- Waardering
- 7.449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben ik ook assertief als ik zeg die die vette toogzweer die hij een buik noemt ook ongezond is? Of dat haar cellulitis benen ook niet bepaald gezond zijn.
Bedoelen ze of bodybuilding ongezond is of dat het gebruik van AAS, diuretica, en een berg aan peptides ongezond is? Dat laatste staat buiten kijf natuurlijk, dat eerste is debiel als je dat denkt.Allen,
Eventjes ventileren hier...
Gisteren op het zoveelste familiefeestje vonden velen het nodig om eens hun mening over BB te verkondigen.
Volgens zowat 90% van de aanwezigen is bodybuilding ongezond. Het zou slecht zijn voor het hart, het risico op een scheur in de aorta vergroten, kans op hartfibrillatie vergroten, kans op slechte gewrichten vergroten, kans op kanker verhogen... en noem maar op... Velen haalden ook mijn rughernia aan, maar vergaten blijkbaar dat ik die opgelopen had jaren vooraleer ik mijn eerste gewicht aanraakte...
Ik heb het dus gisteren allemaal mogen aanhoren.
En hoe ondersteunen ze dit?? Door te googelen " Waarom bodybuilders meer kans hebben op hartfalen"... Tja als je natuurlijk dergelijke zoektermen gebruikt zal je vinden wat je zoekt... Maar de intelligentie van sommige mensen rijkt blijkbaar niet verder dan wat ze lezen op het eerste het beste google-aanbod... En er staat ook zoveel onzin op het internet als je niet weet hoe je een internetzoekmachine moet gebruiken!
Sommigen onder hen deden blijkbaar bewust niet aan bodybuilding omdat ze hun gezondheid belangrijker vonden dan er wat "goed uit te zien"... @oogrollende ergernis...
Ik ben geen dokter, dus ik kan niet wetenschappelijk uitleggen waarom bb niet ongezond is.
Maar 4 jaar geleden woog ik 122.7 (183 cm) kg op mijn piek. Ik kon amper bewegen door een aanslepende discushernia, was mijn cholesterol & bloeddruk te hoog, en toen ik mijzelf erop betrapte mijn dochter van 4 maanden te negeren omdat ik te lui was om uit de zetel te komen, besloot ik om in te grijpen...
Vandaag na bijna 4 jaar deze sport te beoefenen. Weeg ik 94 kg met een vp van 13%, heb ik geen last meer van de rug, is mijn cholesterol & bloeddruk perfect. Ik ben gelukkig met mijn lichaam en voel mij simpelweg goed in mijn vel.
Niet meer die schaamte als ik mijn kledij uittrek in het zwembad of strand... Maar enig gevoel van trots voor wat ik bereikt heb...
Waarom in godsnaam zou bodybuilding dan ongezond zijn?
Mijn mams roept al sinds dag 1 dat ik train dat het niet goed voor je is. Sinds ik wat groter bent voegt ze daar nog aan toe dat het niet mooi is er niet uitzietWat voor klote families zijn dat toch man... amai... iedereen koning van zijn eigen mini-landje zeker.
Ja volgens mijn haters is rap muziek ook uber ongezond. Maar ze zijn wel allemaal hardstikke pseudodepressief, nemen pillen doen drugs en alcohol... maar ik ben slecht bezig. ><Mijn mams roept al sinds dag 1 dat ik train dat het niet goed voor je is. Sinds ik wat groter bent voegt ze daar nog aan toe dat het niet mooi is er niet uitziet
Altijd leuk, familie.
Heb al wel hetere sumo's gezien!
Dat zie je mss niet omdat je niet in die kringen zit. Het zal bij de fitness gastjes meer voorkomen wrs wel. Dit was het verschil de kuurders waren vroeger gasten die deftig met de sport bezig waren (training en voeding) dat is nu helaas veranderd.
Je moest eens weten hoeveel kermiskoersers er vanalles slikken om wat sneller te kunnen rijden.
En hoeveel topics ik hier al niet gezien heb van amateurvoetballers die aan de winny gaan.
Armstrong was de meest geteste atleet op aarde en die werd ook nooit gepakt. Goed argumentEen renner van Team Sunweb is een maat van mij, hij fietst momenteel in de Tour de France en ik kan je garanderen dat hij 100% clean rond rijdt. Bodybuilders lachen altijd kritiek weg en claimen dat wielrenners 'ook wel gigantische hoeveelheden pakken' terwijl er jaarlijks op professioneel niveau maar een enkele renner gepakt wordt. Zeker bij het amateurwielrennen ga je geen dopingzonderaars tegen komen, hetgeen je bij bodybuilding wel ziet. Daar zijn naturals de uitzondering op de regel.
Dus je valt wel op sumo's?

Gelukkig weet jij dat ja. Je bent overigens zo'n grootheid aan het worden dat je nu ook al je eigen "haters" hebt?Ja volgens mijn haters is rap muziek ook uber ongezond. Maar ze zijn wel allemaal hardstikke pseudodepressief, nemen pillen doen drugs en alcohol... maar ik ben slecht bezig. ><
Gelukkig weet ik hoe je een uberego zijn stekker uittrekken moet;

Armstrong was de meest geteste atleet op aarde en die werd ook nooit gepakt. Goed argument
Het feit dat de meest geteste atleet op aarde al niet werd gepakt met het wielrennen, geeft aan dat jouw argument dat er jaarlijks maar een enkele renner gepakt wordt, helemaal niets zegt over de frequentie van gebruik onder die groep.Wat heeft armstrong te maken met mijn verhaaltje? Feit is gewoon dat wielrenners niet zo radicaal aan de gear zitten als bodybuilders
Dit. Ik krijg ook van familieleden nogal vaak hele rare blikken als ik zeg dat ik niets gebruik. Mensen hebben echt geen idee wat je kunt bereiken zonder "hulpmiddelen". En dat het "overdreven is". Nee 6 uur voor de buis hangen en een zak chips leegvreten, dat is niet overdreven hoor. Mensen bekijken onze levensstijl door hun eigen bril en snappen dan niet dat wij het leuk vinden. Wij vinden het leuk, en snappen hun dan weer niet omdat wij met onze bril naar hun kijken.
Een renner van Team Sunweb is een maat van mij, hij fietst momenteel in de Tour de France en ik kan je garanderen dat hij 100% clean rond rijdt. Bodybuilders lachen altijd kritiek weg en claimen dat wielrenners 'ook wel gigantische hoeveelheden pakken' terwijl er jaarlijks op professioneel niveau maar een enkele renner gepakt wordt. Zeker bij het amateurwielrennen ga je geen dopingzonderaars tegen komen, hetgeen je bij bodybuilding wel ziet. Daar zijn naturals de uitzondering op de regel.
ik hoop dat ik op hen val in plaats van zij op mij.