuws bij en zal het hier posten. Hoop toch echt dat we positief nieuws gaan krijgen maar ben er bang voor.

Een medical indused coma word gebruikt om hersen beschadiging te voorkomen, aangezien hij niet meer bij is gekomen vrees ik voor het ergste, brein dood of verlamming etc.

We wachten af...

Ik hou in ieder geval het nieuws bij en zal het hier posten. Hoop toch echt dat we positief nieuws gaan krijgen maar ben er bang voor.

Een medical indused coma word gebruikt om hersen beschadiging te voorkomen, aangezien hij niet meer bij is gekomen vrees ik voor het ergste, brein dood of verlamming etc.

We wachten af...
Ligt de paparazzi inmiddels niet al voor het ziekenhuis? ;)

Zijn er wel ovens die zulke brede kisten in de as kunnen zetten???

2 soon? :$

Nog steeds in coma?

• Topic Starter Topic Starter
Laatste nieuws:

Dat was bijna al weer een week geleden....Blijft maar akelig stil....

Vreemd, ik dacht altijd dat Piana zich al in comateuze toestand bevond.

Mocht ie nog wakker worden dan zullen er wel wat kilo's foetsie zijn

Uit dat bericht maak ik op dat ie bij bewustzijn is: "The world wide outpouring to send Rich voicemails and messages to have played or read to him is overwhelming!"
That doesn't mean he's conscious. People talk to and play music for people in a coma all the time because there's a slim chance that they register it somehow.

De ballen moeten klein blijven natuurlijk. Right babe?

Zou dat witte poeder zijn nieuwe product "drink sleep grow " zijn geweest?

Terug
Naar boven