AndroidHealthClinic

borst groter

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
uh? binnenkant krijg je die mooie spier samentrekking veel mooier

Laatst bewerkt:
kijk maar naar avantar smoothmold

Als je borst achterloopt dan zou ik hem dagelijks aanpakken met fly's en crossovers.

RRRRR marky!

dagenlijks?:( :eek:

dan k unnen ze toch niet herstellen en groeien?

Ben je gek, issolatie staat erom bekend dat je issolerend groeit en hersteld dat is anders dan compoundherstellen.
Issolatie daar wordt je groot van, wel elke dag vanuit een andere hoek pakken he Marky.

PS. Gebruik nog even de zoekfunctie.

zal dat eens doen he edje

de zoek functie idd!

maar gelukkig dat je even uitlegt wat voor abracaba je allemaal uitkraamt

nu snap ik wat je bedoelt dus.

de spier iedere dag trainen en iedere dag een andere gedeelte van de spier!

:scratch: :D

barbell bench en barbell incline bench deden het goed in mn vorig schema, kon de flyes sommige trainingen zelfs laten vallen.

Tip van Larry Scott:

probeer eens te dippen met je handpalmen naar buiten wijzend, ofwel met je vingers naar elkaar toe wijzend. Het is een beetje een lastige manier van vastpakken, maar hierdoor gaan je ellebogen automatisch naar buiten staan en pak je veeeel meer met je borst dan triceps. Ook dwingt deze manier van vastpakken dat je voorover moet hangen!

eduardjanssen zei:
Ben je gek, issolatie staat erom bekend dat je issolerend groeit en hersteld dat is anders dan compoundherstellen.
Issolatie daar wordt je groot van, wel elke dag vanuit een andere hoek pakken he Marky.
PS. Gebruik nog even de zoekfunctie.

Mmmh, daar zeg je me wat.

intressant

RubenSossa zei:
Tip van Larry Scott:
probeer eens te dippen met je handpalmen naar buiten wijzend, ofwel met je vingers naar elkaar toe wijzend. Het is een beetje een lastige manier van vastpakken, maar hierdoor gaan je ellebogen automatisch naar buiten staan en pak je veeeel meer met je borst dan triceps. Ook dwingt deze manier van vastpakken dat je voorover moet hangen!

idd het proberen waard

?? :roflol: kijken wie het eerst een schouderblessure heeft?

Ik dacht eerst altijd dat jij die beer in je avatar was. Maar dat valt dan weer tegen want je bent het niet. Of ben je het stiekem toch?

Volgens mij is dat Mark Wahlberg in zn avatar.

Vandaar Markywannabee.. :D

Dus dat betekent dat hij wel weet wat "wannabee" betekent?

Misschien een leuk item voor in je vertaal topic Marky?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven