AndroidHealthClinic

borst oefeningen

Gewoon eens totaal andere oefeningen doen; db press, flys, cable flys enzovoorts.

Afwisselen, techniek en voeding (ff samenvattend)
Hoe vaak train je borst? het kan het proberen waard zijn een periode vaker je borst te gaan trainen laat zeggen 1 a 2 maanden 2x per week. Wissel dan per opvolgende training je oefeningen af (kwa soort en volgorde). Er vanuit gaande dat derest 1x per week getrained wordt. Heb dit gedaan gedurende zo'n periode en mijn borst is er echt waanzinnig op vooruit gegaan.

• Topic Starter Topic Starter
oke thanx voor de tipss!! . jah de voeding is wel oke. .denk ik ik begin smorgens met brinta en eet om de 2 uur 4 plakken bruin brood.. zon 6 tot 7 maaltijden per dag

dumbbell presses voor borstmassa

wedden dat zijn voeding niet in orde is... Hoe kan je nu een deftige borstkas hebben als je 70 weegt.

wedden dat zijn voeding niet in orde is... Hoe kan je nu een deftige borstkas hebben als je 70 weegt.

lijpe uitspraak, weet niet bij welk gewicht hij begonnen is maar je kan niet met je vingers knippen en plots 30kilo zwaarder zijn, je voeding mag dan nog zo goed zijn

lijpe uitspraak, weet niet bij welk gewicht hij begonnen is maar je kan niet met je vingers knippen en plots 30kilo zwaarder zijn, je voeding mag dan nog zo goed zijn

Ok heb je gelijk in, maar dan nog. Als je 70 weegt ga je sowieso niet egt breed zijn en kan je beter geduldig afwachten tot je zwaarder bent en je spieren wat groter zijn.
Er nu al om beginnen wenen is stom.

stoere uitspraak, ik weeg zelf 68kg en hef meer dan kerels die 100 wegen op de fitness

en wa maakt dat precies uit? hij wil grotere borstspieren... Ik ben er vrij zeker van dat die mannen van 100kilo breder zijn dan jij met je 68kilo ook al hef je 10000x meer dan hun.

struizer ja , maar zeker geen grotere borstspieren

Vriend, ik zeg dat je je borst kan voorvermoeien en daardoor zal je je borst meer aanspreken met bankdrukken

ah ja? dan weet je niet goed hoe je lichaam werkt.

onderzoek heeft aangetoond dat net het omgekeerde gebeurt(*). je lichaam gaat automatisch de beste spieren aanspreken om een beweging uit te voeren. borst voorvermoeien gaat er bijgevolg enkel voor zorgen dat je net andere spieren meer gaat aanspreken.

*Augustsson J, Thomee R, Hornstedt P, Lindblom J, Karlsson J, Grimby G., Effect of pre-exhaustion exercise on lower-extremity muscle activation during a leg press exercise. J Strength Cond Res. 2003 May;17(2):411-6.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
jah ik doe meestal kaas op mijn brood , en eet ook veel ananas! maar heb geen eiwitshakes enzo

*Augustsson J, Thomee R, Hornstedt P, Lindblom J, Karlsson J, Grimby G., Effect of pre-exhaustion exercise on lower-extremity muscle activation during a leg press exercise. J Strength Cond Res. 2003 May;17(2):411-6.

Oftewel, pak is eerst je schouders en triceps goed aan, vermoei ze. Is je bench veel minder, dan zul je uit de triceps/ schouders drukken. Zal het weinig effect hebben, 1 rep ofzo of een aantal kilo minder dan zal je toch grotendeels vanuit je borst drukken.

Oftewel, pak is eerst je schouders en triceps goed aan, vermoei ze. Is je bench veel minder, dan zul je uit de triceps/ schouders drukken. Zal het weinig effect hebben, 1 rep ofzo of een aantal kilo minder dan zal je toch grotendeels vanuit je borst drukken.

hehe ik weet wel zeker dat 99% van de mensen aardig wat minder drukt als ze schouders en triceps goed hebben aangepakt. De 1% voor wie het niet zou uitmaken, doet geen BP's :D

hehe ik weet wel zeker dat 99% van de mensen aardig wat minder drukt als ze schouders en triceps goed hebben aangepakt. De 1% voor wie het niet zou uitmaken, doet geen BP's :D

Ik heb het zelf nog nooit geporbeerd, maar je zou wel de verschillen kunnen gaan meten.

hoe vaak druk je die 110 kilo weg ?

Terug
Naar boven