Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
alleen denk ik trouwens dat de naam van dit topic een beetje verkeerd is. Bodybuilding en voetbal gaan niet samen...zie je ronnie coleman al achter een bal aanrennen?lol....krachttraining en voetbal is het meer...dan zit ook bij veel profvoetballers in hun trainingsschema om sterker, sneller en krachtiger te worden
Heb nooit een profvoetballer gezien die bodybuilder is, wat dat betreft is het meer de kt indeed .
en in al die namen die hier worden opgenoemd heb ik nergens een echte bodybuilder tussen zien staan
alleen denk ik trouwens dat de naam van dit topic een beetje verkeerd is. Bodybuilding en voetbal gaan niet samen...zie je ronnie coleman al achter een bal aanrennen?lol....krachttraining en voetbal is het meer...dan zit ook bij veel profvoetballers in hun trainingsschema om sterker, sneller en krachtiger te worden
Heb nooit een profvoetballer gezien die bodybuilder is, wat dat betreft is het meer de kt indeed .
en in al die namen die hier worden opgenoemd heb ik nergens een echte bodybuilder tussen zien staan
wel gaar om nu te zeggen dat dit krachttraining is en geen bodybuilding terwijl op het forum overal al geroepen dat ze bodybuilden als ze 2meter zijn en 60kg en wat gewichtjes optillen...
bodybuilding is zoals naam al zegt gewoon aan je lichaam werken...of dit op extreme wijze is dat je beest word als coleman & co of dat je beachboy word het blijft een gewenst lichaam maken dus bodybuilding...
Het is inderdaad moeilijk te combineren. Ik fitness nu een jaar of 5 niet onafgebroken. (vanwege hernia), maar in deze periode ben ik van 72 kilogram naar 83 gegaan en ik merk dat ik langzamer en minder wendbaar ben geworden. Nu voetbal ik ook op een erg laag niveau bij mijn plaatselijke voetbalclub in de 3e reserve klasse amateurs.
Ik train geen benen, want ik d8 altijd dat dit slecht was en je niet meer kon lopen. Nu kreeg ik van mijn fysiotherapeut te horen dat dit wel kan, maar dat je het op uithoudingsvermogen moet doen (+/- op 60 %) van je kunnen.
Een aantal jaar geleden trainde ik per spiergroep 4 oefeningen, 4 setjes van 10 reps. Inmiddels heb ik het aantal reps verhoogd naar 2 x 12 en 2 x 15, omdat ik er last van begin te krijgen bij het voetbal. Dus proberen om met meer reps wat atletischer te worden.
Ik weet wat het meest ideale is om te gaan train om te voetballen. Zal ik wel nooit weten
- amateur voetballers vergelijken met profvoetballers is bs
- profvoetballers brengen ook tijd door in het krachthonk
- doping?
- voetballers hebben voor bb begrippen geen buffe poten