mephisto56
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk om anderen dezelfde ervaringen te zien doormaken als jezelf, heel herkenbaarsloeber zei:Ook ik heb inderdaad (voor de eerste keer eigelijk) ook men korte- en langtermijn doelen opgeschreven........ook ik had zo het gevoel van "tja seg, ik WEET wel wat ik wil"......enkele bladzijden later zegt ie zo van........STOP hier als je je doel nog niet op papier hebt staan.............heb ik dan een beetje twijfelachtig gedaan.........nu geen spijt van........bij mij is het effect immens gewoon.......mijn motivatie is met 300% omhoog gegaan zo lijkt me, gewoon door het te noteren.
Big_T zei:Tuurlijk, zelfs aan te raden om in de bulk aan cardio te doen. Het moet alleen duidelijk zijn dat je dit doet om je conditie te verbeteren. Daar staat het woord cardio trouwens ook voor. Een gezonder hart en grotere longinhoud helpen bij krachttraining om minder snel buiten adem te zijn, en zwaardere oefeningen langer vol te houden. Op zich kan je cardio doen om je vetpercentage te verminderen, maar dit klopt gewoon niet. Als je bulkt is elke dag een plus aan calorien, dus je kan nooit niet afvallen. Als je extra energie wil verbranden omdat je teveel calorien hebt gegeten, dan helpt dit om de vetopstapeling te verminderen, maar waarom dan bulken? Je eet toch zoveel omdat je juist wil groeien. Als je teveel groeit in vetmassa, dan kan je beter de kcal ietsje verlagen en de keuze van de voeding veranderen, dan cardio te doen met als doel een mini cut te doen tussendoor de bulk, wat IMO totaal niet effectief zou zijn.
Als je het wil hebben over spierverlies, het zal weinig invloed hebben als je 15 minuten HIIT doet na je KT en dit 2-3 x in de week, puur om conditie te verbeteren. Je gaat pas spieren verliezen als je elke dag lange afstanden loopt en daarbij nog eens een eiwitarm dieet zou gebruiken.

ik heb m uitgeprint en wel...lang leve het kopieer apparaat van de universiteit!!!ff het bestand invoeren..printen...kopieerkaart met 400 kopietikken...giant zei:ik zou dat boek ook liever kopen in de winkel als ik dat ebook moet afprinten
dat kost ook geld en dan heb ik er geen mooi kaft bij
voilà!!!2gaatjes in elk blaadje en in een mooie map
kga nerges heen zonder me bijbel
Lekker belangrijk dat kaftgiant zei:ik zou dat boek ook liever kopen in de winkel als ik dat ebook moet afprinten
dat kost ook geld en dan heb ik er geen mooi kaft bij
Gaat om de inhoud, en het feit dat je wil afvallen, niet om een mooi boek om in de boekenkast stof te happen. Printen kost relatief gezien zeer weinig en wat je aan dit boek hebt is veel meer waard dan die paar euros.Je neemt hier wel direct het meest extreme gevall er staat dat de meeste endomorph met 4 tot 5 maal per week 30 tot 45 minuten cardio all opmerkelijke resultaten kunnen halen enkel in de meest extreme gevallen moet men het opdrijven tot 7 maal en dan denk ik niet dat je 60 min cardio zal moeten doen 45 min lijkt me dan nog veel.Cagri51 zei:Eey ik heb laatst de ebook doorgelezen van BFFM. Nu weet ik dat ik van nature een endomorph ben. Dus ik had alles doorgelezen wat betrekking had op endomorphen.
Ik kwam toen bij het cardio gedeelte uit. Er stond dat endomorphen ongeveer 7 dagen per week cardio moeten doen en dat rond een minuut of 60. Er stond ook dat wanneer je dieet perfect in orde was dat het niet veel zou helpen, cardio is een must.
Maar wat denken jullie![]()