MuscleMeat

Borst/Binnenkant borst

Bezoekers in dit topic

Proxx

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
12
Waardering
1
Hoi bbers,

ik ben nu 3maanden bezig met intensief sport, schema, voedig enzovoort.
nu heb ik een vraag!

het lijkt alsof mijn borst in het midden wat te veruit elkaar staat.

nu hoor ik van die gast van de fitness dat dit door binnekant borst te trainen minder wordt.

maar ik las hier in een oud topic dat je daar de nadruk eigenlijk niet kunt leggen
( http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/binnenkant-borst-uiterst-serieus-38615/ )
ik zit hier best mee omhoog omdat ik het geen gezicht vind en er graag wat aan zou doen

kan iemand mij vertellen of dit nog weg gaat of moet ik er speciale nadruk qua oefeningen ofzoiets voor gaan doen?

Alvast bedankt!
 
voor binnenkant borst zijn idd geen specifieke oefeningen.
ik zou bench press oefening doen samen met incline bench/dubmbell press en dan nog een oefening als aanvulling.
 
Hey bedankt voor je snelle reactie,

zou die spleet ook minder worden naar mate ik langer train omdat er meer massa komt. of wordt de rest grooter en blijft die spleet daar zitten ?

zou echt een fiasco worden anders :P
 
die speelt die je daar zegt heeft iedereen, misschien dat het bij de ene wat groter is al bij de andere, maar naarmate je borst groter word komt dit mooier uit vind ik persoonlijk :)
 
Hey bedankt voor je snelle reactie,

zou die spleet ook minder worden naar mate ik langer train omdat er meer massa komt. of wordt de rest grooter en blijft die spleet daar zitten ?

zou echt een fiasco worden anders :P
Hoe meer massa, hoe minder spleet.
Maar je moet een beetje spleet hebben, ziet juist chiek uit nee?
 
Crossovers en dan verder oversteken.
Het gedeelte waar je het over hebt wordt vooral gevormd door de aanhechtingen van je pectorialis.
Dit kan echter ook gewoon genetisch zijn, niet bij iedereen beginnen de aanhechtingen op dezelfde plaats.
 
Dippen kan misschien ook helpen>?
 
Gewoon geduld hebben, je borst wordt het volst wanneer je lang genoeg traint en genoeg eet uiteraard. Bij praktisch elke borstoefening train je ook je binnenkant.
 
Er is wel een oefening die specifiek voor de binnen borst is, weet niet hoe die heet maar je zit dan in een stoel en dan kan je zelf losse schijven erop zetten en moet je de handgrepen vastpakken en wegduwen.
 
Er is wel een oefening die specifiek voor de binnen borst is, weet niet hoe die heet maar je zit dan in een stoel en dan kan je zelf losse schijven erop zetten en moet je de handgrepen vastpakken en wegduwen.

Onzin.

Al 100x eerder bewezen dat het anatomisch gezien onmogelijk is om het accent op binnenkant te leggen.
 
pectoralis.jpg


Kijk maar hoe die spier gevormd is. Als je borstspieren ver uit elkaar staan, komt dat imo door je aanhechtingen.

Binnenkant borst trainen is natuurlijk onzin...
 
Post 11.000 binnenkant borst
Nee kan niet apart getraind worden
AL zeggen de meeste fitness instructeurs van wel.
Maar goed, die zeggen ook dat deads gevaarlijk zijn.
Ik denk puur om de naam
 
Heey allemaal bedankt voor jullie reacties!

dippen doe ik al een tijd en crossover zit er ook al in. verder nog flyes peckdeck en bankdrukken schuin en normaal. soms wat wisselen met pullover of dumbbell press. ken de namen allemaal niet zo goed maar denk dat het wel te begrijpen valt ;)


ik zie het al ik moet dus gewoon door gaan met met schema, en verder niet te moeilijk doen.dus gewoon wachten op massa. en crossover beetje verder door halen :P

ben al heel blij met deze reacties :D


PS: sorry voor 11.000e post/topic hierover :P
 
Geeft niet. Maar gewoon hard trainen dan word de binnen kant ook dikker
En dus ook de vaar-geul iets smaller.
 
voor binnenkant borst zijn idd geen specifieke oefeningen.ik zou bench press oefening doen samen met incline bench/dubmbell press en dan nog een oefening als aanvulling.

kan je helemaal niks aan doen eingelijk
 
Umm nee. Dat is serieus geen grap
De binnekant borst is geen aparte spier. Dus die kan ook niet apart getraind worden.
 
pullovers dan?

of

benschpress close grip...?
 
Nee en nee

Pull over is trouwens grootendel lats en smaldrukken accentueert de triceps.
 
vraag het aan milos :>
 
Back
Naar boven