AndroidHealthClinic

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

lijkt me gewoon mogelijk, alleen niet met crappy dieeten als sonja bakker, die dieeten zijn gewoon niet goed om vet kwijt te raken, het gaat daarbij vooral om gewichtsverlies en dat zal na een tijdje stoppen met zo'n dieet, dan past het lichaam zich aan aan het aantal kcals dat zo'n dieet je toelaat te eten.

Het is een levenshouding, als je dieet om 'even dat vet' kwijt te geraken..komt het gewoon terug.

(dan toch eens men eerste post gemaakt na 2-3 weken lezen)

tegen de tijd dat je al je vet kwijt bent ben je er al lang aan gestorven

helemaal waar

ik had ooit van die rotzooi gebruikt en viel 1 kilo per dag af na 5 dagen was het feeesst over en hielp het al voor geen meter meer dieeten hetzelfde verhaal nu ben ik als een mother****er whey eiwitten aan het vreten en als ik honger heb eet ik sowieso en ik word alleen maar minder spekkiig + meer spiern + meer kracht

Ik lees wel eens op een ander forum ( gewoon algemeen forum, niet specifiek gericht op sport ) en daar lees ik regelmatig mee bij onderwerpen als : liposuctie enzo. Ik verbaas me daar dan elke keer weer over. Die vrouwen (tja, zijn het toch meestal ) kiezen dan voor liposuctie en dat is hun goed recht maar de reden waarom verbaast me echt.... geen tijd om te sporten ( lees geen zin ), of ze hebben alles al geprobeerd ( geloof ik dus niets van ).
Dus vandaar dat ik het vroeg... mijn mening is dat je echt wel een mooi lichaam kunt krijgen zonder lipo, als je maar wilt... en dat kost inderdaad een hoop inspanning en tijd.

maagbandjes bij supperdikke mensen vind ik ook al zoiets. Ik lees regelmatig daar dat mensen een maagband laten plaatsen met alle complicaties van dien en dan wel gewoon taart en patat en dergelijk blijven eten... echt waar, daar kan ik met mijn verstand niet bij:eek!:

Laatst bewerkt:
Tja, de reden dat de meeste mensen, en dan bedoel ik over het algemeen vrouwen, liposuctie laten doen is dat ze denken alles geprobeerd te hebben.

Ze denken dat ze 'wel eventjes op dieet kunnen en die kilo's vet zo kwijt zijn', maar dat valt altijd vies tegen en dan stoppen ze er gelijk mee.
Maar weinig mensen kunnen iets lang genoeg volhouden en blijven doorzetten als het even wat minder goed gaat. Daar ligt het aan!

En je moet onthouden dat het niet iets tijdelijks is, maar iets voor de rest van je leven. En het is ook vol te houden, sporten en op je eten letten. Als je er eenmaal inzit en je ziet positieve veranderingen blijf je gemotiveerd.

Veel mensen pakken het verkeerd aan en zijn te laks hulp te vragen aan mensen met ervaring.

En je moet onthouden dat het niet iets tijdelijks is, maar iets voor de rest van je leven. En het is ook vol te houden, sporten en op je eten letten. Als je er eenmaal inzit en je ziet positieve veranderingen blijf je gemotiveerd.
.

ik ben al overtuigd sporter hoor! even voor de duidelijkheid;)

Tja, de reden dat de meeste mensen, en dan bedoel ik over het algemeen vrouwen, liposuctie laten doen is dat ze denken alles geprobeerd te hebben.

Ze denken dat ze 'wel eventjes op dieet kunnen en die kilo's vet zo kwijt zijn', maar dat valt altijd vies tegen en dan stoppen ze er gelijk mee.
Maar weinig mensen kunnen iets lang genoeg volhouden en blijven doorzetten als het even wat minder goed gaat. Daar ligt het aan!

Veel mensen pakken het verkeerd aan en zijn te laks hulp te vragen aan mensen met ervaring.

:thumbs:

Heb ook af en toe wat tegenvallers, maarja gewoon weer de draad oppakken en ervoor gaan ;) .

zonder vet of enorm weinig vind ik maar lelijk, flinke spierdefinitie daarentegen uiteraard niet.

Bedankt!

Toch even vermelden dat het de laatste weken erg hard gaat met het dieet ebook Burn the fat, Feed the Muscle. Ik zou graag van deze gelegenheid gebruik maken om nieuwe gebruikers te bedanken voor hun aankoop via de DBB site en wens hen heel veel succes met het in praktijk brengen van de nieuwe informatie uit het boek.

PS: Als iemand nog vragen heeft over bepaalde chapters post ze dan gerust in deze sectie zodat wij je kunnen helpen.

Aan anderen: als je zelf ook meer wenst te weten over dit ebook en je kan een beetje Engels lezen, dan kan je meer informatie vinden op deze site: Burn the fat, Feed the Muscle. Ik zou zeggen verlies geen tijd, het programma kan gevolgd worden in 2 tot 3 maanden (min. 8 weken), succes gegarandeerd!

