MuscleMeat

Bokszak

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mijne was 110,- voor een nieuwe gevulde stoot/trapzak van 1,75 of 1,85 ofzow (weet ff nie precies)
maar hij is gevuld met lapjes leer (denk nep) en kleding.
Binnenkort moet ik um bijvullen, en dat ga ik doen met stukkjes zeem.
een vriend van me heeft daar nog wel een LADING van.

of maybe haal ik um alleen leeg, en doe en zo'n buis met zand in, daardoor zal de zak wel wat stabieler worden verwacht ik.
dat is zeker fijn, want zo'n lange zak gaat ERG rondzwaaien bij het kicken
 
ik heb een hele grote te koop met handschoenen, dom onding.
 
boogie zei:
ik heb een hele grote te koop met handschoenen, dom onding.

euhm, dunno of je dit weet, maar als je iets wilt verkopen moet je niet zeggen dat het een onding is :D
 
naja, elke bokszak is gewoon een onding, hangt daar gewoon maar een btje zielig te zijn, klaar om afgeranselt te worden.
 
zand in je bokszak is ideaal als de dijken doorbreken maar ik gebruik oude liever stukken leer van bijvoorbeeld oude bankstellen
 
geen zand

geen zand, is loodzwaar en keihard, je gaat het niet lang volhouden om hierop te stoten, het voelt net aan als beton.
 
Zand is goed om te leren hard slaan, maar heeft als nadeel dat het enorm slecht is voor de pezen en zenuwen.

Wat ook gemaakt wordt is in het midden een zak met zand en daarom zaagsel of lappen.

Het is wel zo als je een bokszak in zeemvel koopt dit enorm duur kan zijn. Daarom zijn zelf gemaakte mss iets handiger.

In decathlon zag ik onlangs alle soorten hangen voor max 45€ zo'n zak is een goed begin, en deze kan je dan zelf bijvullen naar behoren.

Maar geef mij toch maar een partner die men stootkussen kan vasthouden ;)
 
zand

weinigen die starten hebben de punch van een prof. Het is beter te boksen op een zachte stootzak om beschadigingen te voorkomen en om het trainingsplezier te behouden.
 
kan je dat niet gewoon vullen met oude kleren?
tlijkt me veel wel om dat allemaal in snippers te snijden...
 
de mijne is gevuld met zand en graan en daar krijg je harde pollen en schenen van!een zak met lappen komt te rap zacht en dus demt dat je slagkracht!hoe harder hoe beter!
 
heb zelf een bokszak gekocht van 70 cm hoog is goed gevult en is maar 12 kilo

hoe kan ik hem zwaarder maken
 
Laatst bewerkt:
kan je dat niet gewoon vullen met oude kleren?
tlijkt me veel wel om dat allemaal in snippers te snijden...
dat kan ja met kleding,,,die zakt toch steeds verder weg en kun je hem aanvullen,,een bokszak van 180 cm wordt ongeveer 65 kg als ie helemaal vol zit met kleren...de proffesionele bokszakken zijn ook meestal gevuld met kleding of zeem
 
kledingstukken en rijst, en af en toe je zak eens omdraaien en 2 minutjes schudden om het gewicht terug wat te verdelen.

Het belangrijkste aan de kledingsstukken is dat de ijzeren dingetjes zoals ritsen en knoppen eruit zijn geknipt, die maken je zak kapot. Voor de rest is in stukken knippen niet nodig
 
de mijne is gevuld met zand en graan en daar krijg je harde pollen en schenen van!een zak met lappen komt te rap zacht en dus demt dat je slagkracht!hoe harder hoe beter!
ik heb ook een bokszak gevuld met lappen stof maar geloof me maar dat ik mn schenen er kapot op kan trappen. ligt er gewoon aan hoe goed die zak is gevuld
 
als je hem met zand vult hoef je um dan niet weer opnieuw te vullen?
 
de mijne heb ik gevuld met mais
 
:haha: grote magnetron! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven