AndroidHealthClinic

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

Als het in hardcopy zou uitkomen ben ik zeker een van de eerste die het zou bestellen. Hopelijk komt het er ooit van.

Ben zelfs onder men "plateau" geraakt......zie mijn log post.
BFFM is gewoon een aanrader.

ja bij klopt het ook nie dan weer 18% nu weer 19
en zoveel vet heb ik nie

de e-book heeft mij goed geholpen in ieder geval.

JE zult niet zomaar spiermassa verliezen bij ochtendcardio, dit is veel meer van toepassing bij échte ecto's. Meso's en endo's halen er over het algemeen zeer goede resultaten mee zonder noemenswaardig vvm verlies.

Re: Pre-Post workout voedsel in BFFM

5 maanden later???

sloeber zei:
Ook ik heb inderdaad (voor de eerste keer eigelijk) ook men korte- en langtermijn doelen opgeschreven........ook ik had zo het gevoel van "tja seg, ik WEET wel wat ik wil"......enkele bladzijden later zegt ie zo van........STOP hier als je je doel nog niet op papier hebt staan.............heb ik dan een beetje twijfelachtig gedaan.........nu geen spijt van........bij mij is het effect immens gewoon.......mijn motivatie is met 300% omhoog gegaan zo lijkt me, gewoon door het te noteren.
Leuk om anderen dezelfde ervaringen te zien doormaken als jezelf, heel herkenbaar :thumb:

Vanaf dat ik men plooimetertje heb begin ik ook met een wekelijks logboek......ik zal em posten op de juiste thread.

Re: Waar bestellen?

oh ok dan, mss dat ik het ook maar is moet aanschaffen...

Voor mij is het motivatiehoofdstuk het belangrijkst. Ik wil heel veel, maar het liefst doe ik er niets voor...zo werkt het dus niet. Ik heb dus iemand nodig die de dingen zegt die Tom V. zegt. Ik heb hier heel veel aan. En inderdaad, hierboven las ik het ook al, het is toepasselijk op je gehele leven. Ik moet mijn scriptie schrijven (al een half jaar) en dat gaat niet vanzelf. Door dit boek ga ik zeker mijn doelen bereiken!!! Het is het geld dus meer dan waard.

Nu gaat dit allemaal over de cut. Kan je in de bulk ook cardio toevoegen om mijn vet op peil te houden aangezien ik een endo ben.

Botst dat niet met spierobouw, omdat men meestal zegt: cardio en spieropbouw gaan niet samen !!!

????????

Tuurlijk, zelfs aan te raden om in de bulk aan cardio te doen. Het moet alleen duidelijk zijn dat je dit doet om je conditie te verbeteren. Daar staat het woord cardio trouwens ook voor. Een gezonder hart en grotere longinhoud helpen bij krachttraining om minder snel buiten adem te zijn, en zwaardere oefeningen langer vol te houden. Op zich kan je cardio doen om je vetpercentage te verminderen, maar dit klopt gewoon niet. Als je bulkt is elke dag een plus aan calorien, dus je kan nooit niet afvallen. Als je extra energie wil verbranden omdat je teveel calorien hebt gegeten, dan helpt dit om de vetopstapeling te verminderen, maar waarom dan bulken? Je eet toch zoveel omdat je juist wil groeien. Als je teveel groeit in vetmassa, dan kan je beter de kcal ietsje verlagen en de keuze van de voeding veranderen, dan cardio te doen met als doel een mini cut te doen tussendoor de bulk, wat IMO totaal niet effectief zou zijn.

Als je het wil hebben over spierverlies, het zal weinig invloed hebben als je 15 minuten HIIT doet na je KT en dit 2-3 x in de week, puur om conditie te verbeteren. Je gaat pas spieren verliezen als je elke dag lange afstanden loopt en daarbij nog eens een eiwitarm dieet zou gebruiken.

