Fitness Seller

Bodybuilding is ongezond en slecht voor het hart!???

Dan vind ik dat je relatief snel aangevallen bent. Je zou ook de ''Bodybuilding is ongezond'' als stelling kunnen zien (al dan niet uit onwetendheid van de familie) en een discussie kunnen voeren.
Valt toch best mee? Hij wil alleen bijvoorbeeld zijn schoonzus best overhoop steken, maar dat is gewoon uit frustratie. Normale jongen verder hoor. :D

Lees hierboven. Het is niet persoonlijk. Voor de TS is het misschien persoonlijk maar ik raad hem aan het niet persoonlijk te nemen en de mensen die zoiets doen bij hun karakter te schatten en keuze's te maken die hem vele gelukkiger zouden maken. Je tijd niet verdoen aan mensen die je tijd niet goed maken door moeilijk te doen over je sport zonder geintresseerd vragen te stellen over hoe je het eigenlijk doet. Assumpties en oordelen maken aan een tafel zonder echt interesse te tonen of hun ideeën te toetsen is in mijn opinie niet echt een goed gesprek en daar blijf ik van weg. Wat de TS doet is aan hem natuurlijk.

Dus andere mensen mogen alleen geïnteresseerd zijn en schouderklopjes geven? En zodra er een keer kritiek komt dan verwijder je ze uit je leven? Dan ben je een slappe lul. Verman je en leer daartegen kunnen. Je bent verdomme een volwassen vent dan kun je toch zeker de opmerking dat je hobby ongezond is wel trekken.

Is de TS op stang gejaagt? Misschien.

Jij bent op stang gejaagd als je je familie niet meer wil zien omdat ze stellen dat bodybuilding ongezond is.

Valt toch best mee? Hij wil alleen bijvoorbeeld zijn schoonzus best overhoop steken, maar dat is gewoon uit frustratie. Normale jongen verder hoor. :D
Hun wtf waar haal je dat vandaan man... ik heb toch gezegt dat die deur dicht blijft hoe kan je dan iemand neersteken... door de deur heen? Heb je wel gelezen wat er staat of dacht je zo even ik ga er van maken wat ik wil zodat ik ff wat aan zen worstje kan trekken... nohomo pls :)

Dus andere mensen mogen alleen geïnteresseerd zijn en schouderklopjes geven? En zodra er een keer kritiek komt dan verwijder je ze uit je leven? Dan ben je een slappe lul. Verman je en leer daartegen kunnen. Je bent verdomme een volwassen vent dan kun je toch zeker de opmerking dat je hobby ongezond is wel trekken.

Jij bent op stang gejaagd als je je familie niet meer wil zien omdat ze stellen dat bodybuilding ongezond is.
Ok hier stopt de conversatie voor mij want het draait ineens om mij ipv van om mijn mening/advies naar een ander persoon toe. No thanks.

Jij mag denken dat ik een slappe lul ben. Wat heb jij gezien dat ik gezien heb?

Hun wtf waar haal je dat vandaan man... ik heb toch gezegt dat die deur dicht blijft hoe kan je dan iemand neersteken... door de deur heen? Heb je wel gelezen wat er staat of dacht je zo even ik ga er van maken wat ik wil zodat ik ff wat aan zen worstje kan trekken... nohomo pls :)

Ik wil je geheugen best even opfrissen hoor, ook al heb je het zojuist nog gepost:

Is gelijk mijn oude broer... er zijn zo van die types die op iemand anders moeten zeiken... die halen daar dan ook nog plezier uit om je te tergen en frustratie in je op te wekken. Dat soort mensen zijn gewoon ergelijk. Noemen ze sadisten en daar is de wereld beter vanaf dan rijk want dat zoals ik al zei leid tot frustratie en voor je het weet steek je zen vrouw neer.

Als iemand tegen mij zegt dat ik ongezond bezig ben, sla ik hem gewoon op zijn bek. Meestal begrijpen ze dat wel, en als ze het niet begrijpen zijn ze toch knock out dus dan maakt dat verder ook niet veel meer uit

Dan zal ik iemand anders mijn boodschappen doen noteren want blijkbaar komt het dan niet goed over.

Haha ik ben niet degene die al maanden in bijzonder matig Engels youtubefilmpjes "met winstoogmerk" maakt met ca. 20 views per video. Weet niet of het voor iemand in jouw positie verstandig is om dit zo te spelen :p

Haha ik ben niet degene die al maanden in bijzonder matig Engels youtubefilmpjes "met winstoogmerk" maakt met ca. 20 views per video. Weet niet of het voor iemand in jouw positie verstandig is om dit zo te spelen :p
Misschien kan je Seth helpen te werken aan zijn communicatie skills? :burns:

20 views omdat alle wegen naar de kijkers geblokkeerd worden maar maakt dat echt uit voor mij persoonlijk? Tell me what son? You losing grip? Fool how can you shake hands with death when your slipping and he's getting blessed by your venemous drinks?

Matig engels ;)

Terug
Naar boven