Ariane1991
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Hallo, bedankt voor de reacties.
Mijn onderhoud is ongeveer 2800 kcal, dus ik zou gewoon 2800 kcal per dag kunnen eten en 500 verbranden met cardio om af te vallen?
Ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo, bedankt voor de reacties.
Mijn onderhoud is ongeveer 2800 kcal, dus ik zou gewoon 2800 kcal per dag kunnen eten en 500 verbranden met cardio om af te vallen?
lijkt me wel een goede manier, door hoge cals dagen blijft je stofwisseling goed op gang. en onderhoud is iets lager dan je hoge dagen. dus dat zal wel helpen denk ik !! zelf heb ik er geen ervaring mee wel met carb cycle suc6 iigVolgens het boek sneller vetverlies met behoud van "lean body mass", het zou een effectieve methode zijn voor vetverlies voor endo's.
ik zou het boek zeker aanraden voor iedereen die bewust met voeding wil omgaan. Cutten is wel de invalshoek maar het boek bevat nog heel wat meer info over het mentale aspect (goalsetting), samenstelling van het lichaam en hoe verpercentage bepalen, bijhouden van (trainings)resultaten, lichaamtypes, wet van de caloriebalans, spreiding van maaltijden (en waarom), hoeveel van ieder macronutient heb je nodig, goede vetten versus slechte vetten, hoeveel eiwitten heb je nu echt nodig, wat nu precies met koolhydraten, waarom water essentieel is, hoe voedingsschema's opstellen, wat met supplementen, cardio...
Blijf het alleen jmmr vinden dat het een e-book is en niet een boek dat je ff erbij pakt... Uitprinten is ook weer zo extreem veel inkt 
Het is in die mate geschikt dat je na het lezen weet hoe een goed schema gemaakt wordt. Het enige wat je dan nog moet uitzoeken is hoeveel kcal erbij moeten komen om te kunnen groeien. Maar dat is niet zo moeilijk, dat leer je ook wel in het boek op basis van de theorie die erin staatIk lees hier vanalles over het afvallen (burn the fat) maar in hoeverre is het boek ook geschikt voor diegene die meer kennis van voeding tot zich willen nemen om aan te komen (feed the muscle)?? Hierbij denk ik aan belangen tegenelkaar uit gestippeld van koolhydraten, eiwitten, kcals, GI waarden etc...

Als je het dubbelzijdig uitprint valt het aantal pagina's papier alvast mee. Mijn vorige inkjetprinter had bovendien van die goedkope heropgevulde patronen, dan kost het uitprinten iets van een paar euro denk ik. Als je iemand kent met een laser dan word de CPP (cost per page) helemaal goedkoop. Of je kan in een bib of op je werk tussen de middag door proberen.Klinkt allemaal erg leuk. Denk toch maar aanschaffenBlijf het alleen jmmr vinden dat het een e-book is en niet een boek dat je ff erbij pakt... Uitprinten is ook weer zo extreem veel inkt
![]()
Als je het dubbelzijdig uitprint valt het aantal pagina's papier alvast mee. Mijn vorige inkjetprinter had bovendien van die goedkope heropgevulde patronen, dan kost het uitprinten iets van een paar euro denk ik. Als je iemand kent met een laser dan word de CPP (cost per page) helemaal goedkoop. Of je kan in een bib of op je werk tussen de middag door proberen.
Als je het dubbelzijdig uitprint valt het aantal pagina's papier alvast mee. Mijn vorige inkjetprinter had bovendien van die goedkope heropgevulde patronen, dan kost het uitprinten iets van een paar euro denk ik. Als je iemand kent met een laser dan word de CPP (cost per page) helemaal goedkoop. Of je kan in een bib of op je werk tussen de middag door proberen.
Zometeen ff de creditcard van mijn pa jatten en dat ding bestellen. Hopelijk heb ik dan genoeg tijd om het boek snel door te nemen en de kennis deze zomer nog toe te passen.Mooi zoHeb al even aan mijn ma gevraagd en die wou af en toe wel een paar hoofdstukken printen op der werkZometeen ff de creditcard van mijn pa jatten en dat ding bestellen. Hopelijk heb ik dan genoeg tijd om het boek snel door te nemen en de kennis deze zomer nog toe te passen.