MuscleMeat

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

Voor de mensen die hun motivatie en doelen al gesteld hebben in het meschien iets minder intersant maar dit dan nog lezen kan echt geen kwaad dus wrom niet voor de anderen kan het wel een mind opener zijn.
Ik vindt het heel nuttig en het heeft me toch een extra boost om me nog meer in te zetten en te geloven in mezelf.
Ik vindt het trouwens een superboek de manier waarop alles uitgelegt wordt en de volledigheid van het boek zijn voor mij elke cent waardt.
Ik probeer alles te doen wat in het boek staat wel gelijdelijk aan want het is wat teveel om in een keer men leven zo aan te passen maar ik geloof er wel in.
Julie mogen zeker nog een log verwachten van mijn vorderingen.

Kun je niet zelf een kaft ontwerpen en het bij een boekbinderij laten binden?

ik heb hier ergens foto's gezien van verschillende personen waar hun %BF naast stond. Op deze manier kon je ruw schatten waar je ongeveer zit?

Spijtig genoeg vind ik deze niet meer terug. Weet iemand de link? (karma)

gymnasia zei:
ik heb hier ergens foto's gezien van verschillende personen waar hun %BF naast stond. Op deze manier kon je ruw schatten waar je ongeveer zit?

Spijtig genoeg vind ik deze niet meer terug. Weet iemand de link? (karma)

Hier heb je wel een programma'tje

[Link niet meer beschikbaar]

Praktische vraag over printen..

Voor degene die het Ebook afgedrukt hebben, ik zou graag het boek bij de drukker laten afprinten en inbinden, maar hoe of waar sla je dat op? Zo'n diskette is toch veel te klein??? ? En is 2 pagina's per vel afdrukken wel handig? Lijkt me dat de inkt door zal schijnen...

groeten

usb stick of doormailen :)

Ik heb hem tweezijdig afgedrukt.. Geen probleem, als je wat fatsoenlijk papier gebruikt natuurlijk, niet het goedkoopste wat je kan vinden.

En trouwens, diskettes?? :D

Dit is mijn BB bijbel gasten. van 77kg - 16.8% naar 76.5kg en 6.2% in drie maanden tijd. Zonder pillen, zonder magische formules, zonder gezeik of extra hoofdstukken of wat dan ook. Allemaal haalbaar binnen drie keertjes KT, drie keertjes cardio in de week en wat je aan gezond eten in de gewone supermarkt vindt. Vandaag, 9.5 maanden na het begin sta ik op 81.5kg - 7.5%.

Jammer dat ik hier zoiveel misverstanden lees omtrent de inhoud van het boek. Mocht er wat niet duidelijk zijn of je hebt een of andere vreemde roddel opgevangen/gelezen...vraag maar raak.

BFFM is the real thing wat mij betreft.
Abso-****ing-lute top!
Greetz,
Karl

bffm

hoi ik heb het boek ook gelezen bevat veel goede en duidelijke info top
tom raad aan om bij de carbcycling 3 dagen low en 1 dag high carbs te gaan heeft iemand hier ervaring mee ?

Daster zei:
Ik ga binnenkort cutten en wil dus nog even terugkomen op deze vraag, want ik ben nog niet helemaal zeker ervan. zal hem iets makkelijker formuleren hier:
1: De caloriebehoefte in BFFM wordt berekend aangaande mijn activiteit per week (5 keer). Is mijn basisbehoefte dan ook op rustdagen 3000kcal?

Het wordt een beetje lastig anders, want met BFFM moet je eens in de 4 dagen OP je verbruik zitten en dan krijg ik zoals in mn eerste post 4 verschillende kcalwaardes in 1 week.

Mm, ff ouwe koeien uit de gracht halen, maar ik zie dat je hier nog geen antwoord hebt op gekregen.

Volgens mij: ja je moet dan ook op 3000 Kcal zitten. De vraag is, hoeveel dagen per week train je? Is het antwoord 5 dan moet je die activity factor gewoon gebruiken. Rustdag of niet..

no problem :) thanks

Van die energie behoefte calculator's en formule's klopt volgens mij geen hol! (pardon my french) Als ik volgens die gegevens zou eten voor mijn onderhoud dan kom ik ook op 3000 calorien per dag. Als ik dat zou eten zou ik zo rond als een tonnetje worden. Zit nu op 2000 cal. (cutting) en doe 3x in de week KT en 3x in de week HIIT. En dat werkt prima.

Met andere woorden ik denk dat je gewoon naar je lichaam moet luisteren. En zelf kijken wat voor jouw het beste werkt, ik zou me niet te veel gaan vastklampen aan die formule's.

ka2 zei:
Van die energie behoefte calculator's en formule's klopt volgens mij geen hol! (pardon my french) Als ik volgens die gegevens zou eten voor mijn onderhoud dan kom ik ook op 3000 calorien per dag. Als ik dat zou eten zou ik zo rond als een tonnetje worden. Zit nu op 2000 calorie. (cutting) en doe 3x in de week KT en 3x in de week HIIT. En dat werkt prima.

Met andere woorden ik denk dat je gewoon naar je lichaam moet luisteren. En zelf kijken wat voor jouw het beste werkt, ik zou me niet te veel gaan vastklampen aan die formule's.
Daar zit ook waarheid in , eenieder heeft een ander metabolisme en zijn hele verbranding / stofwisseling is per persoon weer anders.

Naast dat ik tijdens mijn training verbruik heb ik ook best een hoge EPOC de dag erna. Ik merk het in een verhoogde hartslag bijvoorbeeld. Ik gebruik hetzelfde onderoudsniveau voor alle dagen (train 3 keer per week) en val netjes af op een constant calorie-tekort. Er is wat dat betreft geen reden tot calorie-cycling.

PS: die formule's zijn niet zo slecht als KA2 doet voorkomen. Je moet ze echter wel aan je persoon aanpassen en niet als een wet zien. Je moet de formule gewoon zo aanpassen dat het geschikte getal eruit komt :)

Ik ga ook op mijn gevoel. Ik kom ook aan als ik veel eet. Ik kom nu geleidelijk aan maar ben ook pas 2 maanden bezig met 6x eten. Ik ben er nu aan gewend en heb globaal mijn calorie behoefte berekend. Ik eet ook alleen maar gezond en ben al gewend om lekkere verkeerde dingen te weren.

Ik eet op gevoel en kom langzaam bij. Ik wil niet schransen en 1 kilo spier met 10 kilo vet erbij krijgen. Ben nu al in de cut want ik heb 20% vet en ik wil graag lager to 15%. Vandaar ga ik weer eten en wil ik later naar 12% vet. Langzaam opbouwen.

een vraagje

beste mensen even een vraagje:

ik train al wel wat jaren
maar het lukt me niet om wat strakker te worden
(het is net of me lichaam wat verwaterd is enzo slap en wat hangerig eruit ziet)
waar zou dit aan kunnen liggen en nog beter wat er aan te doen
alvast bedankt

:o :o :o :o

ik ben 32 jaar en met een percentage van 16 % (zou het hier aan kunnen liggen)

83 kg:

eet minder en je wordt vanzelf strakker.

Terug
Naar boven