Fitness Seller

Sticky Boek: Bonds voedingssupplementen

Bezoekers in dit topic

Vlot het al een beetje met de verkoop ?
 
Als de boardsponsors je boek in hun assortiment opnemen bereik je een groter publiek. :eyebrow:
 
Als de boardsponsors je boek in hun assortiment opnemen bereik je een groter publiek. :eyebrow:

Dat is niet eens zo een slecht idee, bereikt hij sowieso de doelgroep mee...
 
Als de boardsponsors je boek in hun assortiment opnemen bereik je een groter publiek. :eyebrow:
Klopt, je levert alleen ook in op je marge waardoor je break-even-punt verschuift. Er zit hier ook bepaalde wetgeving aan vast (Wet op vaste boekenprijs). Ik weet niet in hoeverre ik daaraan gebonden ben, omdat ik niet ben aangesloten bij het centraal boekhuis en het volledig in eigen beheer uitgeef. Maar als ik daaraan gebonden zou zijn dan moet ik een minimale boekhandelskorting van 24.1% geven (dat is de verkoopmarge die een boardsponsor dan zou hebben). Mijn marge is al vrij beperkt omdat ik relatief gezien een kleine oplage heb, en een boek nu eenmaal aardig wat ontwikkel- en productiekosten heeft.
 
Vaderdag komt eraan!

Doe dit boek je vader cadeau en je hebt twee vliegen in één klap! Je paps heeft een leuk cadeau en jij kunt er mooi in lezen.
 
Is het ook mogelijk om je boeken als bundel te kopen? :D
 
Laat het slimmer worden maar beginnen. :)

20170622_175427.jpg
 
Ik heb hem ook binnen sinds dinsdag. Helaas nog geen tijd gehad om er aan te beginnen...

Flink boek geworden zo. Een stuk dikker dan je AAS boekje.
 
Ik overweeg dit boek te kopen, maar mijn kennis omtrent biochemie, supplementen, voeding etc. is beperkt. Is een gedegen basiskennis noodzakelijk om dit boek te begrijpen? Momenteel heb ik enkel "Burn the Fat, Feed the Muscle" gelezen en heb een paar boeken van Lyle McDonald klaarliggen, maar nog niet in begonnen (The Ultimate Diet 2.0 en Stubborn Fat Solution).
 
Ik overweeg dit boek te kopen, maar mijn kennis omtrent biochemie, supplementen, voeding etc. is beperkt. Is een gedegen basiskennis noodzakelijk om dit boek te begrijpen? Momenteel heb ik enkel "Burn the Fat, Feed the Muscle" gelezen en heb een paar boeken van Lyle McDonald klaarliggen, maar nog niet in begonnen (The Ultimate Diet 2.0 en Stubborn Fat Solution).
Ik denk dat je het beste even het inkijkexemplaar kunt doorbladeren: https://peterbond.nl/wp-content/uploads/2017/04/inkijkexemplaar-bonds-voedingssupplementen.pdf
 
Back
Naar boven