Big_T zei:
Tuurlijk, zelfs aan te raden om in de bulk aan cardio te doen. Het moet alleen duidelijk zijn dat je dit doet om je conditie te verbeteren. Daar staat het woord cardio trouwens ook voor. Een gezonder hart en grotere longinhoud helpen bij krachttraining om minder snel buiten adem te zijn, en zwaardere oefeningen langer vol te houden. Op zich kan je cardio doen om je vetpercentage te verminderen, maar dit klopt gewoon niet. Als je bulkt is elke dag een plus aan calorien, dus je kan nooit niet afvallen. Als je extra energie wil verbranden omdat je teveel calorien hebt gegeten, dan helpt dit om de vetopstapeling te verminderen, maar waarom dan bulken? Je eet toch zoveel omdat je juist wil groeien. Als je teveel groeit in vetmassa, dan kan je beter de kcal ietsje verlagen en de keuze van de voeding veranderen, dan cardio te doen met als doel een mini cut te doen tussendoor de bulk, wat IMO totaal niet effectief zou zijn.

Als je het wil hebben over spierverlies, het zal weinig invloed hebben als je 15 minuten HIIT doet na je KT en dit 2-3 x in de week, puur om conditie te verbeteren. Je gaat pas spieren verliezen als je elke dag lange afstanden loopt en daarbij nog eens een eiwitarm dieet zou gebruiken.

Thanks hier kan ik wat mee :)

wie zei ook al weer dat endo's niet gemaakt zijn om hard te lopen?:D gisteren weer 35minuten HIT interval gedaan op de loopband na me KT:D alleen me kuiten doen zo'n ****ing pijn de dag dr na:(

effe seriues

ik zou dat boek ook liever kopen in de winkel als ik dat ebook moet afprinten
dat kost ook geld en dan heb ik er geen mooi kaft bij

giant zei:
ik heb m uitgeprint en wel...lang leve het kopieer apparaat van de universiteit!!!ff het bestand invoeren..printen...kopieerkaart met 400 kopietikken...:D voilà!!!2gaatjes in elk blaadje en in een mooie map:D kga nerges heen zonder me bijbel:)

giant zei:
Lekker belangrijk dat kaft :) Gaat om de inhoud, en het feit dat je wil afvallen, niet om een mooi boek om in de boekenkast stof te happen. Printen kost relatief gezien zeer weinig en wat je aan dit boek hebt is veel meer waard dan die paar euros.

Komt trouwens nooit niet in de Nederlandse boekhandel, weet ik nu uit zeer goede bron.

Ik zou er niet echt op wachten. Het is helemaal niet zeker dat het ook maar zal gebeuren. Op dit moment raad ik iedereen die er echt interesse in heeft, en een beetje Engels begrijpt, aan om het gewoon te bestellen. Als je een Engelstalige film kan volgen, dan volg je dit boek ook, de tekst is eenvoudig en duidelijk.

Cagri51 zei:
Eey ik heb laatst de ebook doorgelezen van BFFM. Nu weet ik dat ik van nature een endomorph ben. Dus ik had alles doorgelezen wat betrekking had op endomorphen.

Ik kwam toen bij het cardio gedeelte uit. Er stond dat endomorphen ongeveer 7 dagen per week cardio moeten doen en dat rond een minuut of 60. Er stond ook dat wanneer je dieet perfect in orde was dat het niet veel zou helpen, cardio is een must.

Maar wat denken jullie???
Je neemt hier wel direct het meest extreme gevall er staat dat de meeste endomorph met 4 tot 5 maal per week 30 tot 45 minuten cardio all opmerkelijke resultaten kunnen halen enkel in de meest extreme gevallen moet men het opdrijven tot 7 maal en dan denk ik niet dat je 60 min cardio zal moeten doen 45 min lijkt me dan nog veel.
ik probeer nu 4 maal per week een gemiddelde van +-45 min cardio.
Ik ga er ook men werk van maken men voeding nog verder te verbeteren en meermaals per dag te eten.

Terug
Naar boven