Boek gelezen, ben aan het navolgen. 6x per dag voeding, cardio enzo.

1 vraag, boeit het veel of ik na de training nog mijn dextrose inneem? Of gaat dit contraproductief werken?

voel me zo zonder suiker eigenlijk ook best moe. kwestie van gewenning?

Uitgaan en training

Ik ben het boek ook aan het lezen en het spreekt me zeer aan. Helder uitgelegd...soms valt ie in herhaling.. maar daardoor blijft het extra goed hangen :)

Alleen kwam een vraag in mij op. Hij heeft het over dat het een zonde is om een maaltijd te skippen. Hoe doen jullie dat bij uitgaan ? Blijf je gewoon dooreten ? en sta je zelfde tijd op of later ? Ik weet dat hierover wel eens topics zijn geweest.. maar ik wil het eignelijk in de lijn van dit boek weten. Als je dus zo optimaal mogelijk wil doen, maar toch ook nog een sociaal leven wil hebben :)

Als ik minder zou uitgaan zou ik sneller gaine that's a fact, maarja ik train toch voor men eigen en niet voor competitie ofzo.
Dus sla ik men wekelijkse pintjes niet over:D
Wat ik wel doe is nogaltijd iets eten voor ik ga slapen, langs frituur of kebab of gewoon iets thuis. Volgende dag slaap ik langer dus minder maaltijden maarja zoals ik al zei mij stoort het niet zo hard:D

Ik ben het boek ook aan het lezen en het spreekt me zeer aan. Helder uitgelegd...soms valt ie in herhaling.. maar daardoor blijft het extra goed hangen :)

Alleen kwam een vraag in mij op. Hij heeft het over dat het een zonde is om een maaltijd te skippen. Hoe doen jullie dat bij uitgaan ? Blijf je gewoon dooreten ? en sta je zelfde tijd op of later ? Ik weet dat hierover wel eens topics zijn geweest.. maar ik wil het eignelijk in de lijn van dit boek weten. Als je dus zo optimaal mogelijk wil doen, maar toch ook nog een sociaal leven wil hebben :)

Neem een zakje ongezouten pinda's mee in je jas :cool:

Heb hem ook eindelijk gedownload.

Eens kijken of het werkt...

Boek gelezen, ben aan het navolgen. 6x per dag voeding, cardio enzo.

1 vraag, boeit het veel of ik na de training nog mijn dextrose inneem? Of gaat dit contraproductief werken?

voel me zo zonder suiker eigenlijk ook best moe. kwestie van gewenning?
Toen ik het programma de eerste keer volgde heb ik alle suiker er uitgegooid, geen korrel meer. Ongelooflijk wat het doet als dat vergif uit je voeding verdwijnt. Om op je vraag te beantwoorden: ja het werkt contraproductief, aangezien het lichaam minder reden heeft om vetten te verbranden als bloedsuiker stijgt, zonde om daar geen gebruik van te maken na de training. Als je gewoon je koolhydraten voldoende binnenkrijgt zal je training + spiermassa er niet onder lijden, dat beloof ik je. Die vermoeidheid kan liggen aan de rest van je voeding (of slaap natuurlijk, maar ik ga er ff vanuit dat je voldoende uitgerust gaat trainen).

Heb hem ook eindelijk gedownload.

Eens kijken of het werkt...
Succes alvast, als je vragen hebt over bepaalde zaken stel gerust. Ik heb alles al 2x toegepast in de praktijk en ken het nu door en door. Voor mij is het gewoon mijn manier van cutten geworden.

Toen ik het programma de eerste keer volgde heb ik alle suiker er uitgegooid, geen korrel meer. Ongelooflijk wat het doet als dat vergif uit je voeding verdwijnt. Om op je vraag te beantwoorden: ja het werkt contraproductief, aangezien het lichaam minder reden heeft om vetten te verbranden als bloedsuiker stijgt, zonde om daar geen gebruik van te maken na de training. Als je gewoon je koolhydraten voldoende binnenkrijgt zal je training + spiermassa er niet onder lijden, dat beloof ik je. Die vermoeidheid kan liggen aan de rest van je voeding (of slaap natuurlijk, maar ik ga er ff vanuit dat je voldoende uitgerust gaat trainen).

Ok dat ga ik gewoon doen dan. Morgen ga ik ook daadwerkelijk die voedingswaardes enzo bereken (het zit nu wel snor met het voedsel, alleen dingen die in zijn lijstje staan) en een pot whey bestellen en dan ben ik echt set :cool:

eiwitinname tussen kt en cardio?

wil in de cutfase na elke krachttraining cardio gaan doen om zo extra calorieen te verbranden :cool:

is het aan te raden om tussen de kt en de cardio even snel wat eiwitten (whey) te nemen?

Terug
Naar boven