AndroidHealthClinic

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

vraag over voeding

hallo
ik ben ongeveer 1.5 jaar bezig met bodybuilding, ik heb al die tijd wel een beetje op mijn voeding gelet 6 keer per dag eten eiwitten gebruikt, maar mijn vraag is wie weet prescies hoeveel eiwitten koolydraten en vetten je per dag nodig hebt om optimaal te kunnen presteren ik weet dat je lichaam ongeveer 30 gram eiwitten in de 3 uur kan op nemen alvast bedankt voor jullie andwoord.

lengte: 1.94
gewicht: 104
leeftijd 22

heeft ook iemand een goed voedingschema..

hallo
ik ben ongeveer 1.5 jaar bezig met bodybuilding, ik heb al die tijd wel een beetje op mijn voeding gelet 6 keer per dag eten eiwitten gebruikt, maar mijn vraag is wie weet prescies hoeveel eiwitten koolydraten en vetten je per dag nodig hebt om optimaal te kunnen presteren ik weet dat je lichaam ongeveer 30 gram eiwitten in de 3 uur kan op nemen alvast bedankt voor jullie andwoord.

lengte: 1.94
gewicht: 104
leeftijd 22

heeft ook iemand een goed voedingschema..

vriendelijke goet jonnie64

Als je de sticky's had gelezen had je geweten dat je lichaam echt wel wat meer proteïne kan opnemen per 3 uur. En als je de sticky's had gelezen had je nu ook geweten hoe je een voedingsschema moet maken...

Dus...lees de sticky's!!:D

Mugje zei:
Als je de sticky's had gelezen had je geweten dat je lichaam echt wel wat meer proteïne kan opnemen per 3 uur. En als je de sticky's had gelezen had je nu ook geweten hoe je een voedingsschema moet maken...

Dus...lees de sticky's!!:D
niks aan toe te voegen Mug:D

Grijpwijk zei:
Dit probleem hik ik ook keer op keer tegenaan. Meeste mensen gebruiken in t weekend veel minder Kcals dan door de week. Langer slapen, minder actief, niet trainen etc. Je hebt in het weekend dan ook echt geen 3000 Kcals nodig. Zou lekker in t weekend wat lager in je Kcals gaan zitten.

Zelf gebruik ik deze trouwens:
http://www.exrx.net/Calculators/CalRequire.html
Weet iemand of je hierbij nog extra calorien moet toevoegen ivm training ?
:o:o:o tot mijn spijt moet ik bekennen:o...weekend is me voeding niet optimaal..veel kcal's in de vorm van shakes en lijnzaadolie gaan er dan in ter compensatie

Die formules geven idd altijd een veel te hoog calorieniveau aan.

Beter de simpele methode gebruiken van : voor extreem vette mensen lichaamsgewicht in pond x 10 (cut) of x12 als je bf 'ok' is (cut) en op x16 beginnen voor 'bulk'

Concreet betekent dat dus dat een kerel van 94 kg in 'ok' shape op +- 2000 cals moet zitten om te cutten, dit LIJKT laag maar als ik zie hoeveel maanden sommigen hier moeten 'cutten' lijkt dit opeens niet meer zo laag

Kobra: Hoe ziet jou dagritme, eetschema en trainschema eruit?
Ik weet iedereen is anders maar ik wil weten hoe zwaar dit is.

Ik train nu 5 a 6 dagen in de week en doe om en om cardio en kracht.
Let op mijn eten maar ik weet dat het nog beter kan kwa voeding.
Ik weet niet wat mijn vetpercentage is maar schat het op 20% en ik wil naar 10%. Heb daar zeker de tijd en moeite voor over om het te bereiken.

Groetjes Ronny

Dit is mijn BB bijbel gasten. van 77kg - 16.8% naar 76.5kg en 6.2% in drie maanden tijd. Zonder pillen, zonder magische formules, zonder gezeik of extra hoofdstukken of wat dan ook. Allemaal haalbaar binnen drie keertjes KT, drie keertjes cardio in de week en wat je aan gezond eten in de gewone supermarkt vindt. Vandaag, 9.5 maanden na het begin sta ik op 81.5kg - 7.5%.

Jammer dat ik hier zoiveel misverstanden lees omtrent de inhoud van het boek. Mocht er wat niet duidelijk zijn of je hebt een of andere vreemde roddel opgevangen/gelezen...vraag maar raak.

BFFM is the real thing wat mij betreft.
Abso-****ing-lute top!
Greetz,
Karl

sorry, maar dit klijkt zeer ongeloofwaardig als dit natural is gedaan. Je wil dus zeggen dat je van een VVM van 64 kilo naar 72 kg bent gegaan. Dus 8 kilo VVM aangekomen TERWIJL je aan het cutten was en dat in 3 maanden tijd. Zelfs met AAS lijkt me dit haast onmogelijk te behalen. Svp geen fabels in de wereld halen :cool:

Zijn er nog meer mensen die het boek in de praktijk hebben uitgeprobeerd?

Lees maar wat rond, zijn hier genoeg mensen die het hebben gelezen/toegepast.

Ey is dit boek alleen bedoelt om aan te komen? Ik wil graag afvallen en een strakker lichaam krijgen. Ik heb best wel wat spieren alleen mn vetpercentage is te hoog waardoor ze mn spieren verbergen.

Hallo Escobar18,

Dit ebook gaat met name over afvallen, maar als je leert hoe een goed voedingsschema eruit hoort te zien moet je alleen de kcal verhogen en dan weet je meteen ook hoe je een bulkschema kan maken.

Dit ebook is ideaal voor beginners, of mensen die de draad een beetje kwijt zijn en graag eens volgens correcte regels een goed dieet beginnen.

Die formules geven idd altijd een veel te hoog calorieniveau aan.

Beter de simpele methode gebruiken van : voor extreem vette mensen lichaamsgewicht in pond x 10 (cut) of x12 als je bf 'ok' is (cut) en op x16 beginnen voor 'bulk'

Concreet betekent dat dus dat een kerel van 94 kg in 'ok' shape op +- 2000 cals moet zitten om te cutten, dit LIJKT laag maar als ik zie hoeveel maanden sommigen hier moeten 'cutten' lijkt dit opeens niet meer zo laag

zowiezo als je altijd al massa hebt gehad moet je minder cals nemen om te cutten.

Staat hier ergens op het forum een heel mooi excel sheet! Deze rekent alles voor je uit!
Cal bij afvallen of aankomen.

Moet je ff zoeken anders ff een gil geven, dan kijk ik ff.

Huidplooimeter

Ik zoek een goede webshop of winkel in België waar ik een goede prijs/kwaliteit huidplooimeter kan kopen om men vetpercentage te bepalen.
Liefst eentje die ik zelf kan hanteren en niet moet laten meten. Alhoewel dat geen prob zou vormen moest iemand anders meten.

Huidplooimeter Economic hebben somigen hier denk ik. Is wss en goede.
Huidplooimeter Slimguide ziet er ook goed uit.
Iemand idee welke beter is?

Economic komt voor België op:
Prijs: 27,50 €
Verzendkosten: 11,00 €
BTW-H 19% (incl): 4,39 €
Totaal: 38,50

Alvast bedankt

Terug
Naar boven