Voor de mensen die hun motivatie en doelen al gesteld hebben in het meschien iets minder intersant maar dit dan nog lezen kan echt geen kwaad dus wrom niet voor de anderen kan het wel een mind opener zijn.
Ik vindt het heel nuttig en het heeft me toch een extra boost om me nog meer in te zetten en te geloven in mezelf.
Ik vindt het trouwens een superboek de manier waarop alles uitgelegt wordt en de volledigheid van het boek zijn voor mij elke cent waardt.
Ik probeer alles te doen wat in het boek staat wel gelijdelijk aan want het is wat teveel om in een keer men leven zo aan te passen maar ik geloof er wel in.
Julie mogen zeker nog een log verwachten van mijn vorderingen.
Ik vindt het heel nuttig en het heeft me toch een extra boost om me nog meer in te zetten en te geloven in mezelf.
Ik vindt het trouwens een superboek de manier waarop alles uitgelegt wordt en de volledigheid van het boek zijn voor mij elke cent waardt.
Ik probeer alles te doen wat in het boek staat wel gelijdelijk aan want het is wat teveel om in een keer men leven zo aan te passen maar ik geloof er wel in.
Julie mogen zeker nog een log verwachten van mijn vorderingen.

?
? En is 2 pagina's per vel afdrukken wel handig? Lijkt me dat de inkt door zal schijnen...