XXL Nutrition

borst groter

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
hij bedoelt slimmpie die beer in JOU avantar dat ben jij in je badkamer pffff

en ja whalberg ja

wahlberg is niet bepaald een beer hoor!

die avantar van ruben wel ja ;-)

maar train jij altijd je borst dan zo zoals je net uitlegde?

eduardjanssen zei:
Ben je gek, issolatie staat erom bekend dat je issolerend groeit en hersteld dat is anders dan compoundherstellen.
Issolatie daar wordt je groot van, wel elke dag vanuit een andere hoek pakken

dus ik zou als mijn borst achter zou lopen elke dag cable flyes of gewone flyes kunnen pakken? zolang het maar vanuit een andere hoek is, d.w.z. decline, flat of incline?

als je hier nog wat extra op in wilt gaan, graag! :D

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID:

ik ben NIET die beer in mijn avatar ok?

dan hebben we dat even duidelijk, voordat mensen erover beginnen :cool:

Inderdaad ontkennen heeft geen zin. Jij bent een beer!

:mad: kle**lijers :p

nee maar eduard.. kan je nog even wat meer vertellen over dat isolatie dat dat elke dag kan?

Remco - 1977 zei:
Dit filmpje is echt goed. Er wordt namelijk nadruk gelegd op de uitvoer van de oefening. Zwaar trainen wilt niet zeggen dat je een grote borst krijgt. Die Milos heeft het over isoleren van de spiergroepen.

Presies, zwaar trainen en weinig herhalingen is om kracht te winnen.
En om massa te krijgen moet je meer herhalingen doen, alles heel basic houden.
Wat ook behoorlijk veel massa op de borst opleverd zijn samen gestelde oefeningen.

ik dacht dat het net andersom was

veel herhaleningen voor kracht en conditie van de spieren
en weinig herhalingen juist voor massa

want bij veel herhaliningen train je andere spieren dan die je nodig hebt voor massa! de lange en korte spieren of zo iets

want bij veel herhaliningen train je andere spieren dan die je nodig hebt voor massa! de lange en korte spieren of zo iets

De lange spier? Is dat niet de spier die vanaf je hoofd tot onderaan je voet loopt?
De korte spier? Is dat niet de spier die van je linker teelbal tot je anus loopt?

Bedankt alvast voor de info Marky.

Iets met een klok en een klepel.

Ken je dat gezegde niet, van die klok en die klepel. De klepel valt niet ver van de klok, was het niet?

dit is nou dis slowchatten

waar is ericR??

Ik wilde ermee zeggen dat Markywannabee een sorot logica over z'n spieren tentoonspreid, maar niet helemaal duidelijk is wat 'ie wil zeggen en dan ook nog wel eens de boel door elkaar haalt.

Kracht = laag in reps
Massa = hoog in reps

Over z'n algemeen. Ik vraag me af hoe je dat ziet over 'andere spieren', je hebt toch niet op precies dezelfde plek twee spieren, een voor de kracht en een voor de massa?

Soms kan ik alles wel direct zeggen, maar zeg ik het via een omweggetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven