mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niks aan toe te voegen MugMugje zei:Als je de sticky's had gelezen had je geweten dat je lichaam echt wel wat meer proteïne kan opnemen per 3 uur. En als je de sticky's had gelezen had je nu ook geweten hoe je een voedingsschema moet maken...
Dus...lees de sticky's!!![]()

Grijpwijk zei:Dit probleem hik ik ook keer op keer tegenaan. Meeste mensen gebruiken in t weekend veel minder Kcals dan door de week. Langer slapen, minder actief, niet trainen etc. Je hebt in het weekend dan ook echt geen 3000 Kcals nodig. Zou lekker in t weekend wat lager in je Kcals gaan zitten.
Zelf gebruik ik deze trouwens:
http://www.exrx.net/Calculators/CalRequire.html
Weet iemand of je hierbij nog extra calorien moet toevoegen ivm training ?

tot mijn spijt moet ik bekennen
...weekend is me voeding niet optimaal..veel kcal's in de vorm van shakes en lijnzaadolie gaan er dan in ter compensatieDit is mijn BB bijbel gasten. van 77kg - 16.8% naar 76.5kg en 6.2% in drie maanden tijd. Zonder pillen, zonder magische formules, zonder gezeik of extra hoofdstukken of wat dan ook. Allemaal haalbaar binnen drie keertjes KT, drie keertjes cardio in de week en wat je aan gezond eten in de gewone supermarkt vindt. Vandaag, 9.5 maanden na het begin sta ik op 81.5kg - 7.5%.
Jammer dat ik hier zoiveel misverstanden lees omtrent de inhoud van het boek. Mocht er wat niet duidelijk zijn of je hebt een of andere vreemde roddel opgevangen/gelezen...vraag maar raak.
BFFM is the real thing wat mij betreft.
Abso-****ing-lute top!
Greetz,
Karl

Die formules geven idd altijd een veel te hoog calorieniveau aan.
Beter de simpele methode gebruiken van : voor extreem vette mensen lichaamsgewicht in pond x 10 (cut) of x12 als je bf 'ok' is (cut) en op x16 beginnen voor 'bulk'
Concreet betekent dat dus dat een kerel van 94 kg in 'ok' shape op +- 2000 cals moet zitten om te cutten, dit LIJKT laag maar als ik zie hoeveel maanden sommigen hier moeten 'cutten' lijkt dit opeens niet meer zo laag