shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet hoger dan 30omdat aantal mensen hier zeggen probeer eerst eens een bewezen schema nou dan vraag ik wat is een bewezen schema.
vandaag incline dumbell press gedaan maar welke hoek zetten jullie het bankje ?
30% best laag net iets hoger dan plat
probeerde het bankje 45% maar train je dan niet je schouders erbij ?
Simpel gezegd verbrand je met elke activiteit wat energie kost vet zolang je onder onderhoud eet. Of dat nou slapen of fappen is.Het punt van high reps is dat dit berust op de aerobe ademhaling die instaat voor het verbranden van vet.
Wat daar vaak bij wordt vergeten te melden is dat je dan gewoon elke voedingsstof gaat kataboliseren, dus mogelijk ook die spiermassa die jij zo hard voor hebt gewerkt.
Om dit tegen te gaan in een cut moet je je spieren blijven stimuleren om te groeien. High weight moderate reps dus.
Als je vet wilt verbranden doe je dat niet met gewichten, maar met cardio en dieet.

dan wil ik niet te lang gaan cutten want dan raak ik natuurlijk alleen maar meer kwijt
woog laatste keer 78,5 kilo volgende dag 80 kilo -_- hoe kan ik daar nou tegen eten
weeg soms ook in de avond lichter dan in de morgen snap ik ook niet echt
cut nu ongeveer 2/2,5 maand
dan wil ik niet te lang gaan cutten want dan raak ik natuurlijk alleen maar meer kwijt
woog laatste keer 78,5 kilo volgende dag 80 kilo -_- hoe kan ik daar nou tegen eten
weeg soms ook in de avond lichter dan in de morgen snap ik ook niet echt
cut nu ongeveer 2/2,5 maand

ik ben al best wat gewicht kwijt woog eerst 84 kilo nu 78,5 val nu ongeveer halve kilo per week of denk ik.Misschien ophouden met cheaten dan.
Ik verloor 1kg/week in mijn eerste cut in 500Kcal deficit en cardio (HIIT)
Kan vele redenen hebben, watergewicht, verteerd voedsel dat nog aanwezig is in de darmen,.. Niet zo naar kijken.ik ben al best wat gewicht kwijt woog eerst 84 kilo nu 78,5 val nu ongeveer halve kilo per week of denk ik.
het is heel wisselvallig de ene dag val ik niks af en dan de andere 0,5 kilo.

aah oke misschien weeg ik daarom soms avonds lichter dan in de morgenKan vele redenen hebben, watergewicht, verteerd voedsel dat nog aanwezig is in de darmen,.. Niet zo naar kijken.