XXL Nutrition

Borst routine zonder flyes

Wat is jullie mening over een borstroutine zonder cable flyes, db flyes of cable crossovers? Ik vind deze persoonlijk niet zo fijn als bankdrukken of andere machines waar je alleen hoeft te drukken.

Op zich niets mis mee, maar hou wel in de gaten dat er geen "rustpunten" voor de triceps zijn binnen je borsttraining en deze dus meer een zwakke schakel kunnen gaan vormen.

Ik kan niet zonder fly's, of dat nu met DB's of met cable is. Voor mijn gevoel de enige oefening waarbij ik zo geconcentreerd die "pijn" in de borst van krijg. Of dat nu ook daadwerkelijk beter is, geen idee, maar naast gebruikelijke bench & co zitten die er altijd in.

Ik kan niet zonder fly's, of dat nu met DB's of met cable is. Voor mijn gevoel de enige oefening waarbij ik zo geconcentreerd die "pijn" in de borst van krijg. Of dat nu ook daadwerkelijk beter is, geen idee, maar naast gebruikelijke bench & co zitten die er altijd in.

Helemaal mee eens! Als je je armen zo ver naar buiten doet en je voelt die stretch/pijn... Heerlijk :D

Dit is onduidelijke informatie, nu weten we nog steeds niet of je er echt van houd of het echt haat

Mijn moeder is een heldin. In alle opzichten.

Zo ook de flyes, enige borstoefening die ik ook 'voel' . Ik kan me geen routine zonder flyes voorstellen.
Wel de db variant trouwens, cable is niet mijn ding.

Ik moet er niet aan denken om mijn fly's weg te laten! Met name ''incline fly's'' geven een stevige burn!

Ik doe altijd Pectrol of Cable flys

Net nog een goed stel db fly's gedaan, waren weer prima setjes hoor ;)

doe weinig flyes omdat ik last heb van striemen, voel m'n vel echt trekken en gevoel dat het scheurt. neen geen flyes hier

Tuurlijk zijn flyes de shit dat heb ik ook al veel van andere met een huge chest gehoord omdat je dan je chest echt squeezed zeggen die dan :D

Ik vind het altijd zo irritant als mensen super groeien, en dan totale bullshit uitkramen als je ze vraagt hoe ze denken dat dat komt. Niet zozeer een reactie op je post ofzo hoor, moest het gewoon even kwijt. Het voelt gewoon alsof de mensen die het hardst alles vernken en maar 2 hersencellen hebben toch het best groeien.
Misschien denk ik er gewoon te veel over na...

Mijn moeder is een heldin. In alle opzichten.

Zo ook de flyes, enige borstoefening die ik ook 'voel' . Ik kan me geen routine zonder flyes voorstellen.
Wel de db variant trouwens, cable is niet mijn ding.

De enige borsoefening die je 'voelt' ? Dan doe je iets niet goed !;)

probeer eens decline flyes, ontlast de schouder :)

Terug
Naar boven