MuscleMeat

Bodybuilding is ongezond en slecht voor het hart!???

Gelukkig weet jij dat ja. Je bent overigens zo'n grootheid aan het worden dat je nu ook al je eigen "haters" hebt? :hahaha:

Als je iets kuts doet en mensen vinden dat kut... dan zijn dat niet per se haters. Misschien vinden ze het oprecht kut zonder dat ze jou iets misgunnen. Soms is kut gewoon kut.

Je kan in jouw wereld dus alleen jouw shit goed vinden, ander ben je *tromgeroffel* "een hater" :)
Je hebt er die iets kut vinden en je hebt er die iets tegenwerken en het je kut maken. Dat zijn haters.

Ik sta gerust open voor kritiek maar mensen die achter je rug er een mes in planten (ook al heb je een harnas aan) is geen ego probleem. Want dat is toch wat je mij wilt zeggen he?

En ja om er even aan toe te voegen... ik ben vrij groot maar niet omdat ik een kakego heb maar omdat ik de collective ego's in de maatschappij ondergrond heb en dat steekt voor een paar groepen tegen en voor een paar heel machtige is dat A+ werk. Dus als iemand mij groot maakt ben ik dan niet groter? Voor sommige toch. Want in mijn ogen en schoenen ben ik even groot als een ander of iemand die het moeilijk heeft.

Laatst bewerkt:
Een renner van Team Sunweb is een maat van mij, hij fietst momenteel in de Tour de France en ik kan je garanderen dat hij 100% clean rond rijdt. Bodybuilders lachen altijd kritiek weg en claimen dat wielrenners 'ook wel gigantische hoeveelheden pakken' terwijl er jaarlijks op professioneel niveau maar een enkele renner gepakt wordt. Zeker bij het amateurwielrennen ga je geen dopingzonderaars tegen komen, hetgeen je bij bodybuilding wel ziet. Daar zijn naturals de uitzondering op de regel.

wil je wat betekenen in de tour dan zal je wel moeten.

Omdat er maar enkele renners gepakt worden,wil NIKS zeggen. Denk je echt dat ze het doen met nen trappist met een ei in :D

En omdat je maat clean is is iedereen clean?

Laatst bewerkt:
Ik heb een vrij dikke oom en ik zie mezelf dat niet zo snel benoemen aan tafel.

Als die oom mij aan tafel belachelijk probeert te maken dan zie ik niet in waarom ik moet zwijgen. Omdat het mn oom is? Ik laat iedereen in hun waarde ,maar als ze mij zever geven krijgen ze het terug. Respect moet van 2 kanten komen.

Als die oom mij aan tafel belachelijk probeert te maken dan zie ik niet in waarom ik moet zwijgen. Omdat het mn oom is? Ik laat iedereen in hun waarde op feestjes,maar als ze mij zeger geven krijgen ze het terug. Respect moet van 2 kanten komen.
Is gelijk mijn oude broer... er zijn zo van die types die op iemand anders moeten zeiken... die halen daar dan ook nog plezier uit om je te tergen en frustratie in je op te wekken. Dat soort mensen zijn gewoon ergelijk. Noemen ze sadisten en daar is de wereld beter vanaf dan rijk want dat zoals ik al zei leid tot frustratie en voor je het weet steek je zen vrouw neer. Ok drama maar je begrijpt men punt wel he... die shit komt wel terug bij die mensen en dan heb je een leuk clubje losers die de wereld het wat onaangenamer maakt. Van wegblijven van zulke types... heb die ''broer'' al een aantal jaar nu aan de kant gezet. Contact zit er waarschijnlijk niet in want zulke types hebben nooit de neiging te veranderen ze halen letterlijk genot uit dat gedrag. Dus waarom zouden ze veranderen. Achja ander en beter. :) Gegroet!

• Topic Starter Topic Starter
Is gelijk mijn oude broer... er zijn zo van die types die op iemand anders moeten zeiken... die halen daar dan ook nog plezier uit om je te tergen en frustratie in je op te wekken. Dat soort mensen zijn gewoon ergelijk. Noemen ze sadisten en daar is de wereld beter vanaf dan rijk want dat zoals ik al zei leid tot frustratie en voor je het weet steek je zen vrouw neer. Ok drama maar je begrijpt men punt wel he... die shit komt wel terug bij die mensen en dan heb je een leuk clubje losers die de wereld het wat onaangenamer maakt. Van wegblijven van zulke types... heb die ''broer'' al een aantal jaar nu aan de kant gezet. Contact zit er waarschijnlijk niet in want zulke types hebben nooit de neiging te veranderen ze halen letterlijk genot uit dat gedrag. Dus waarom zouden ze veranderen. Achja ander en beter. :) Gegroet!

haha :)

Ja je laat die trut toch aan de deur staan als ze onzin komt opbeuren. En dan noemt ze je een lul alsof jij de zak bent wanneer je het zelf oplossen kan. Als dat soort gepleur bij je langskomt dan ben je toch klaar zeker. Heb zijn vrouw nooit aangeraakt en ook al gedraagt die zich er zo naar weet ik wel beter. Dat type is gewoonweg het slechste dat ooit voorgekomen is in de menselijke geschiedenis. Gelukkig ken ik allerlei typetjes.

Komt een beetje neer op wat TS voor heeft. Die klote familie wijs je toch de deur of zeg je toch duidelijk dat als ze je blijven afbreken en je nergens in je leven bijstaan dat je ze niet meer zien zal als ze vol houden. Dat soort types gaat dan beweren dat ze je goed geholpen hebben... Nee dat is 100% je eigen mentaliteit en wil want bij 90% van de mensen doen ze meer shit dan goed. Maar daar reppen ze geen woord over natuurlijk. Stelletje rotzooi.

