Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik wil een bokszak aanschaffen van 1mtr 1.20 lengte het meot er wel een zijn die bijna niet beweegt als je er tegenaanslaat zodat hij niet op en neer gaat met het slaan wat voor gewicht moet deze bokszak ehbben?
Hallo Hier kun je gevulde zakken kopen voor weinig en leege zakken. Ook heeft hij wel eens een zak gevuld met in het midden een kartonne pijp om het geheel nog harder te maken.
ik wil een bokszak aanschaffen van 1mtr 1.20 lengte het meot er wel een zijn die bijna niet beweegt als je er tegenaanslaat zodat hij niet op en neer gaat met het slaan wat voor gewicht moet deze bokszak ehbben?
Heb gezien da er n aantal boksers hier op forum zijn ,en heb besloten op n bokszak van 145 cm lang 40cm diameter te kopen is nieuw maar moet hem zelf vullen,
nu vraag k mij af met wa is 't beste om te vullen?
Zaagmeel is dat goed en hoeveel KG zou k er dan van nodig hebbe hem goed vol te gooien?
thx bro's
Heb hierzelf een oude bokszak(Cassius) die ik gebruik om enigszins in conditie te blijven.
Heb hem eens geopend en die is gevuld met lederoverschotten.Dit lijkt me wel ideaal.
Waarschijnlijk kun je die wel bekomen bij een of ander zetelfabriekje.