Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wedden dat zijn voeding niet in orde is... Hoe kan je nu een deftige borstkas hebben als je 70 weegt.
lijpe uitspraak, weet niet bij welk gewicht hij begonnen is maar je kan niet met je vingers knippen en plots 30kilo zwaarder zijn, je voeding mag dan nog zo goed zijn
oke thanx voor de tipss!! . jah de voeding is wel oke. .denk ik ik begin smorgens met brinta en eet om de 2 uur 4 plakken bruin brood.. zon 6 tot 7 maaltijden per dag
wedden dat zijn voeding niet in orde is... Hoe kan je nu een deftige borstkas hebben als je 70 weegt.
stoere uitspraak, ik weeg zelf 68kg en hef meer dan kerels die 100 wegen op de fitness
Daarnaast is afwisseling belangrijk, steeds verschillende oefeningen in verschillende volgorde en op verschillende dagen

Vriend, ik zeg dat je je borst kan voorvermoeien en daardoor zal je je borst meer aanspreken met bankdrukken
*Augustsson J, Thomee R, Hornstedt P, Lindblom J, Karlsson J, Grimby G., Effect of pre-exhaustion exercise on lower-extremity muscle activation during a leg press exercise. J Strength Cond Res. 2003 May;17(2):411-6.
Oftewel, pak is eerst je schouders en triceps goed aan, vermoei ze. Is je bench veel minder, dan zul je uit de triceps/ schouders drukken. Zal het weinig effect hebben, 1 rep ofzo of een aantal kilo minder dan zal je toch grotendeels vanuit je borst drukken.

hehe ik weet wel zeker dat 99% van de mensen aardig wat minder drukt als ze schouders en triceps goed hebben aangepakt. De 1% voor wie het niet zou uitmaken, doet geen BP's![]()