Seth Carnett
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 125
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 18%
Je hebt er die iets kut vinden en je hebt er die iets tegenwerken en het je kut maken. Dat zijn haters.Gelukkig weet jij dat ja. Je bent overigens zo'n grootheid aan het worden dat je nu ook al je eigen "haters" hebt?
Als je iets kuts doet en mensen vinden dat kut... dan zijn dat niet per se haters. Misschien vinden ze het oprecht kut zonder dat ze jou iets misgunnen. Soms is kut gewoon kut.
Je kan in jouw wereld dus alleen jouw shit goed vinden, ander ben je *tromgeroffel* "een hater"![]()
Ik sta gerust open voor kritiek maar mensen die achter je rug er een mes in planten (ook al heb je een harnas aan) is geen ego probleem. Want dat is toch wat je mij wilt zeggen he?
En ja om er even aan toe te voegen... ik ben vrij groot maar niet omdat ik een kakego heb maar omdat ik de collective ego's in de maatschappij ondergrond heb en dat steekt voor een paar groepen tegen en voor een paar heel machtige is dat A+ werk. Dus als iemand mij groot maakt ben ik dan niet groter? Voor sommige toch. Want in mijn ogen en schoenen ben ik even groot als een ander of iemand die het moeilijk heeft.
Laatst bewerkt: