Fitness Seller

borst oefeningen

zlatan

Novice
Waardering
0
beste mensen,

Ik heb een vraagje. Ik train mijn borst altijd intensief en ik druk nu aon 105 kilo met bankdrukken. Mijn lichaamsgewicht is 70 kilo, dus ik vind dat wel netjes. Alleen mijn borst is in verhouding met mijn biceps aan de kleine kant.. Hoe krijg ik die pomp in mijn borst? Of is dit gewoon genetisch bepaald?

Alvast bedankt,

Pomp is nergens goed voor...buiten voor sommigen een goed gevoel.
Hoe train je je borst? Hoeveel reps?

• Topic Starter Topic Starter
ik ga eerst bankdrukken op de gewone bank . 8 herhalingen in 4 sets
daarna schuine bank, 8 herhalingen in 3 sets
Schuine bank naar beneden 8 herhalingen 2 sets
dan pak ik de pek dek. 10 herhalingen in 4 sets
Dan ga ik dippen, 3 sets van 10 herhalingen

ik ga eerst bankdrukken op de gewone bank . 8 herhalingen in 4 sets
daarna schuine bank, 8 herhalingen in 3 sets
Schuine bank naar beneden 8 herhalingen 2 sets
dan pak ik de pek dek. 10 herhalingen in 4 sets
Dan ga ik dippen, 3 sets van 10 herhalingen

Ziet er niet slecht uit hoor

ja ziet er goed uit, je kan ook al goed veel benchen, bij de een groeit het ene lichaamsdeel beter dan het andere, kan je niet veel aan veranderen, gewoon zo doorgaan, goed eten en geduld hebben

• Topic Starter Topic Starter
nee dat dacht ik ook .. maar ik snap het niet,, ik voel dat ik veel kracht heb in mijn borst omdat ik wel aardig wat kan drukken.. alleen groeien me borsten niet zo snel..

Misschien wel een beetje veel 16 sets voor borst alleen, kun je beter 12 of minder van maken en kijken hoe dat gaat. Daarnaast is afwisseling belangrijk, steeds verschillende oefeningen in verschillende volgorde en op verschillende dagen

Zit je voeding enz. wel goed?

misschien druk je meer vanuit je triceps en schouders

Dat zeg ik net

Ja dat snap ik bij flyes spreek je de borst meer aan, maar wat ik bedoel is hoe je minder met je schouders/triceps kunt drukken en meer vanuit je borst bij benchpress. Is dit een kwestie van techniek of kun je hier niet veel aan veranderen?

Ja dat snap ik bij flyes spreek je de borst meer aan, maar wat ik bedoel is hoe je minder met je schouders/triceps kunt drukken en meer vanuit je borst bij benchpress. Is dit een kwestie van techniek of kun je hier niet veel aan veranderen?

Vriend, ik zeg dat je je borst kan voorvermoeien en daardoor zal je je borst meer aanspreken met bankdrukken

Sorry my bad:o ,

Ik had er overheen gelezen, meende dat je fly's als vervanging suggereerde. Zal het eens proberen

Ziet er idd niet slecht uit, maar variatie en afwisseling zijn ook nodig...

Borst vooruit steken en schouderbladen tegen elkaar plakken, EN zo blijven houden!

Wat dacht je van dumbbell drukken? Mijn borst groeide enorm in een korte tijd na een lange tijd alleen maar barbell gedrukt te hebben.

Flies zijn k*t.

meet oefeningen doen dan bankdrukken alleen, een pomp is leuk maar daar groeit je borst niet extra van ofzo. ga je lichaam eens verassen met andere oefeningen, beter uitvoeren van de oefeningen, andere sets&reps...

is je voeding in orde?

Terug
Naar boven