Laatst bewerkt:
Is een kopje koffie bij een psycholoog misschien een goed idee voor jou? Je klinkt alsof je het nodig hebt.
Geen nood aan... ik ken alles af van bribed shtdocters who spin their d**ks on a cup of cheapasskoffie. Ok weinig moeite gedaan die zin te schrijven.

He raam ja! Toch bedankt voor die erg geweldige hulp. Dikke vrienden.

Geen nood aan... ik ken alles af van bribed shtdocters who spin their d**ks on a cup of cheapasskoffie. Ok weinig moeite gedaan die zin te schrijven.

Bewijs geleverd dat bodybuilding ook zéér slecht is voor je mentale gezondheid.

Komt een beetje neer op wat TS voor heeft. Die klote familie wijs je toch de deur of zeg je toch duidelijk dat als ze je blijven afbreken en je nergens in je leven bijstaan dat je ze niet meer zien zal als ze vol houden. Dat soort types gaat dan beweren dat ze je goed geholpen hebben... Nee dat is 100% je eigen mentaliteit en wil want bij 90% van de mensen doen ze meer shit dan goed. Maar daar reppen ze geen woord over natuurlijk. Stelletje rotzooi.
Ze riepen enkel dat bodybuilding ongezond is. Om ze daar nou de deur voor te wijzen gaat een beetje ver, vind je niet?

• Like
Waarderingen: Pren

obviously-retarded-look-motherfucker-even-i-know-thats-retarded.jpg

Ze riepen enkel dat bodybuilding ongezond is. Om ze daar nou de deur voor te wijzen gaat een beetje ver, vind je niet?
Als je het al op iets doet dat iemand graag doet... dan vind ik dat niet te ver... dat is poging tot afbraak van een persoonlijkheid doen in mijn opinie. Dus ik vind dat niet te ver gaan, ik vind dat die mensen te ver gaan door zich niet sociaal aan te passen en een andere te laten waarin die goed is of graag doet. Je kan even goed iets genuanceerd zeggen als je daar je gat aan veegt dan vertelt dat veel over het respect dat je voor iemand hebt... het ergste dan nog is dat zo'n persoon meer respect hoort te hebben dan een ieder wie, omdat het familie is. Maar aan familiale waarden vegen vele families hun gat blijkbaar. Dat ze uberhaupt weten wat een familie is en betekend... ze doen allemaal maar alsof dat iets is dat op hun gedwongen is bij de geboorte, terwijl een familie het gunstigste is wat ze ooit in hun leven zouden kunnen hebben leven ze er niet naar.

Als je het al op iets doet dat iemand graag doet... dan vind ik dat niet te ver... dat is poging tot afbraak van een persoonlijkheid doen in mijn opinie. Dus ik vind dat niet te ver gaan, ik vind dat die mensen te ver gaan door zich niet sociaal aan te passen en een andere te laten waarin die goed is of graag doet. Je kan even goed iets genuanceerd zeggen als je daar je gat aan veegt dan vertelt dat veel over het respect dat je voor iemand hebt... het ergste dan nog is dat zo'n persoon meer respect hoort te hebben dan een ieder wie, omdat het familie is. Maar aan familiale waarden vegen vele families hun gat blijkbaar. Dat ze uberhaupt weten wat een familie is en betekend... ze doen allemaal maar alsof dat iets is dat op hun gedwongen is bij de geboorte, terwijl een familie het gunstigste is wat ze ooit in hun leven zouden kunnen hebben leven ze er niet naar.
Dan vind ik dat je relatief snel aangevallen bent. Je zou ook de ''Bodybuilding is ongezond'' als stelling kunnen zien (al dan niet uit onwetendheid van de familie) en een discussie kunnen voeren.

• Like
Waarderingen: Pren

Met zulke grote tenen gaat er altijd wel iemand op staan. Hoe kun je je nou persoonlijk aangevallen voelen als iemand stelt dat je hobby ongezond is?

Dan vind ik dat je relatief snel aangevallen bent. Je zou ook de ''Bodybuilding is ongezond'' als stelling kunnen zien (al dan niet uit onwetendheid van de familie) en een discussie kunnen voeren.
Wanneer familiale waarden onder aanval staan dan bekijk ik dat niet op zijn eentje en dan ben sta ik vrij stevig in mijn schoenen voor het defensief daarvan daar heb je gelijk in.

Wanneer familiale waarden onder aanval staan dan bekijk ik dat niet op zijn eentje en dan ben sta ik vrij stevig in mijn schoenen voor het defensief daarvan daar heb je gelijk in.

Je staat juist niet stevig in je schoenen als je je op stang laat jagen door zo'n stelling.

Met zulke grote tenen gaat er altijd wel iemand op staan. Hoe kun je je nou persoonlijk aangevallen voelen als iemand stelt dat je hobby ongezond is?
Lees hierboven. Het is niet persoonlijk. Voor de TS is het misschien persoonlijk maar ik raad hem aan het niet persoonlijk te nemen en de mensen die zoiets doen bij hun karakter te schatten en keuze's te maken die hem vele gelukkiger zouden maken. Je tijd niet verdoen aan mensen die je tijd niet goed maken door moeilijk te doen over je sport zonder geintresseerd vragen te stellen over hoe je het eigenlijk doet. Assumpties en oordelen maken aan een tafel zonder echt interesse te tonen of hun ideeën te toetsen is in mijn opinie niet echt een goed gesprek en daar blijf ik van weg. Wat de TS doet is aan hem natuurlijk.

Terug
Naar boven